Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » the monster » part 6

the monster

19 juni 2009 - 16:52

126

2

192



part 6

‘Normaal krijg ik iedere dag te eten!’ siste ik. ‘Nu krijg ik een week niets en jullie bezorgen me bijna een hartaanval!’ De jongen zuchtte en maakte aanstalten om me weer op te pakken, maar aangezien ik nog in mutantenvorm was, durfde hij dat niet. Grijnzend keek ik hem aan en stond op. Ik liep op hem af. De jongen deinsde achteruit, tot hij niet verder, vanwege een muur, kon. ‘Heb je schrik?’ vroeg ik kinderlijk.

Hij kroop nog een stukje achteruit, maar ik stampte hem hard in zijn maag, waardoor hij zich hijgend van pijn op de grond liet zakken.
‘Alsjeblieft!’ piepte hij. ‘Laat me gaan!’
Ik was op dat moment ongeveer 4x zo groot als hij en helemaal uitgehongerd, wat waarschijnlijk duidelijk te zien was aan mijn rode ogen. Als mijn ogen rood waren, was ik hongerig, als ze geel waren, was ik normaal.
Ik keek hem met een schuin hoofd aan en legde me neer.
Mijn neus raakte net zijn been, waardoor er een rilling door hem heen schoot. Ik grijnsde.
‘Hoe heet je jongen?’ vroeg ik zacht.
‘T… Tom…’ stotterde hij.
‘Ken ik jou misschien ergens van, misschien. Ik weet zeker dat ik je ken!’
Hij schudde snel zijn hoofd, maar ik wist dat hij loog.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 26 juni 2009 - 20:43:
whoew.
x]


Nele
Nele zei op 20 juni 2009 - 20:39:
Ö Verder gaan !!

^^ Ben benieuwd naar de rest !

-xx-