Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » YouTube Girls » ♫16

YouTube Girls

1 sep 2015 - 19:46

1255

6

467



♫16

Image and video hosting by TinyPic

~Kiley Skyler Miller~


Hard zing ik mee met Rotten To The Core, waarom zou ik niet hard meezingen ik ben toch alleen thuis. ,,Mirrow Mirrow on the wall who's the baddest of them all. Welcome to my wiked world wiked world. I'm rotten to the core...'' Ik hoor mijn telefoon trillen en deze pak ik op terwijl ik ondertussen een nieuw tablad open op mijn laptop.
Michael: Hey Een glimlach verschijnt op mijn gezicht terwijl ik begin te typen
Kiley: Ola De grijze vinkjes worden gelijk blauw waarna er staat dat Michael aan het typen is.
Michael: Jij hebt toch toevallig geen zus of zusje he? Ik trek een wenkbrauw op terwijl ik begin na te denken waarom Michael dat kan denken. Ik bedoel behalve mijn broertje heb ik geen andere broers of zussen.
Kiley: Nop why?
Michael: Wie is Bea Miller dan? Mijn ogen worden groot terwijl ik begin te vloeken. Kiley: Een zangeres die gestopt is met zingen omdat ze tijd voor zichzelf nodig had? Goed opgelost Kiley, nu hopen dat hij het geloofd.
Michael: Uitleg waarom jullie stemmen zo veel op elkaar lijken en jullie ook zo veel op elkaar lijken? ,,Fuck! Fuck! Fuck! Kutzooi!'' Snel ga ik offline en zet mijn muziek harder waarna ik nog meer begin te vloeken. Als de buren het gevloek horen zullen ze niet zo heel blij meer zijn met mij al hun buurmeisje, oeps.

Na een paar minuten ben ik wat afgekoeld waarna ik toch maar de muziek wat zachter zet voordat de buren nog boos worden, alhoewel ze toch bijna niks meer horen en ze eigenlijk na mijn mening in een bejaardentehuis zouden moeten zitten... Ik zet Drag Me Down op en begin mee te zingen waarna ik wattpad aanklik en naar mijn bibliotheek ga en verder ga met het verhaal wat ik aan het lezen was. Shelter van dauntlessmikey [A/N:die schrijver schrijft echt super goed het is wel engels maar dan nog] Muke Clemmings story. Ja ik ship Muke, niet op een romantische manier (niet dat ik het erg zou vinden als Muke echt blijkt te zijn) maar op een bromance manier. Net als ik een ander nummer opzet gaat de bel en ik zet mijn muziek uit waarna ik naar beneden loop en de deur open. Ik zie Michael staan en gelijk begin ik wat zenuwachtiger te worden. ,,Ola.''
,,Hey we moeten even praten.''
,,Euhm okay kom binnen. Boven of gewoon beneden?'' Ik ga aan de kant staan zodat Michael naar binnen kan en sluit de deur daarna weer. ,,Wat is makkelijker?''
,,Boven mijn ouders kunnen straks thuiskomen met mijn kleine broertje.'' Ik begin de trap op te lopen en hoor Michael achter me aan lopen. Ik loop mijn kamer in en laat me achterover op mijn bed vallen terwijl Michael mijn bureaustoel pakt en daar op gaat zitten. Ben ik even blij dat ik het YouTube tabblad open heb staan en niet die van wattpad. Wat moet hij dan wel niet van me denken als hij al niet iets van me denkt. ,,Waar wou je over praten?'' Vraag ik maar om de stilte te stoppen.
,,Je negeerde mijn vraag op whatsapp.''
,,Huiswerk.'' Eigenlijk heb ik helemaal geen huiswerk opgekregen maar om het als smoesje te gebruiken kan nooit kwaad en zeker niet als Michael het geloofd. ,,Hmm. Wie is Bea Miller? En ik wil de waarheid.'' Fuck fuck fuck.
,,Zoals ik al zei op whatsapp, Bea Miller is een zangeres die gestopt is omdat ze tijd voor zichzelf nodig had.''
,,Waarom klinken jij en Bea dan hetzelfde en lijken jullie precies op elkaar?'' Ik kijk weg terwijl ik met mijn armband begin te friemelen. Fuck hij weet het, godverdomme! ,,Nou?''
,,Weet ik veel.'' Antwoord ik terwijl ik mijn schouders ophaal. ,,Kiley.'' Michaels stem klikt meer een zucht en irritatie terwijl ik hem langzaam aankijk. Nou ja niet echt in zijn ogen maar ik kijk wel meer richting hem. ,,Michael.''
,,De waarheid.''
,,Die kan ik je niet zeggen.''
,,Waarom dan niet?''
,,Gewoon dat kan niet!''
,,Kiley.''
,,Het is beter als je gaat.'' Ik spring op van mijn bed en Michael staat op van de stoel terwijl hij me vragend met een opgetrokken wenkbrauw aankijkt. ,,Waarom?''
,,Ga. Alsjeblieft! Ga!'' Ik probeer tranen tegen te houden terwijl ik wegkijk van zijn gezicht. ,,Maar?'' Nog voordat Michael verder kan praten duw ik hem mijn kamer uit en duw hem, zonder dat hij valt, de trap af waarna ik de deur open en hem door de deur naar buiten duw terwijl hij me maar verbaast aanblijft kijken. Ik sla met een klap de deur dicht waarna ik naar boven ren en me huilend op mijn bed gooi. Mijn gezicht duw ik in mijn kussen en ik gil hard terwijl tranen over mijn wangen stromen. Hoe de fuck kan ik zo dom zijn?! Ik wist wel dat ze er ooit achter zouden komen, maar ik had het ze liever zelf verteld zodra de tijd er klaar voor was. Zodra ik er klaar voor ben. Ze willen me vast nooit meer zien of spreken, de meiden willen me ook echt nooit meer spreken. Ik heb alles verpest Kiley hoe kun je zo fucking stom zijn. Ik kan nog maar een ding doen om het op te lossen. Ik sta op van mijn bed en loop naar mijn bureau waar ik mijn laptop pak en ga weer op mijn bed zitten. Ik log in op het bandaccount van twitter en begin te typen. I kinda need to tell you guys something,it's kinda important so if you guys could go to the link I say in the tweet it would mean really much to me x Kiley.

Ik log uit op de bandtwitter en ga naar mijn twitteraccount waar ik al twee jaar niks mee heb gedaan. Ook open ik word en begin te typen.
This is something i should told you guys much earlier, and I'm sorry for taking a break and leave you guys, but I was always there but nu with the name you guys thought i had. My real name isn't Beatrice Miller or Bea Miller. My name is Kiley Skyler Miller, I'm eightteen and have a brother Griffin. I'm sorry to lie to you guys about it but Bea was my artistname bc i wanted to keep my personal life for myself so I woudn't stress out. It kinda didn't work out for me anymore so I said goodbye to Bea and was just myself Kiley. Till last year I missed the singing and preforming kinda but I didn't wanted to be famous bc I wanted to finish school first. I started a YouTube Account and started again. Nobody knew about my past, ofc some people asked why I looked like Bea but I never told you guys. But know you know, and I know I would get hate for this but don't give hate to the rest of @HeyViolet They didn't knew, nobody knew beside my family.
I'm sorry guys for this and I hope some of you would still support me and the girls, or just the girls only, but it's okay if you don't.
Love Kiley x

Ik maak er een screenshot van waarna ik deze op het account van Bea Miller zet, linkje kopieer en naar het bandaccount ga. Ik doe het linkje in de tweet en zet erbij: Here what i wanted to tell and I'm sorry. X Kiley
Daarna zet ik hetzelfde berichtje op mijn eigen twitter waarna ik uitlog en mijn laptop uitzet. En toch voelt het goed dat ik het nu heb gezegd.


Zin van de week:

Zijn de redenen om opnieuw te beginnen



Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

Nadja
Nadja zei op 8 sep 2015 - 20:07:
this is good im sorry again ik ben niet veel online op fanfic, maar je mag me de volgende keer er gerust op wijzen via instagram! x


xCalPal
xCalPal zei op 4 sep 2015 - 21:57:
Wow plottwist dit whut hahaha. Trouwens Bea is bae had iik dat al gezegd? Anyway... Jet black heart is zo goed <3 Het heeft wel wat van The Only Reason, die heeft Mikey immers ook geschreven

x


5sosxx
5sosxx zei op 4 sep 2015 - 19:03:
CAUSE I GOT A JET BLACK HEART


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 3 sep 2015 - 18:07:
JET BLACK HEART DAT LIED KEN IK XD
Anyway, super leuk geschreven & school sucks


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 1 sep 2015 - 21:46:
Superrr!!

Lied: Jet Black Heart <3