Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » If fear is what make us decide » Deel 9

If fear is what make us decide

31 mei 2009 - 20:03

260

1

164



Deel 9

LARA

“En?”¯ vraagt Kiki. “Wat 'en'?”¯ “Komaan, Lara. Je weet goed genoeg wat ik bedoel. Je vind hem leuk.”¯ Ik trek mijn wenkbrauwen op. “Wie?”¯ Kiki draait met haar ogen. “Sinterklaas.”¯ Ik klap spastisch in mijn handen (voor zover dat dat gaat met een gebroken arm). “Oh, ja. Sinterklaas vind ik wel leuk. Tenminste, als hij mij kadootjes geeft.”¯ Ze schudt haar hoofd. “Doe niet alsof je niet weet waarover ik het heb. Tom, zegt die naam jouw iets?”¯ “Ja, ik kan veel mensen die Tom heten. Tom van Techniek-Wetenschappen, Tom van Handel-Talen, Tom van Latijnse, Tom van de buren, jouw ex-vriendje, Tom Cruise, Tom Hanks,... Zie je, ik ken veel Toms.”¯ Ik zie in haar blik dat ze op het punt staat om mij te vermoorden. “En Tom Kaulitz, die ken ik ook.”¯ zeg ik dan maar vlug. Kiki zucht. “Nu zijn we er”¯, zegt ze. “En geef nu toe dat je hem stiekem wel heel leuk vind.”¯ “Ja, ik vind hem best wel leuk. Het is een lieve jongen.”¯ “En wat bedoel je met lief?”¯ Ik kijk haar aan. “Gewoon, lief.”¯ "Lara, moet ik het antwoord er gaan uitstampen, of hoe zit het??”¯ “Oké, oké. Ik vind hem hééél lief. Nu goed?”¯ Ze knikt. “Je bent dus verliefd op hem, met andere woorden.”¯ “Zoiets.”¯ Ja, ik weet ook wel dat dat een belachelijk antwoord is. Kiki zucht. “Ik citeer uit wat je zei in ons vorig gesprek”¯, zegt ze, “ik ben niet van plan mij te laten inpakken door zo'n player.”¯ Nu is het mijn beurt om te zuchten.


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 1 juni 2009 - 21:45:
verder,
laat je toch gewoon in pakken door hem,
zie je vanzelf wel wat eruitkomt,
xx