Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » When We Met-Calum Hood » 01

When We Met-Calum Hood

21 aug 2015 - 13:29

1709

9

484



01

Image and video hosting by TinyPic

Nola Stefanie Hemmings

,,Ahw Luke alsjeblieft laat me meegaan! Ik ben net klaar met school en heb je zes fucking jaren niet gezien, kom ik thuis ga je gelijk weer op tour. Trouwens ik wil die idioten wel eens een keer ontmoeten waarmee je overal optredens mee doet.''
,,Nola dat moet ik dan binnen een week regelen met het management. Plus ik weet niet of de jongens er nog een meid bij willen. En aangezien jij ook nog mijn kleine zusje bent, ik weet niet eens of de jongens het wel goed vinden.''
,,Luke alsje alsjeblieft.'' Ik zet mijn grootste puppieogen op en trek een pruillip terwijl ik met mijn ogen begin te knipperen. ,,Arg vraag eerst maar eens of papa en mama het goed vinden voordat ik straks dingen ga regelen.''
,,Al gevraagd en ze vonden het een super goed plan.'' Ik geef Luke een snelle kus waarna ik zijn kamer uithuppel en mijn kamer inkom. Ik laat me even snel op mijn bed vallen waarna ik toch maar de rest van mijn koffer uit pak. Ja uit pak, aangezien op de school waar ik zat zeg maar ook een soort huis/flat was waar je woonde had ik eerst al mijn spullen daarmee naar toe genomen en nu zes jaar later ben ik weer terug en kan mijn koffer weer uitpakken. ,,Luke, Ashton staat voor de deur doe jij open?'' Hoor ik mijn, nou ja onze, moeder roepen. Ashton is dat een van de bandleden van Luke? Zoja dan kan ik toch gelijk aan hem vragen of hij het goed vind, ik bedoel als eentje het al goed vind hoe erg kunnen de anderen dan nog zijn? Ik gooi de kleren die ik in mijn handen heb op het bed waarna ik de trap afren naar beneden.



Ik spring van de onderste trede terwijl ik naar de deur kijk waar Luke en de jongen, die dus blijkbaar Ashton moet zijn, in een knuffel staan en dan niet zo'n ''bro-hug''. Euhm okay het zal wel. ,,Hoi, jij moet Ashton zijn?'' Ashton kijkt nu van mij naar Luke en dan weer terug naar mij terwijl ze elkaar loslaten. ,,Ja, sorry maar jij bent?'' Hij kijkt even naar mijn hand die ik uitgestoken houd terwijl hij deze langzaam schud. ,,Nola Stefanie Hemmings, het geweldige zusje van deze ''penguin''. Heeft Luke nooit iets over me verteld?'' Ashtons ogen worden groot waarna hij me in een knuffel trekt. ,,Jawel Luke heeft het onderhand elke dag wel een paar uur over je. Dat hij je mist en shizzle. Ik wist alleen niet dat je alweer terug was.''
,,Klopt, mam had er niks over gezegd aangezien het een verassing moest zijn. Maar nu gaat Luke over een week al weer op tour en moet ik hem voor weet ik hoelang missen.'' Ik sla mijn ogen neer terwijl ik zo zielig mogelijk probeer te kijken, wat kan ik soms toch gemeen zijn. ,,Anders ga je toch mee op tour? Ik vind het niet erg hoor, en dat vinden de andere jongens vast ook niet.''
,,Echt?'' Mijn hoofd schiet omhoog en Ashton knikt waarna ik hem om zijn nek vlieg. ,,Dankje dankje dankje!'' Ik geef hem een kus op zijn wang waarna ik Luke ook een kus op zijn wang geef.''
,,Ja het is al goed. Is ook leuker voor Chantal denk ik zo.''
,,Chantal?'' Ik kijk verbaasd naar Ashton die een lach op zijn gezicht heeft.
,,Ja Chantal, mijn kleine zusje. Zij gaat met elke tour mee. Ze zal het vast leuk vinden als jij meegaat.''
,,Ah zo. Anyways ik ga denk ik maar mijn koffer weer uitpakken, en kleren in de was gooien.'' Ik ren de trap weer op en zodra ik op mijn kamer ben begin ik in het rond te springen, ik verzeker je dit ziet er volgens mij echt hilarisch uit.



Na een paar minuten in het rond te hebben gesprongen laat ik me op mijn bed vallen waar ik even op adem kom voordat ik verder ga met mijn koffer uitpakken. Zodra ik alles heb opgeruimd en de wasmand vol zit met kleren die nog gewassen moeten worden trek ik mijn kleren uit en doe ik makkelijker joggingbroek aan met een wijd shirt, wat ik misschien wel een keer toen ik hier was van Luke heb gestolen, aandoe en een rommelige knot op mijn hoofd maak. Ik loop naar de wasmachine waar ik de was in stop en deze aanzet voordat ik weer terugloop naar mijn kamer. Ik pak mijn telefoon van de lader en laat me op mijn bed vallen waarna ik zie dat ik een melding van Twitter heb. Ik open Twitter en een grote glimlach komt gelijk op mijn gezicht. @5sos we are happy to tell you guys that my little sister @ChantalIrwin and Lukes little sister @NolaHemmings will join us on tour. Going to be some awesome times, can't wait to see al you guys and play some music for you X Ash


Ik retweet de tweet en favoriet hem waarna ik naar mijn muziek ga en nog geen seconde later Voodoo Doll door de speaker knalt. Ik sta op van mijn bed en begin mee te zingen terwijl ik door mijn kamer rond spring. ,,So hey Nola kan het niet iets rustiger?'' Van schrik val ik achterover waarna ik met een klein plofje op mijn bed val. ,,Doe. *adem* Dat. *adem* Nooit Meer!'' Luke schiet in de lach en snel daarna vult een tweede lach mijn kamer. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik naar Ashton die als een schoolmeisje lacht. Euhm okay whut the fack?! ,,Waarom ben je überhaupt zo hyper zusje?''
,,Omdat ik de tweet heb gezien en het dus nu echt officieel is!''
,,Okay ik heb altijd geweten dat je gestoord was maar je bent gewoon echt gek en veel te hyper. Sjeez met wie ben je wel niet allemaal omgegaan op school waardoor je nu zo hyper bent?''
,,Excuse moi?!'' Ik kijk verontwaardigd naar Luke die zich op bedrand neerzet terwijl Ashton naast hem gaat zitten. ,,Volgens mij ben je nog steeds de drukste van ons hoor, Lukey.''
,,Lukey die is leuk, die houden we erin.'' Luke kijkt me kwaad aan terwijl Ashton me met een grote lach aankijkt. Sjeez hoeveel lacht hij wel niet? ,,Dankje Ashy.'' Nu schiet Luke in de lach terwijl Ashtons wangen rood worden. Luke geeft me een highfive waarna hij me in een knuffel trekt. ,,Luke, geen lucht!'' Luke laat me gelijk los waarna hij beter op mijn bed gaat zitten. ,,Ashy vertel eens wat over jezelf en Chantal.''
,,Nou uhm, ik ben Ashton Fletcher Irwin, drummer van five seconds of summer. Ben eenentwintig jaar en heb een zusje Chantal Rosa Irwin van achttien jaar en nog een zusje Lauren en een broertje Harry. Muziek betekent heel veel voor mij en Chantal, dat is ook een van de redenen dat ze mee op tour gaat. Ik houd van wat ik doe en maak graag mensen vrolijk.'' Ik knik en denk na over de volgende vraag die ik kan stellen. ,,Hoe zijn de andere jongens eigenlijk? Want jullie zijn toch met zijn vieren als ik me niet vergis.''
,,Klopt, Michael en Calum. Eigenlijk zijn we met zijn vieren gewoon een stel idioten.''
,,Great ik zit met idioten opgescheept dus.''
,,Hey je wou zelf mee!''
,,Natuurlijk wil ik mee Luke! Ik moet mijn broertje wel beschermen tegen al die meiden en de knappe modellen die in jou broek willen komen.'' Ashton begint te lachen terwijl hij vanuit zijn ooghoeken naar Luke kijkt die op zijn lippiercing bijt. ,,Toch?'' Luke begint ook even te lachen maar ik zie gewoon dat de lach zijn ogen niet bereikt. Okay raar. Heb ik soms iets verkeerd gezegd?


,,Nola wat ga je vanavond eigenlijk doen?'' Ashton kijkt me met vragende ogen aan. ,,Vroeg slapen. Waarom?'' Antwoord ik op zijn vraag.
,,omdat we vanavond bij mij thuis zouden gaan gamen en ik vroeg me af of je misschien mee wou. Kan je de rest al een beetje leren kennen namelijk.''
,,Ander keertje, vandaag niet.''
,,Okay.'' Het valt me nu pas op dat Luke op zijn telefoon zit. Ik krijg een lach op mijn gezicht waarna ik zijn telefoon uit zijn handen trek en van mijn bed afstap. ,,Nola! Geef! Terug!'' Ik schud mijn hoofd waarna ik zijn whatsapp aanklik en zijn profielfoto verander in een baby foto van hem. Luke snapt van mijn bed af en loopt mijn kant op terwijl ik door zijn contacten scrol. Hmm een of andere Calum, snel ga ik mijn badkamer binnen waarna ik de deur sluit en deze opslot draai. Ik klik op Calums profielfoto en damn hij is knap. Net als ik een gesprek met hem wil beginnen gaat de deur open en trekt Luke zijn telefoon uit mijn handen. Shit! Ik was vergeten dat de badkamer vanuit mijn slaapkamer ook open kan. ,,Ahw Lukey leuke profielfoto!'' Roept Ashton vanuit de slaapkamer terwijl Luke en ik daar weer naar binnen lopen. ,,Nola wat heb je gedaan?!'' Ik bestudeer mijn nagels terwijl ik een lachbui probeer te onderdrukken. ,,Ik vond het wel tijd voor een nieuwe profielfoto van jou.''
,,Nola Stefanie Hemmings!''
,,Ja Luke Robert Hemmings?'' Ik kijk op van mijn nagels en zie Luke me heel kwaad aankijken. ,,Ashton help me!'' Ik ren naar Ashton waarna ik mezelf achter hem verberg en hem gebruik als levend schild. ,,Ugh, whatever pak mijn telefoon gewoon niet meer af wil je.''
,,Okay Lukey, als jij niet wil dat ik achter dat vriendinnetje van je kom en der helemaal ga volgen en stalken enzo okay, ik zal je telefoon niet meer pakken.''
,,Goedzo kom je Ashton?'' Ashton knikt waarna ze mijn alleen laten in mijn kamer. Ik haal mijn schouders op waarna ik mijn telefoon van mijn bed pak en zie dat ik een volgverzoek heb van @ChantalIrwin. Ik accepteer haar en volg haar terug waarna ik maar besluit om mijn Twitter en Insta van privé af te halen, waarna ik terug ga naar haar profiel. Een meisje met blonde haren staat op mijn scherm en ze lijkt me nu al super aardig. Ik kan niet wachten totdat de tour echt gaat beginnen. Hopelijk is ze zo aardig als ze lijkt en zijn de andere jongens ook aardig. Wat ik alleen niet snap is dat Luke moeilijk keek toen ik het over vriendin had. Hmm ik kom er nog wel achter.


Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

Ilovecalum
Ilovecalum zei op 28 okt 2015 - 15:18:
lashton power !


5sosxx
5sosxx zei op 24 aug 2015 - 21:36:
verderrrrrr


LoveMichael
LoveMichael zei op 24 aug 2015 - 21:33:
LASHTOOOOOOONNNNNNNNNNNN


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 24 aug 2015 - 21:32:
wowow Lashton? Girl you give me some kind of feels


xCalPal
xCalPal zei op 24 aug 2015 - 19:05:
WACHT WTF IS DIT MUKE OF LASHTON OMG JAAAA I LOVE YOU

x