Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love exist, if you're brave enough to show it. » Where do I have to sleep tonight?

Love exist, if you're brave enough to show it.

29 juni 2009 - 19:29

1380

4

287



Where do I have to sleep tonight?

Links naar liedjes uit de hoofdstukken: Green Day: Boulevard of Broken Dreams http://www.youtube.com/watch?v=kbbwODRUptU Green Day: Holiday http://www.youtube.com/watch?v=d_Nt5mEZ2r0 Green Day: She's a rebel http://www.youtube.com/watch?v=qFz5HJocQ8M&feature=related

Eindelijk waren we er. We pakten onze koffers uit de koffer. Ik bedankte de man, en Thomas nam afscheid van hem. Samen kwamen we binnen in de grote hal. Mijn mond viel open. Wat een mooie hal, dacht ik bij mezelf. We gingen naar de balie en we vroegen naar onze kamer. Het was kamer 483 of in het duits "Zimmer 483". "Oh nee" zuchtte ik wanneer ik de nummer hoorde. "483, dat is van Tokio Hotel", zei ik. Thomas' ogen schitterden een klein beetje, maar ik lette er niet op. "Wat is er met Tokio Hotel?", vroeg hij. "Vind je hem niet goed?" "Niet goed?" zei ik sarcastisch. "Bweihhh. 4 travestieten met als hoofdtravestiet Bill, die wat op instrumenten aan het kloppen zijn en wat door een microfoon roepen? Ik haat TokioHotel!". "En jij?" "Euhmm, moet ik antwoorden?"vroeg hij. "Nee hoor'" zei ik wat onwennig, het gevoel hebbend dat ik iets verkeerd had gezegd. "Gaan we dan maar?" zei ik met de hoop het gesprek een andere wending te geven. "Ja, goed idee", antwoordde hij en lachte. "Van waar kom je, vroeg hij. "ik bedoel, je spreekt met zo'n raar accent". "Ik kom uit België. Ik heb daar nog 2 broers en de rest van mijn familie". "Waarom ben je naar hier gekomen?" "Euhmm, omdat ik nogal goed kan zingen, en graag later zangeres wil worden. Heb jij nog zussen of broers?" "Nog één tweelingbroer, ... To , euuhm. Daniel Halbig, maar iedereen noemt hem Dan". "Tof", antwoordde ik. Hij pakte de sleutel en deed de deur open. Ik smakte mijn koffer op het bed aan het raam en begon mijn spullen uit te pakken. Ik legde mijn handdoeken in de badkamer en riep: "Thomas, kom is even!" Hij kwam en vroeg wat er was. "Deze kast is van mij" zei ik snel. "En die van jou, oké ?" "Ja 's goed", zei hij en ging zijn spullen snel verder uitpakken.Later. Deze avond waren we nog vrij. De komende week eigenlijk helemaal. Dan begon het jaar pas. Toen ik helemaal uitgepakt was ging ik op mijn bed zitten. Thomas was al eventjes klaar en had zijn laptop op zijn schoot genomen. Hij was liedjes aan het luisteren van Green Day. "Vind je hen goed?" vroeg ik. "Euhmm ja, eigenlijk stiekem wel", zei hij en er verscheen een glimlach op zijn gezicht. Samen luisterden we nog naar Boulevard Of Broken Dreams , She's a rebel, en Holiday. We zongen luidkeels mee. Dan vroeg Thomas of we vanavond misschien iet zouden gaan drinken. "Ja oké, is goed", zei ik. "Ken je ergens een café in de buurt?" "Nee", antwoordde hij, "maar we zullen er wel een vinden , niet?" Al lachend gingen we samen naar buiten.Later.De wind kroop onder mijn t-shirt langs mijn buik naar mijn bh, om van daar langs mijn armen terug weg te gaan. "Brrrr", rilde ik, en deed mijn dun jasje wat vaster. Hopelijk vinden we snel een café, dacht ik in mezelf. Al snel kwamen we er één tegen. We gingen naar binnen en zochten een plaatsje. We gingen zitten en bestelden iets om te drinken. "Weet je wat", begon Thomas, we doen alsof we elkaar nog nooit gezien hebben en stellen elkaar aan de ander voor. "Goed idee, stemde ik in, en snel riep ik: "Jij eerst". "Hee, waar heb ik dat aan verdient", protesteerde hij nog, maar ik zou geen duimbreedte toegeven. "Oké", zei hij schoorvoetend. "Ik ben dus Thomas Halbig, en ik ben 18 jaar. Ik heb 1 broer, Dan Halbig, hij is mijn tweelingbroer en 10 minuten ouder dan mij. We verjaren op 1 september. Mijn hobby's zijn zingen, liedjes schrijven enzo". "En waarom ben je hier", vroeg ik. "Ik moest een tijde geleden een operatie aan mijn stembanden. Om terug goed te kunnen zingen moet ik hier naar de kunstacademie. Nu jij", zei hij. "Oké , ik ben Jelien Schiffer, ik ben 18 jaar en verjaar 22 september. Ik heb 2 broers, Niels en Arne. Niels is 16 jaar en Arne 14 jaar. Mijn hobby's zijn basket , zingen, en ik deed scouts. ... Nog iets? Ah ja, ik ben hier omdat ik heel graag hier naartoe wou gaan, en dan heb ik een wedstrijd meegedaan die ik gewonnen heb. De prijs die je kon winnen was 1 jaar hier mogen studeren". "Amai , dus eigenlijk zoiets als het groot lot winnen". "Ja, antwoordde ik voldaan. "Oh, ja", zei hij, "nog 1 ding over mij. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik een jaar of 4 was en mijn stiefvader woont bij mij thuis". "Oh", ik slikte even toen ik merkte dat hij het niet makkelijk had om dit te vertellen. Het gesprek viel eventjes stil. "Gaan we maar terug naar het internaat?" vroeg ik toen ik merkte dat het al 10:15 was. "Ja , dat is oké", antwoordde hij, en samen liepen we terug richting de academie.Later.Ik deed de deur van onze kamer open. We spraken af dat eerst ik, en dan hij de badkamer mocht gebruiken. Ik deed de badkamer op slot, trok mijn kleren uit, legde ze op het krukje in de hoek van de kamer. Ik ging onder de douche staan en het water raasde over mijn lichaam. Ik dacht aan de voorbije uren en ineens merkte ik dat ik na mijn eten in het vliegtuig niets meer gegeten had. Niet dat ik honger had ofzo, maar die schade zou ik morgen wel inhalen. Ik pakte een propere handdoek en droogde me af. ^Klopklop^. Thomas klopte op de deur. Snel trok ik mijn onderbroek aan. Ik merkte toen pas dat ik mijn pyjama in de kamer vergeten was. Ik deed nog snel mijn bh aan, griste mijn kleren van het krukje af en deed de deur met een luide ^klik^ terug open. Thomas zat op zijn bed, keek me even aan en in een fractie van een seconde werden zijn ogen heel groot en zakte zijn mond een klein stukje open. Ik stotterde dat ik mijn pyjama hier was vergeten en een grijns verscheen op zijn gezicht. Ik merkte hem op zei geamuseerd, "seg , zal het een beetje gaan, 't is trouwens jouw beurt." Hij wandelde naar de badkamer en ik hoorde de deur in het slot vallen. Ik legde snel mijn kleren op het bed, begon mijn pyjama te zoeken en vanaf ik hem gevonden had deed ik snel mijn bh uit en trok ik snel mijn shortje en mijn topje van Hello Kitty aan. Ik ging op mijn bed liggen, pakte mijn liedjeskaft en begon verder te schrijven aan "an easier day" Door de ogen van Thomas: Ik trok mijn kleren uit en legde ze op de wastafel , liet de kraan lopen, zodat er sebiet warm water was. Ik haalde de pruik van mijn hoofd, schudde mijn lange pikzwarte met witte mesjes haren los, en haalde de lenzen uit mijn ogen. Pfft , bijna had ik mezelf veraden door te zeggen dat Tom mijn broer was, en met Jelien zou dat niet de beste optie zijn. Wat deed ze met mij? Ze kon me laten lachen als geen ander. Volgens haar bestond toeval niet, en was het niet toevallig dat uitgerekend zij, mee in de auto van Gordon had gezeten. Ze was een Tokio Hotel hater en eigenlijk haatte ze mij ook. Alé , ze haatte Bill, de Bill die ze niet kende. Maar volgens mij haatte ze de Bill die ze wel kende niet. Ik ging onder de douche staan en liet alle gedachten van de vorige uren door mijn gedachten flitsen. Nooit had ik me zo goed gevoeld bij een meisje na Zita. Zou ik? Nee dat mocht niet , dat kon niet. Een traan verdween tussen de druppels die uit de douche kwamen. Een kwartier later kwam ik terug uit de badkamer en trof Jelien die boven haar teksten in slaap was gevallen. Ik trok haar sloefen uit, pakte haar vast en legde haar met haar hoofd op haar kussen. Haar teksten legde ik samen met de balpen op haar nachtkastje. Ik besloot zelf ook maar te gaan slapen, deed de gordijnen toe, het licht uit, en zocht mijn weg naar mijn bed terug. Al snel lagen we samen te slapen voor de eerste nacht in de zelfde kamer. En zo zouden er nog vele komen. Met een gelukzalige glimlach viel ik in slaap.


Reacties:


hilfxmir
hilfxmir zei op 28 juni 2009 - 12:19:
verder gaaaaaaaaaaaan!!!


Xpam05
Xpam05 zei op 25 juni 2009 - 21:45:
leeuuk verhaal!


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 25 juni 2009 - 21:14:
En ze heeft twee broers Niels en Arne. van 16 en 14.
Waar heb ik dat eerder gehoord? Waar o waar?
Deja-vu


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 25 juni 2009 - 21:13:
Geweldig verhaal