Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » YouTube Girls » ♫24

YouTube Girls

12 nov 2015 - 21:11

865

6

338



♫24

Image and video hosting by TinyPic

Melina Willow

Als ik de volgende ochtend, nou ja avond ik ben lui ja, wakker word heb ik een schuldgevoel en twijfels. Vind ik Andy nog wel zo leuk? Wat vind ik van Luke? ,,Aarg!'' Ik duw mijn hoofd in mijn kussen voordat ik er hard in schreeuw.
Nadat ik ben uitgeschreeuwd pak ik mijn telefoon en zie ik dat ik verschillende berichten heb. Ik open whatsapp en open het eerste gesprek.
Ashton: Mel weet je waar Luke is? Whut?
Michael: Zeg pls dat Luke bij jou is. Hoop btw dat jullie geen sex hebben gehad maar is hij bij je?
Calum: IS LUKE BIJ JOU?!?!
Okay wtf is dit?
Ik negeer de berichten even voordat ik naar twitter ga, ook daar zijn allemaal berichten met dat Luke weg is. Ik snap er serieus niks meer van nu. Mijn gedachten gaan terug naar gisteravond en zodra ik bij de zoen met Luke ben begin ik te blozen. Wacht eens daarna is Luke weggegaan. Is dit mijn schuld? Fuck! Zo snel als ik kan kleed ik me aan en eet ik iets voordat ik richting het huis tegenover me loop, wat het huis is van Lukes ouders. Ik bel aan en al snel gaat de deur open en staat Luke in de deuropening. ,,Holi fuck hoe weet jij waar mijn ouders wonen?''
,,Omdat jou ouders mijn overburen zijn misschien.''
,,Wat? Never mind wat doe je hier.''
,,Iedereen is naar je opzoek man.''
,,So?''
,,Waarom heb je ze niks laten weten?''
,,Gewoon.''
,,Luke laat die meid nou maar gewoon binnen en ga praten, ow hey Melina.''
,,Hoi mevrouw Hemmings.''
,,Melina dit heb ik je al zo vaak gezegd toen je jonger was, noem me Liz.''
,,Sorry.'' Luke staat er akward bij totdat Liz weg is en hij me het huis intrekt voordat hij me mee naar boven sleurt, kinda.
,,Wat bedoelde Liz met we moeten praten?''
,,Die zoen van gisteren het spijt me okay, ik had het nooit moeten doen ik weet niet eens wat me bezielde.''
,,Het spijt mij niet.''
,,Melina het spijt me wacht wat?''
,,Het spijt mij niet.''
,,Hoezo het spijt jou niet? Je hebt met Andy, ik ga zo veel problemen met hem krijgen.''
,,Zoals ik zeg het spijt me niet. Ik moet ergens achter komen, kan ik even iets proberen?'' Luke knikt en ik kijk hem aan voordat ik mijn lippen op die van hem druk. Onze lippen passen als betere puzzelstukjes op elkaar en ik voel vlinders in mijn buik op en neer gaan. Luke trekt me op zijn schoot voordat zijn handen onder mijn shirt verdwijnen en op mijn rug blijven liggen. Voorzichtig bijt ik op zijn onderlip en trek er zachtjes aan wat een kreun van hem veroorzaakt. En dan doe ik iets wat ik nooit had verwacht te doen bij Luke.
Zijn shirt trek ik over zijn hoofd waarna mijn handen zich naar zijn skinny jeans begeven en ik deze probeer uit te krijgen bij hem. Zijn handen zijn opeens van mijn rug en houden die van mij bij mijn polsen vast. ,,Mel.''
,,Luke.''
,,Je hebt met Andy.''
,,Luke wat ik net voelde toen ik jou zoende voel ik niet bij Andy.''
,,Dan nog dit is iets wat we niet gaan doen.''
,,Maar.''
,,Nee, Melina je hebt nog met Andy. Onze zoenen hadden niet eens mogen gebeuren. Je zou dan toch een keuze moeten maken, Andy of mij.''
,,Okay daar heb je gelijk in. Maar wat doe jij?''
,,Wat doe ik?''
,,Ja blijf je hier of ga je terug naar de jongens.''
,,Blijf hier nog even why?''
,,Misschien moet je ze dan ff bellen ofzo om uit te leggen waar je bent.''
,,Fuck! Blijf hier.'' Luke trekt zijn shirt weer over zijn hoofd voordat hij naar beneden rent. Ik kijk zijn kamer rond en zie verschillende foto's van hem en de jongens totdat een foto in een hoekje me opvalt. Ik sta op van het bed voordat ik er naartoe loop. De foto is nog niet zo oud en is van de jongens en ons, de meiden. Luke en ik staan heel close op die foto en gelijk voel ik mijn wangen weer rood worden. Voetstappen komen de trap op en gelijk ga ik weer op het bed zitten voordat Luke binnenkomt. ,,Geregeld. Netzo als dat jij hier vanavond blijft slapen en we nu een film gaan kijken.''
,,Welke film?''
,,Euhm kies maar iets. Wil je btw een shirt van me lenen om in te slapen?'' Ik knik en Luke haalt een shirt uit zijn kast wat hij naar me toe gooit voordat hij zich met zijn rug naar me toe draait. Snel trek ik mijn kleren uit voordat ik het shirt aantrek, wat bijna tot aan mijn knieen komt. ,,Klaar?''
,,Jep.'' Luke draait zich weer naar me om en neemt zijn laptop mee voordat hij zelf zijn broek uittrekt en daarna zijn shirt. Ik kijk naar zijn lichaam en Luke kijkt me beschamend aan. ,,Ik slaap in alleen mijn boxer, hoop dat je dat niet erg vind.'' Snel schud ik mijn hoofd voordat Luke onder de lakens kruipt en me tussen zijn benen zet en de lakens over ons heen doet en daar zijn laptop opzet en netflix opent. ,,Welke film?'' Hij scrolt wat naar beneden voordat ik the mortal instuments city of bones aanwijs. ,,Dat word hem dus.'' Ik kruip wat meer tegen Luke aan voordat de film start.

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 13 dec 2015 - 16:27:
I"m such a slut. Can I choose both?
Xx


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 19 nov 2015 - 18:43:
ga voor luke i ship them <3


5sosxx
5sosxx zei op 15 nov 2015 - 10:54:
Luke or Andy?
LUKE SWS


Anne
Anne zei op 13 nov 2015 - 23:17:
nice


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 13 nov 2015 - 22:07:
Nicee x