Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » YouTube Girls » ♫23

YouTube Girls

5 nov 2015 - 21:07

482

6

358



♫23

Image and video hosting by TinyPic

Ashton Fletcher Irwin

Het is nu later in de avond en het feest is langzaam aan het aflopen. Geen spoor heb ik nog van Luke gezien en dat ik me zorgen maar is dan ook denk ik wel duidelijk. Ik bedoel hij is als mijn kleine broertje, ook al is Luke veel en veel langer. Ik wring me door de menigte voordat ik bij Michael aankom. ,,Heb je Luke gezien?''
,,Die is net naar huis gegaan why?''
,,Melina vroeg naar hem.'' Okay ik weet dat ik nu lieg maar ik heb een rede nodig en aangezien Luke Melina leuk vind, wat overduidelijk is. ,,Ow die twee hebben gezoend ofzo so i don't know.''
,,Whut?''
,,Ja Luke was helemaal aan het flippen snap ik ook wel want Melina heeft nog met Andy en we weten allemaal wat voor persoon Andy is.''
,,Hebben we het nu over Andy als in Andy Bierack?''
,,Jep.''
,,Andy Biersack die zoent met Ashley Purdey en ermee fuckt?''
,,Wow wacht wat Ashley dat is toch die jongen?''
,,Ja.''
,,Hoe doen ze dan fucken?'' Serieus is Michael zo dom?! ,,Kontgat.''
,,Whut?''
,,Anal.''
,,Serieus? Dat is kinda vies.''
,,Mhe iedereen zijn ding niet? Anyways ik ga alvast terug naar huis, spreek jullie straks wel.'' Michael knikt voordat hij wegloopt en ik zijn blauwe haren groene haren in de menigte zie verdwijnen. Daarna pak ik mijn spullen voordat ik naar ons huis rijd met een taxi.

Thuis aangekomen loop ik naar binnen en gelijk door naar Lukes slaapkamer, waar hij niet in. Na het hele huis te hebben doorzocht pak ik mijn telefoon en probeer hem te bellen.
,,Met Luke ik ben nu niet bereikbaar spreek wat in na de piep en ik probeer je zo snel mogelijk terug te bellen.''
,,Fuck dat ook nog!'' Ik bel naar Liz maar ook daar neemt niemand op, zelfs zijn broers nemen niet op. Terwijl ik zijn nummer nog een paar probeer te bellen ga ik naar de garage waar ik mijn eigen auto pak voordat ik de garage uitrijd. Nog steeds neemt Luke niet op en uiteindelijk rijd ik door de straten van Sydney terwijl ik op zoek ben naar Luke.
Ik ga de hoek om en zie een schim lopen, in de hoop dat het Luke is ga ik naast de schim rijden. Mijn raam open ik en nu pas zie ik dat het een meisje is. Wacht. ,,Hey Lindy!'' Ze schrikt voordat ze zich naar me omdraait en zwaait. Haar oortjes haalt ze uit haar oren voordat ze dichter naar me toe loopt. ,,Heb je Luke gezien?''
,,Nop, is hij weg dat?''
,,Ja hij is niet thuis so. Moet ik je anders thuis afzetten?''
,,Sure.'' Ik gebaar dat ze naar de andere kant moet komen terwijl ik de deur voor haar open.

Na een uur en misschien een paar zoenen later lig ik weer thuis in mijn bed en wil ik mijn ogen sluiten. Toch heb ik het gevoel dat ik iets ben vergeten maar wat weet ik niet.

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 9 nov 2015 - 23:33:
Cutiess <3


xCalPal
xCalPal zei op 7 nov 2015 - 11:42:
Oh Mikey toch... Dat zou jij moeten weten, ik ben benieuwd hoe je Luke anders doet...

x


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 7 nov 2015 - 0:13:
Niceee x


Anne
Anne zei op 7 nov 2015 - 0:04:
Nice


5sosxx
5sosxx zei op 6 nov 2015 - 20:10:
nice