Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » YouTube Girls » ♫17

YouTube Girls

8 sep 2015 - 19:49

1305

6

325



♫17

Image and video hosting by TinyPic

Melina Willow


Ik zit op twitter waarna een tweet me opvalt. Een tweet van ons bandaccount namens Kiley. Ik klik op de link en ik kom op het account van Bea Miller. Omg zij is zo cool en haar muziek is geweldig. Jammer dat ze is gestopt. Ik begin de tekst te lezen en mijn ogen worden groot. Dit meen je niet!

This is something i should told you guys much earlier, and I'm sorry for taking a break and leave you guys, but I was always there but nu with the name you guys thought i had. My real name isn't Beatrice Miller or Bea Miller. My name is Kiley Skyler Miller, I'm eightteen and have a brother Griffin. I'm sorry to lie to you guys about it but Bea was my artistname bc i wanted to keep my personal life for myself so I woudn't stress out. It kinda didn't work out for me anymore so I said goodbye to Bea and was just myself Kiley. Till last year I missed the singing and preforming kinda but I didn't wanted to be famous bc I wanted to finish school first. I started a YouTube Account and started again. Nobody knew about my past, ofc some people asked why I looked like Bea but I never told you guys. But know you know, and I know I would get hate for this but don't give hate to the rest of @HeyViolet They didn't knew, nobody knew beside my family.

I'm sorry guys for this and I hope some of you would still support me and the girls, or just the girls only, but it's okay if you don't.

Love Kiley x


Wel super dat ze het heeft verteld. Ik klik op favorieten en op retweeten terwijl ik er bijzet. Strong words to say girl, i still love you no matter what. Ps. I'm a fan of you then lol Ik ga weg van twitter en open mijn afspeellijsten waarna ik mijn koptelefoon pak samen met mijn gitaar. Ik zet Lost It All van black veil brides op en begin mee te spelen terwijl ik meezing.

I ruled the world.
With these hands I shook the heavens to the ground.
I laid the gods to rest.
I held the key to the kingdom.
Lions guarding castle walls.
Hail the king of death.

Then I lost it all
Dead and broken.
My back's against the wall.
Cut me open.
I'm just trying to breathe,
Just trying to figure it out
Because I built these walls to watch them crumbling down.
I said, "Then I lost it all."
And who can save me now?

I stood above
Another war,
Another jewel upon the crown.
I was the fear of men.
But I was blind.
I couldn't see the world there right in front of me.
But now I can... ( yeah )

'Cause I lost it all
Dead and broken.
My back's against the wall.
Cut me open.
I'm just trying to breathe,
Just trying to figure it out
Because I built these walls to watch them crumbling down.
I said, "Then I lost it all."
Who can save me now?

(oh)

I believe that we all fall down sometimes (oh)
Can't you see (can't you see it) that we all fall down sometimes? (oh, yeah, oh, yeah, oh yeah)

I believe that we all fall down sometimes (oh)
(Can't you see, yeah) Can't you see that we all fall down sometimes? (yeah, we all, yeah, we all fall down)

Yeah

I believe that we all fall down sometimes
Yeah



Daarna zet ik mijn gitaar weer weg waarna ik toch maar begin aan mijn boek dat we voor Engels moeten lezen. Waarom eigenlijk een boek? Kunnen we niet beter gewoon een keer fanfictions gaan lezen? Dat is toch veel leuker dan een dik boek. Ik sla mijn boek open en laat mijn ogen over de regels glijden terwijl de muziek door mijn oren knalt. Kijk dat is hoe ik me afscheid van de wereld. Ik zet mijn muziek op en vergeet alles. Zo is Kiley eigenlijk ook, zij kan echt niet zonder muziek. Daarom is haar quote ook Music Is The Escape. Best mooi eigenlijk als je erover gaat nadenken. En daarom zal je Kiley ook nooit zonder oortjes vinden, het liefst luistert ze vierentwintig-zeven muziek maar natuurlijk kan dat niet door school. Wacht ik moet mijn gedachten bij mijn boek houden en niet bij mijn gedachten en dagdromen dan heb ik dat boek nooit op tijd uit.

Bladzijde voor bladzijde sla ik om en voordat ik het weet ben ik op de helft en is het zeven uur s'avonds waardoor ik toch maar eens voor mijn eten moet gaan zorgen. Ik doe een memoblaadje tussen de bladzijdes en haal mijn oortjes uit mijn oren en zet mijn muziek gewoon aan. Ik ben toch alleen thuis dus waarom dan ook niet. Ik zing mee terwijl ik de vriezer open en er een pizza uithaal. Bijna begin ik Pizza te zingen maar ik doe het toch maar niet. Net als ik de pizza in de oven doe hoor ik de bel gaan en ik huppel, ja huppel, naar de voordeur waarna ik deze open en oog in oog kom met een huilende Kiley. ,,Hey mag ik binnenkomen?''
,,Tuurlijk wat is er?''
,,Nash...'' Tranen beginnen nog harder over Kileys wangen te stromen en ik trek haar gelijk in een knuffel, sluit de deur en loop samen met haar naar de woonkamer terwijl ik een kookwekker aanzet en mijn muziek uitzet. Ik zet haar op de bank neer waarna ik terug naar de keuken loop en voor ons allebei een glas drinken inschenk. Ik geef haar een glas en ga naast haar op de bank zitten. ,,Wat is er met Nash?''
,,Hij, hij.''
,,Stt rustig ademhalen.'' Ik wrijf over haar rug in de hoop dat ze wat rustiger word, meestal helpt het. Toch vraag ik me af waarom ze zo overstuur is over Nash, als hij haar pijn heeft gedaan sla ik hem. En niet zo zacht hoor. ,,Hij heeft het *snik*.''
,,Wat heeft hij? Je geslagen? Pijn gedaan?''
,,Uitgemaakt met me.'' Weer stromen de tranen over haar wangen en ze verbergt haar hoofd in haar handen terwijl ik haar in mijn armen trek. ,,Heeft hij een rede gegeven?''
,,Ja, hij stuurde dit.'' Kiley pakt haar telefoon en ontgrendeld deze, een foto van Michael komt tevoorschijn wat betekent dat het echt over zal zijn, anders zou ze een foto van haar en Nash hebben. Ze geeft haar telefoon aan mij en ik lees de berichten.

Nash: Hey
Kiley: Ola
Nash: Weet je je bent echt zielig.
Kiley: ?
Nash: Liegen over je verleden.
Kiley: Sorry, ik durfde het gewoon niet te vertellen.
Nash: Niks te sorry, ik wil niks te maken hebben met een liegende bitch en slet. Het is uit! Ik hoef niks meer van je te horen, je hoeft niet tegen me te praten op school en waag het ook maar niet om überhaupt in mijn buurt te komen. Zielig kind dat je bent.

,,Wat?! Luister Kiley je hebt hem niet nodig, je hebt mij en de meiden en de five seconds of summer jongens.''
,,Dat laatste weet ik nou net niet zo zeker.''
,,Hoezo?''
,,Wat denk je, iedereen haat me toch al doordat ik heb gelogen erover heb over mijn verleden. Ik heb Michael mijn huis uit geduwd terwijl hij de waarheid wou weten en ik heb het hem niet verteld. En daarna zet ik het wel op twitter. Ik haat mezelf nu gewoon.''
,,Je mag jezelf niet haten! Een Nash is een sukkel en twee de jongens zullen het vast wel snappen. Geloof mij nou maar.''
,,Okay, wacht ruik ik pizza?''
,,Jep wil je ook?''
,,Moet je dat nog vragen?''
,,Nop.'' Ik sta op en loop naar de keuken waar ondertussen de kookwekker aan het piepen is. Ik haal de pizza eruit en stop er daarna nog drie in de oven. Als ik en Kiley samen pizza eten zijn er zo vier op in no time.


Zin van de week:

Elke keer zeg je tegen me dat het over is
Je wil gewoon opnieuw beginnen, het is gewoon een leugen



Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 29 okt 2015 - 16:20:
UMG UMG YAS MICHAEL HEEFT OP DIE GIF EEN GUNS N ROSES SHIRT AAN. YAS MATCHING oke sorry


5sosxx
5sosxx zei op 16 sep 2015 - 19:58:
NASH FUCK YOU!
niet op die manier btw...


xCalPal
xCalPal zei op 10 sep 2015 - 20:15:
Nash ga gewoon weg niemand wil jou

The girl who cried wolf maakte me bijna aan 't huilen en dat gebeurt niet vaak bij 5SOS wow

x


Anne
Anne zei op 10 sep 2015 - 7:33:
Nash wat doe je?!
Michael grijp je kans, Kiley/Bea is single.
Hup hup, one night stand en tien kinderen!! :p
En Nola in dit verhaal voor kwam zou ik zeggen, #NolaPower!!


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 9 sep 2015 - 20:21:
NASH, FUCK YOU!!!

The Girl Who Cried Wolf!
Xx