Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » She is my... Bodyguard » Deel 3

She is my... Bodyguard

24 juni 2009 - 23:24

899

5

370



Deel 3

Bedankt voor de liever reacties allemaal <3

(Lize)
Even later zitten we allemaal in de tourbus. We zitten allemaal in de ‘woonkamer’ van de bus.
Tom kwam net ook binnen, met z’n gezicht op onweer. Hij ging zo ver mogelijk van me af zitten, terwijl hij me kwaad aankeek. Tom draait wel bij, had Gustav gezegd. Ik hoop het maar.
‘We hebben er deze tour een nieuwe bodyguard bij.’ Zegt David vrolijk. ‘Welkom Lize.’
Ze kijken me allemaal vriendelijk aan, behalve Tom.
‘Omdat we nu 3 bodyguards hebben, hebben we besloten dat er bij bepaalde momenten, per bandlid één bodyguard meegaat. Saki gaat met Bill mee dan, Lize met Tom, .. ‘
‘DAVID KOMAAN!’ roept Tom.
Ik zucht eens diep. Die jongen zijn ego is precies wel echt diep geraakt en als het door zoiets al geraakt is, dan heeft hij wel echt een véél te groot ego. Goed dat ik dat vandaag al een beetje in de grond heb gestampt. Ik grijns, soms ben ik toch gemeen.
‘TOM! Geen commentaar, we hebben dit al langer vastgelegd dan vandaag.’
‘Kan ik niet gewoon wisselen met Bill ofzo?’
‘Nee Tom, er wordt niet gewisseld en mag ik nu verder uitleggen alsjeblieft.’
Hij gromt nog wat in z’n eigen, waarschijnlijk is hij me aan het uitschelden voor alles wat lelijk is. Niet dat mij dat iets interesseert, maar goed.
‘Ikzelf ga dan met Gustav mee en Tobi gaat met Georg mee.’
Ik met Tom, dat gaat nog wat worden. Waarschijnlijk gaat hij er alles aan doen om mij tegen te werken, maar ik ga er het beste van proberen te maken. Als alles goed gaat, zit hij toch nog een tijdje met mij opgescheept. Ik grijns bij mezelf.
Ik zie dat Bill me vragend aankijkt.
‘Binnenpretje.’ Zeg ik snel. Hij knikt en glimlacht dan.

(Tom)
‘Lize, jij slaapt bij Tom en Bill op de kamer.’ Zegt David.
‘Komaan David! Ben je mij aan het kloten ofzo??!’ roep ik.
‘Eerst moet ze mij begeleiden en dan moet ik al de hele tour op haar kop kijken, niet dat die lelijk is maar goed. En dan stop je me ook nog eens met haar in één kamer!’
Ik zwaai eens onnozel naar hem: ‘Hallo, ik zit er misschien bij??’ Hij me dom aan.
‘Ja Tom, dat doe ik inderdaad en leer er maar meeleven!’
Dat hij maar niet denkt dat ik dat bed onder het mijne vrij maak, daar moeten mijn koffers staan.
Hij kan op z’n kop gaan staan en dan doe ik het nog niet. Bill mag dat bed opofferen.
‘Zo dat was het ongeveer denk ik. Lize, kom je even naar mij als je geïnstalleerd bent?’ vraagt David.
‘Is goed.’ Zegt ze.
Ik weet niet of je er gaat geraken… Ik grijns om m’n geweldig plan.

(Bill)
Tom is chagrijnig, maar hij heeft een gemene grijns op z’n gezicht. Dat voorspelt niet veel goeds..
Misschien moet ik die twee toch maar een beetje in de gaten houden.
Ik leid Lize naar onze kamer en wijs haar het bed onder dat van mij aan. Tom gaat dat bed toch nooit willen afgeven.
‘Dat heb je goed gezien, broertje.’
Tom staat in de deuropening naar ons te kijken.
‘Kop dicht Tom! Ga ergens anders onnozel doen!’
Hij grijnst en loopt dan weg. Lize zucht diep. ‘Wat gaat dat nog allemaal geven?’ zegt ze.
‘Ik weet het niet, maar ik hoop dat Tom bij draait, met z’n onnozel gedoe.’ Ze knikt.
‘Ik ga even iets drinken, je kan misschien je koffers al uitpakken?’
‘Goed idee.’ Lacht ze.

(Tom)
Bill loopt de kamer uit, dit is mijn kans! Met de Duck-tape in aanslag sluip ik de kamer binnen.
Ze staat net met haar rug naar me toe, dus dat komt goed uit.
In één beweging plak ik een stuk tape op haar mond, zodat ze niet begint te gillen. Ik zie hoe ze schrikt en begint te spartelen, maar ze kan niks beginnen, want ik heb haar polsen vast. Ik hou haar polsen tegen haar rug en doe er ook snel een stuk tape rond. Dan draai ik haar met haar gezicht naar mij toe en grijns.
‘1-1.’ Fluister ik. Ze kijkt me kwaad aan en ik duw haar op het bed. Ze probeert nog tegen te spartelen, maar met haar handen op haar rug gaat dat moeilijk. Ik moet alleen uitkijken voor haar benen. Als ik haar voeten eindelijk vast heb, doe ik daar ook een stuk tape rond. Ik trek haar terug recht en ze kijkt me nu echt woedend aan.
Aha, net goed! Ze mag ook wel eens weten hoe het voelt om vernedert te worden.
Ik duw haar tegen de deur en doe haar blouse een beetje omhoog.
Ze heeft een navelpiercing! Eerst een lippiercing, dan een navelpiercing, zou ze er nog ergens één hebben? Ik kijk haar nieuwsgierig aan.
Dan neem ik de tape. Als ze ziet wat ik van plan ben, begint ze hevig te spartelen, voor zover dat nog kan en er komen allemaal geluidjes als: ‘hmm, mm ..’ uit haar mond.
Ik doe alsof ik het niet hoor en plak het uiteinde van de tape tegen de deur, over haar buik en de andere kant weer tegen de deur. De tape op haar buik druk ik nog eens goed aan. Ze laat haar hoofd hangen. Ze heeft de strijd opgegeven denk ik zo. Mooie buik heeft ze wel, er staan kleine lichtblonde haartjes op, maar straks toch wat minder, denk ik grijnzend.
Ze kijkt me aan en ik grijns naar haar en loop dan de kamer uit.


Reacties:


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 25 juni 2009 - 12:25:
Tom,, Doe niet zo onnozel en maak dat kind los

EN verdeer =D


MariTom
MariTom zei op 25 juni 2009 - 11:34:
Tom Kaulitz, heeft je moeder je niet geleerd dat je meisjes niet vastbind!

Oehw,, spannend& Leuk, snel verder! <33


hilfxmir
hilfxmir zei op 25 juni 2009 - 11:30:
Tom, ik klaag je aan!!!

en jij, jij word door de comandant beveelt om verder te gaan!!!


Melisande
Melisande zei op 25 juni 2009 - 11:02:
Oo nee toch... TOM KAULITZ! DAT MAG JE NIET DOEN MET ONSCHULDIGE MEISJES!!! Sukkel!!!!

Ik moet snel weten hoe dit verder gaat!!!!!! Oo
Wil je alsjeblieft heel erg snel meer posten???

Xx


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 25 juni 2009 - 8:33:
ooh!!! Tom, zoiets doe je niet!!!!


maar snel verder!!!!
Ik MOET weten hoe dit afloopt!!