Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Lost It All- Michael Clifford AF » 02

Lost It All- Michael Clifford AF

30 aug 2015 - 11:03

684

5

361



02

Image and video hosting by TinyPic

Chantal Lisa Horan

Ik scrol door Twitter terwijl de jongens een nieuwe nummer opnemen. Ik retweet hier en daar wat en volg wat fans terug totdat mijn oog op een tweet valt.

Why does @Chantalxxlovexx even life? She's so ugly, why didn't she just died when she had the change? I don't even get what Michael sees in her, maybe he just use her for sex, i hope so tbh. She's a fucking bitch she don't deservice to live.

Mijn ogen worden groot terwijl ik op mijn lip bijt en tranen probeer tegen te houden. Ik weet dat mensen me niet accepteren, tuurlijk ik heb vaker haat berichten gehad maar deze doet gewoon pijn. Ik klik het account aan en zie verschillende tweets met haat naar mij. Ik zie een bericht een hasttag. #pleasdieChantal en hier klik op. Misschien had ik dit beter niet kunnen doen wat verschillende haataccount komen voorbij. Kijk en dat is dus iets wat ik niet snap, als je iemand haat okay. Ook al is haat een groot woord je gaat geen haataccount maken. Snel klik ik de tweets weg waarna Michael de studio uitkomt. ,,Hey.'' Hij geeft me een kus waarna hij naast me gaat zitten terwijl ik een fake smile op zet. ,,Is er iets?''
,,Nee, waarom zou er iets zijn?''
,,Je lijkt zo down.''
,,Buikpijn.''
,,Chanti je liegt, vertel me wat er is.'' Ik laat een zucht terwijl ik op mijn lip bijt waarna ik Michael aankijk. ,,Gewoon zo'n bericht op twitter dat ik dood zou moeten zijn.''
,,Babe je moet niet naar ze luisteren. Dat zijn gewoon fake ass bitches.''
,,Ik luister ook niet naar ze. Maar het doet gewoon pijn weet je, ik ben nog niet zo heel erg gewend aan haat enzo dus dit is nog best nieuw voor me.''
,,Je weet dat ik en de jongens ervoor je zijn?'' Ik knik waarna Michael een kus op mijn haren drukt. ,,Goed zo.'' Michael drukt zijn lippen op die van mij terwijl hij me op zijn schoot trekt.
,,Alsjeblieft pak een kamer met bed of zo.'' Lachend laten mijn lippen die van Michael los terwijl Michael een boze blik naar Luke brengt. ,,Luke je bent gewoon jaloers aangezien Melina nog met haar studie bezig is.''
,,Nog een paar maanden en dan heb ik de kans om haar voortaan elke ochtend en avond in mijn armen te hebben.''
,,Je vergeet iets als een tour eh Lukey.'' Antwoord ik terwijl ik me omdraai in Michaels schoot waardoor ik nu met mijn rug tegen zijn borst aanzit. ,,Heeft Michael het nog niet verteld?''
,,Wat niet verteld?'' Mijn ogen worden groot terwijl ik van Ashton naar Michael kijk.
,,Niks babe.''
,,Michael Gordon Clifford!''
,,Ugh noem me niet bij mijn middelnaam.''
,,Wat heb je me nog niet verteld?!''
,,Goed het moest eigenlijk een verassing zijn. Heel erg bedankt jongens.''
,,Geen probleem.''
,,Maar?''
,,Maar de meiden gaan mee op tour.''
,,O my fucking fuckballs god!''
,,Leuk?''
,,Leuk? Geweldig!'' Ik spring op van Michaels schoot waarna ik de andere jongens in een knuffel trek voordat ik me weer op Michaels schoot laat zitten en hem zoen.

,,Okay ja wij gaan alvast weer naar binnen, tot over een minuut Mikey.'' Ik hoor een deur open en dicht gaan waarna Michael op de bank gaat liggen ik dus nu op zijn v-line zit met mijn elk een been aan allebei de kanten van zijn heupen. ,,Weet je ik hou wel van jou bovenop mij.'' Ik voel mijn wangen rood worden waarna ik mijn lippen naar zijn oor breng en aan zijn oorlel knabbel. Michael laat een kreun terwijl hij zijn handen op mijn heupen plaatst. ,,Wacht maar tot vanavond Clifford.'' Na dat gezegd te hebben sta ik op van zijn heupen en ga op de bank zitten terwijl hij langzaam rechtop gaat zitten. ,,Babe?''
,,Ga je nummer nou maar opnemen.''
,,Maar?''
,,Voor je probleempje moet je maar tot vanavond wachten.'' Michael staat met tegenzin op waarna hij naar de jongens loopt met rode wangen en een duidelijke bobbel in zijn broek. Ik geef hem een knipoog door het glas waarna ik de stoel naast die van de producer pak en luister terwijl de jongens beginnen te zingen. Michael een beetje plagen kan toch geen kwaad?


Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 3 sep 2015 - 18:05:
Why does @Chantalxxlovexx even life? She's so ugly, why didn't she just died when she had the change? I don't even get what Michael sees in her, maybe he just use her for sex, i hope so tbh. She's a fucking bitch she don't deservice to live.

WAT DE F WAT DE F WAT DE F IS WRONG WITH THIS PERSON OMG


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 30 aug 2015 - 15:20:
whahhahahahahhahaha nice dat plagen ik zie het nu al echt gebeuren


5sosxx
5sosxx zei op 30 aug 2015 - 15:12:
niceeee


LoveMichael
LoveMichael zei op 30 aug 2015 - 15:11:
IK GA DIE BITCH VAN DIE TWEET SLAAN!


Anne
Anne zei op 30 aug 2015 - 11:20:
SUPER! IK GA DIT VERHAAL ZO MISSEN, NET ZOALS ELK FANTASTISCHE VERHAAL VAN JOU!!