Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » The Signs » ♥01 Luke Hemmings

The Signs

4 okt 2015 - 21:15

282

7

213



♥01 Luke Hemmings

Image and video hosting by TinyPic

2011

Verbaast kijkt de veertien jarige Luke naar zijn enkel waar de cijfers 1679612302 staan. De kleine Luke roept naar zijn moeder die de kamer komt binnen gesneld waarna ze haar jongste zoon in haar armen trekt. Luke blijft maar naar zijn enkel wijzen en dat is al genoeg voor Liz om te weten dat haar zoon zijn eerste teken heeft gekregen, zijn code.



2013

Luke, die nu meer over alles weet, kijkt door zijn spiegel naar het paar witte vleugels die zich op zijn rug zitten. Op zijn borst glimt een zwart teken en langzaam veranderen de witte vleugels naar een paar zwarte die daarna tussen zijn schouderblaren verdwijnen. Zijn ijsblauwe ogen worden snel zwart waarna ze weer terug gaan naar de ijsblauwe kleur. Zijn wijsvinger gaat over het teken op zijn borst en niet veel later weet hij wat het betekent. Hij Luke Robert Hemmings is een fallen angel.



2015

Luke is dronken als hij steken in zijn pols voelt. Hij geeft er niks om en gaat in bed liggen maar zodra hij wakker word kan hij zijn ogen niet geloven. Op zijn pols staat een sierlijke D gegraveerd. Gelijk sprint hij uit zijn bed waarna hij zijn pols aan zijn moeder laat zien. Liz trekt hem in een knuffel waarna ze hem wegstuurt om zijn spullen te pakken. Luke hoopt om zijn sub zo snel mogelijk te vinden.



2020

Nu is Luke 24 en tot de dag van vandaag heeft hij nog steeds niet zijn sub gevonden, de hoop heeft hij ook wel een beetje opgegeven maar dat zijn code nog steeds op zijn enkel staat zou toch moeten betekenen dat zijn sub nog leeft? Misschien is ze wel nog niet oud genoeg?


Luke's teken

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

5sosxx
5sosxx zei op 5 okt 2015 - 20:40:
aweesommmmeeeee


LoveMichael
LoveMichael zei op 5 okt 2015 - 20:38:
niceeeeeeee


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 5 okt 2015 - 20:37:
oeh Lukey


xCalPal
xCalPal zei op 5 okt 2015 - 18:03:
Pam pam pam... Luke is bae maar hoe is hij dom want hij is zo'n schattige pinguinn? Nee joking i like it babe

x


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 5 okt 2015 - 17:19:
YAS!
Thanks!
Xx