Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » the monster » part 7

the monster

20 juni 2009 - 20:59

214

2

225



part 7

Ik keek hem met een schuin hoofd aan en legde me neer. Mijn neus raakte net zijn been, waardoor er een rilling door hem heen schoot. Ik grijnsde. ‘Hoe heet je jongen?’ vroeg ik zacht. ‘T… Tom…’ stotterde hij. ‘Ken ik jou misschien ergens van, misschien. Ik weet zeker dat ik je ken!’ Hij schudde snel zijn hoofd, maar ik wist dat hij loog.

'Ik ken je toch zeker ergens van!' zei ik gefacineerd. 'Kom op! Ze het nou!'
'Ik speel ik een band!' piepte hij doodsbang alsi k met tanden om zijn been sloot.
'Oh ja! Tokio Motel of zo iets!' grinnikte ik halfgestoord.
'LAAT MIJN BROER MET RUST!!!!!' gilde iets wat kon vliegen en het aan durfde recht in mijn bek te vliegen.
Ik keek even verbaast naar de jongen die op de grond zat en dan nogal scheel naar mijn bek, waar een andere vampier inzat.
Het joch kon het niet eens halen van mijn tong!
De andere keek raar op toen hij gelach hoorde, want ik was de andere namelijk aan het kietelen met mijn tong.
'Bill?!' gilde hij geschokt. Een vage 'ja' was hoorbaar in mijn bek. 'Laat mijn broertje los!'
Ik keek hem grijnzend aan en hield de andere stil in mijn bek, door mijn tong helemaal rond zijn lichaam te spannen.
Ik deed alsof ik hem doorslikte, waarop Tom woest op me afvloog.
Zonder ook maar enige moeite hield ik hem klem onder mijn poot.
Ik opende mijn mond even om te laten zien dat ik zijn broertje niets had gedaan en mompelde dan: 'Kom op! Zeg nu zelf, ik heb toch zeker wel een uitgebreide maaltijd verdient!'
Ik liet de jongen in mijn bek los en maakte aanstalten hem door te slikken.


Reacties:


ShallowHeart
ShallowHeart zei op 23 juni 2009 - 23:11:
omg omg omg!!!

:d ik wil het weten!!!
wat gaat ze doen met de twins???

weiter!!!

xx


Nele
Nele zei op 23 juni 2009 - 15:29:
Oew,, spannend!!!! Gaat ze hem opeten ?

-xx-

Nele