Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » YouTube Girls » ♫22

YouTube Girls

27 okt 2015 - 19:47

1136

7

381



♫22

Image and video hosting by TinyPic

Luke Hemmings

Nadat alles weer wat beter gaat met Kiley gaan we allemaal onze eigen weg terug naar het feest. Gelijk raak ik Melina kwijt in de drukte maar toch moet ik haar vinden, ze heeft het recht om het te weten. Terwijl een nieuw nummer begint begin ik me door te menigte te wringen in de hoop dat ik haar kan vinden.

There's something about you,
I can not explain
I just want to know you,
I just want to know your name
It's not what you said,
Not the way you said it
I'm under your spell and I don't regret it


Door de dansende lichamen probeer ik mijn weg er door te vinden naar de andere kant van de zaal.

Take my breath,
Baby reach inside my chest,
You can have whatever's left,
Cause baby I'm possessed


Verschillende boze blikken worden mijn kant opgeworpen terwijl ik me een weg baan door de zwetende lichamen.

Don't you try to hide with those angel eyes
(If you let me inside, I wont hold back this time)
Such a deep disguise, the devil's right inside
(More than paralyzed, oh its the chase you like)


Niemand. Ik ga op mijn tenen staan waardoor ik boven de meeste mensen uit kom en dan in de verte zie ik iemand die verdacht veel op Melina lijkt. Gelijk wring ik me weer door de menigte naar haar toe.

There's a darkness,
I can feel it in your touch
I should get away,
I want you way too much


,,Melina!'' Ze draait zich om en een glimlach komt op mijn gezicht terwijl ik bij haar aankom. ,,Hey.''
,,Ola.''
,,Ik moet met je praten.''
,,Wat is er? Ik luister.'' Ik hap naar adem terwijl de muziek verder speelt.

Take my breath,
Baby reach inside my chest,
You can have whatever's left,
Cause baby I'm possessed


,,Ik vind je leuk Melina meer dan leuk.'' Stilte. Melina lijkt in schok.
,,Luke ik.'' Nog voordat ze verder iets kan zeggen druk ik mijn lippen op die van haar en zitten mijn armen om haar middel heen.

Don't you try to hide with those angel eyes
(If you let me inside, I wont hold back this time)
Such a deep disguise, the devil's right inside
(More than paralyzed, Oh its the chase you like)


Onze lippen bewegen als puzzelstukjes op elkaar terwijl ze haar handen door mijn haren haalt en mijn handen zich over haar rug bewegen. Tijd lijkt stil te staan terwijl de muziek doorgaat en onze lippen door blijven bewegen.

I don't care how many times it takes to get through to you,
This is a force that not even God can stop,
You're fucking mine


Voorzichtig bijt ik op haar lip waarna ik er even aan trek voordat mijn tong haar mond in gaat en zo opzoek gaat naar haar tong, om zo een vurig liefdesspel te spelen.

You have this power over me
And there's no way to fight it
I cant help but gravitate towards you,
This is a force I can't defeat


Mijn handen stoppen uiteindelijk onder haar kont terwijl ik haar tegen de muur aanduw en ze haar benen om mijn middel wikkelt. Onze lippen die van elkaar niet verlatend.

Take my breath,
Baby reach inside my chest,


Wacht wat doe ik?! Melina heeft met Andy, waarom zoen ik haar?
Luke je bent verliefd op haar daarom zoen je haar.
Maar ze heeft al verkering dan zoen je niet met haar. Mijn gedachten slaan op hol mijn lippen die van haar los laten en ik haar neerzet. Ze kijkt me nieuwsgierig aan waardoor mijn gedachten nog meer op hol slaan.

Don't you try to hide with those angel eyes
(If you let me inside, I wont hold back this time)
Such a deep disguise, the devil's right inside
(More than paralyzed, watch out the devil's inside)


,,Fuck!'' Melina kijkt me aan terwijl ze mijn armen handen vastpakt. ,,Fuck fuck fuck fuck!''
,,Lukey wat is er?'' Die ogen ze kijken me zo innocent aan. Met een ruk trek ik me los. ,,Doe ik iets verkeerd?''
,,Nee Melina ik ben hier degene die fout is. Sorry.'' En dan ren ik weg. Ik hoor Melina nog een paar keer mijn naam roepen maar ik besteed er geen aandacht meer aan. Ik ren door naar backstage waar de jongens zijn, haal mijn jas en wil weer doorrennen. ,,Luke waar denk jij heen te gaan?'' Michael kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. ,,Weg van hier.''
,,Hoezo weg van hier? Dude je gaat Australië toch niet verlaten?''
,,Nee maar ik moet gewoon weg van dit feest.'' Ik wil weglopen maar Michael trekt me terug. ,,Wat wil je dan gaan doen?''
,,I don't know, club in, dronken worden en met een of andere meid voor de nacht fixen.''
,,Dude, wat heb je nu weer verpest?''
,,Niks.''
,,Je hebt wel iets gedaan.''
,,IkhebMelinagezoend.''
,,Je wat?''
,,Ik heb Melina gezoend nou goed?''
,,Dude gefeliciteerd!''
,,Niks dude gefeliciteerd. Ze heeft verkering met Andy Biersack.''
,,Wat?''
,,Ja.''
,,You are so fucked up! Als hij erachter komt ben je echt dood.''
,,Alsof ik dat nog niet weet!''
,,Wat ga je nu doen? Je gaat nu echt niet naar een of andere club hoor.''
,,En wat moet ik dan nu doen?''
,,Ga naar ons huis, wij komen toch over een uurtje onderhand dan praten we verder.'' Snel knik ik terwijl ik de auto sleutels van mijn auto uit mijn jaszak haal en naar buiten loop. De auto start en wegrijd. Ik ga niet naar ons huis zoals Michael zegt. Nou ja heel even om wat spullen op te halen.

Zodra ik bij ons huis aankom ren ik naar binnen waarna ik snel wat kleren in een tas stop samen met een oplader, deze tas rits ik dicht voordat ik terug naar de auto ga, deze start en weg rij. Ik moet mijn gedachtens weer op orde krijgen en met iemand praten waar ik alles kwijt kan zonder tegenspraak. Een paar dagen terug naar mijn moeder zal me denk ik wel goed doen.

Nog geen tien minuten later stop ik voor het huis van mijn moeder en stap ik uit. Ik pak mijn tas voordat ik naar de deur loop een aanbel. Nog geen seconden later word de deur geopend door mijn moeder die me gelijk in een knuffel trekt. ,,Luke ik heb je gemist.''
,,Mam kan ik hier een tijdje blijven totdat ik mijn gedachten op orde heb?''
,,Tuurlijk je bent altijd welkom, ik zal straks je bed opmaken, maar wat is er precies aan de hand.''
,,Ik heb gezoend met een meisje.''
,,Wie is de gelukkige? Is het die Melina meid van dat bandje, dat lijkt me nou zo'n aardige meid. Wanneer ga je haar aan me voorstellen?''
,,Mam! Het is wel Melina maar ze heeft al een vriendje.''
,,Ow. Zoende jij haar of zij jou?''
,,Ik haar maar ze zoende me terug.''
,,Dan zal ze je ook wel leuk vinden Lucas. Nou maak je comfortabel op de bank terwijl ik je bed ga opmaken, en dan kan je zo naar bed. Je zal wel moe zijn.''
,,Thanks mam.''
,,Alles voor mijn kleine jongen.''
,,Hey ik ben wel de langste van de band hoor.''
,,Weet ik lieverd.'' Lachend schud ik mijn hoofd terwijl ik mijn blik richt op de tv waar een of ander programma opstaat.

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

5sosxx
5sosxx zei op 6 nov 2015 - 20:09:
nice


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 4 nov 2015 - 21:24:
hmm.. wie ga ik nu shippen? Melina en Andy of Melina en Luke. i dunnooooooo
-xoxo


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 31 okt 2015 - 1:01:
Wheep whoop I'm backk x


xCalPal
xCalPal zei op 30 okt 2015 - 22:41:
AND THAT GIF ASDFGHJKL

x


xCalPal
xCalPal zei op 30 okt 2015 - 22:40:
What Luke of Andy het is zo verwarrend hahaha

x