Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » She is my... Bodyguard » Deel 2

She is my... Bodyguard

23 juni 2009 - 15:21

759

3

290



Deel 2

Speciaal voor KaulitzFreak ^^

(Tom)
De deur gaat open en David komt binnen, gevolgd door een meisje. Wat doet zij hier?
Ze is best wel knap. Ze heeft lang wit haar. Jah, wit, echt wit. Ik denk dat ze dat heeft laten ontkleuren ofzo. En ze heeft een wit hoedje met een zwarte band op, zo een ouderwets hoedje.
Ze is niet echt groot, ik denk 1m 70 ofzo. Ik schat haar niet veel ouder als mij. In haar lip heeft ze een piercing, een ringetje met 2 bolletjes net zoals mij en ook nog aan dezelfde kant. Dat is ook toevallig.
Ik voel dat Bill naar me kijkt en als ik m’n hoofd draai, rolt hij opvallend met z’n ogen. Ik was waarschijnlijk weer aan het staren.
‘Dit is Lize, jullie nieuwe bodyguard.’ Zegt David.
‘WAT!?’
‘Ja Tom, je hebt mij goed gehoord. Ik laat jullie even kennis maken, over een klein uurtje vertrekken we.’
Ik kijk hem geschokt na.
‘Een meisje als bodyguard.’ Mompel ik.
‘Problemen mee?’ vraagt ze.
Wat een toffe openingszin. Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan en ik zie dat ze op een antwoord wacht.
‘Hey, ik ben Bill.’ Zegt m’n broertje en hij geeft haar een hand.
Ik denk dat hij een discussie tussen ons wil vermijden.
‘Hey.’ Zegt ze en ze schudt zijn hand.
Ze begroet ook Gustav en Georg. Dan komt ze naar mij.
‘Dag Tom’ en ze steekt haar hand naar me uit.
Ik weiger om haar hand te schudden en ik kijk haar eens droog aan. Ze is mooi, maar ik moet haar niet. Ze is té arrogant.
‘Wat is het probleem?’ vraagt ze. Dat weet ze zelf ook wel.
‘Hoe oud ben je?’ ontwijk ik haar vraag.
’18.’ Dat meent ze niet.
‘Wat is het probleem, Tom? Is het omdat ik een meisje ben en 1 jaar jonger dan jij?’
‘Een meisje kan geen bodyguard zijn.’
‘Ik heb anders toch een diploma.’
Zo arrogant. Ik moet haar echt niet! Ik hou wel van bitchy meiden, maar deze is een beetje té.
‘Wedden dat je het niet eens tegen mij kunt opnemen?’ daag ik haar uit.
‘Oh, wil je proberen?’
Ik kijk haar eens gemeen aan en sta dan recht. Dadelijk ligt ze hier op de grond.
‘We zullen wel zien, wie hier dadelijk op de grond ligt.’ Zegt ze alsof ze m’n gedachten kan lezen.
M’n broertje en de G’s kijken geamuseerd toe.
Ik zal maar een beetje voorzichtig met haar doen, je weet maar nooit. Ik wil haar polsen pakken, maar voor ik die goed vastheb, voel ik hoe ze mijn arm op m’n rug draait.
Ik bijt m’n tanden op elkaar, dat doet verdomd pijn! Als ze ziet m’n pijnlijk gezicht, laat ze me snel los.
Ik zie die arrogante blik weer in haar ogen! Ze maakt me hier gewoon belachelijk voor m’n vrienden!
‘Ja Tommetje..’ lacht Georg onnozel. Ik kijk hem kwaad aan, draai me dan om en loop de kamer uit, terwijl ik de deur hard achter me dichtsla.

(Bill)
‘Dat was er teveel aan zeker?’ vraagt Georg droog.
Ik knik: ‘Tom is in z’n ego is gekraakt. Ik bedoel maar, verslagen door een meisje. Niet dat daar iets mis mee is, maar voor Tom wel.’
‘Dat was niet m’n bedoeling.’ Mompelt Lize, terwijl ze naar de deur staart die zonet met een klap is dichtgeslagen dat de scharnieren ervan kraakten.
‘Hij vroeg er zelf om. Laat hem maar even, hij draait wel weer bij.’ Zegt Gustav.
‘Zo is Tom nu eenmaal.’ Lize knikt.
Lize is eigenlijk best een mooi meisje en aan het hoedje te zien dat ze opheeft, heeft ze een eigen stijl. Ze lijkt me wel een toffe. Ik mag haar wel, in tegenstelling tot Tom denk ik.
‘Tom mag af en toe ook eens op zijn plaats gezet worden.’ Probeer ik haar gerust te stellen.
Ze knikt en glimlacht dan lief naar me.
‘Maar ik wil m’n baan niet kwijt zijn door zoiets. Ik ben nog maar 10 minuten hier en kijk wat ik al aan de hand heb.’
‘Tom gaat dat echt niet zeggen hoor, en David ontslaat zomaar niemand omdat Tom weer z’n kuren heeft.’ Ze zucht opgelucht.
De deur gaat open en David komt binnen.
‘Heren, w.. ’
‘En dame’ verbeterd Lize hem.
‘Heren en dame, we gaan vertrekken.’ Lacht David.
Eindelijk weer op tour! Ik heb er zin in. We staan op en lopen met z’n allen naar buiten.
‘Wat was er met Tom?’ vraagt David aan Lize. Ik zie haar twijfelen.
‘Tom deed weer eens onnozel, om het feit dat ze een meisje is enzo.’ Zeg ik snel.
David knikt en loopt dan door.
‘Dankje.’ Fluistert ze. Ik grijns.


Reacties:


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 23 juni 2009 - 19:35:
Jeej I love it (L) SNel verdergaaan ;D


hilfxmir
hilfxmir zei op 23 juni 2009 - 19:11:
ik BEVEEL je verder te gaan en tom af te maken (nee, serieus, doen!)


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 23 juni 2009 - 16:34:
whiiiii!!! GIRLPOWER!!!
Ja Tom, niet te snel zijn met vooroordelen he!!
Maaar, Bill maakt alles weer goed!!

Snel verder!!!!
(en dank je om deze speciaal voor mij te maken!!!)