Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » The Killer Inside Me » 05

The Killer Inside Me

15 nov 2015 - 21:22

456

4

249



05

Image and video hosting by TinyPic

Michael Clifford

De meiden draaien zich met een ruk om en wow het is dat ik op Jade val want die voorste. Wacht jullie weten van niks!
,,Dus iets te verbergen?'' Het voorste meisje, ze heeft iets weg van Jade, stapt wat naar voren en kijkt me onderzoekend aan. Ben ik blij dat we alle vier een hoodie met snapback op hebben die het meeste van onze gezichten bedekken. ,,Ik ken jou.''
,,Wat?''
,,Ik ken jou.'' Het meisje kijkt me nog meer onderzoekend aan en haar ogen glijden over mijn hele lichaam voordat ze weer op mijn ogen richten. ,,En hoe zou je me dan moeten kennen?''
,,Klootzak.'' Ze mompelt het maar toch versta ik het. ,,Sorry wat zei je?''
,,Klootzak!Jij bent echt een...''
,,Sky!'' Met een ruk draait het meisje, Sky blijkbaar, zich om naar de andere meiden die haar blikken geven voordat ze zich weer omdraait terug. ,,Sorry je lijkt nogal veel op mijn ex, hij is een klootzak.''
,,Hmm maar hebben jullie nog iets te verbergen of?''
,,Hoezo zouden we iets te verbergen hebben?''
,,Nou die jongen is nu vermoord en opeens zijn jullie weg. Niet bepaald een goede indruk laat dat achter om eerlijk te zijn.''
,,Hij is een klasgenoot van ons en was een van onze beste vrienden, om hem zo te zien doet gewoon pijn weet je.''
,,Goed, waarom gaan jullie nu dan niet snel naar huis. Als diegene die haar heeft vermoord hier ergens woont moeten meiden als jullie niet s'avonds laat nog over straat lopen niet?''
,,Nee.'' We geven hun een kleine glimlach voordat we de andere kant oplopen.

Na een tijdje komen we een of andere slet in haar eentje tegen en ik knik naar Luke als teken dat dit zijn beurt is. Hij knikt snel voordat hij naar haar toe jogt en met haar begint te praten. Calum, Ashton en ik blijven van een afstandje achter ze aanlopen en ik zie hoe Luke snel achterom kijkt en daarna met de hand die op het meisje zijn rug ligt gebaart naar het steegje iets verderop. De jongens en ik nemen wat meer afstand en zodra Luke de hoek om is wachten we even een paar seconden voordat we naar hem en het meisje lopen dat ons nu met bange ogen aankijkt.
Niet veel later ligt ze dood op de grond en gaan wij voldaan weer terug richting de flat waar onze appartementen zitten.

Zodra ik de deur open zie ik Jades schoenen in de gang staan en ik loop naar mijn kamer waar ik haar in mijn bed zie slapen. Veel aandacht besteed ik er niet aan terwijl ik mezelf snel uitkleed tot aan mijn boxer, de kleren wegstop voordat ik onder de lakens kruip en Jade in mijn armen neem voordat ik zelf ook in slaap val.

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 27 nov 2015 - 22:27:
nice


5sosxx
5sosxx zei op 27 nov 2015 - 22:25:
niceee


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 17 nov 2015 - 19:23:
Cutee x


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 16 nov 2015 - 13:25:
Nice x