Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wraak.. » deel 7 slecht aflopende versie

Wraak..

3 juni 2009 - 19:29

235

1

151



deel 7 slecht aflopende versie

dit is het tweede deel van de slecht aflopende versie en ook het einde van die versie

Een week later ligt er opnieuw een uitgescheurd krantenartikel in de keuken, deze keer is het Bill’s keuken.

wat begon met moord eindigt in familiedrama’
Vorige week werd het dode lichaam van een dertien jaar oud meisje gevonden in een gracht in Zwitserland. Uit onderzoeken bleek het, het al zeven maanden verdwenen meisje Luna te zijn. Het lichaam was al een week dood en zat onder de schrammen en blauwe plekken, ook bleek het meisje meerdere keren verkracht te zijn. Na later verhoor van de familie en vrienden bleek dat de moeder van het meisje meerdere keren naar Zwitserland had gebeld. Na nog meer bewijsmateriaal bevestigde de moeder dat ze kennissen in opdracht van haar Luna liet ontvoeren en vermoorden. Die kennissen zijn ondertussen al opgepakt en levenslang veroordeeld. Voor de familie was de bekentenis verschrikkelijk hard aangekomen, vooral voor de vader van het vermoorde meisje, hij raakte in een depressie. Vanaf het moment dat Luna gevonden werd, zei hij geen woord meer. Toen het bleek dat zijn vriendin haar vermoord had, zonderde hij zich nog meer af. Tot op de dag van de begrafenis het verlies nog zwaarder ging doorwegen en hij na de plechtigheden alleen naar huis ging waar hij nog meer geconfronteerd werd met de werkelijkheid. Hij kon het niet meer aan en heeft zich onder een trein gesmeten. Van het gezin dat perfect werd omschreven in de boekjes blijft nu niets meer over.


Reacties:


hilfxmir
hilfxmir zei op 6 juni 2009 - 11:35:
zo erg!!!
ik heb liever de goed aflopende versie
ik wil dat je nog zo'n goede evrhalen maakt!!!!!!!