Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » verklaring deel 2

what if there is no hope

30 juni 2009 - 17:33

669

1

153



verklaring deel 2

het zal leuk zijn als je een berichtje agter lied xxx

Elise POV
Om 6 uur staat hij op het pleintje. ' hoi' zeg ik om de stilte te breken.'hoi, zullen we dan maar naar mijn huis gaan' zecht hij met een lieve glimlach. 'gaag'. onder weg naar zijn huis is het erg stil ik kijk heel de tijd naar zijn lieve lach. ' nouw hier is mijn huis zullen we maar naar binnen gaan' 'lijkt me wel slim, het best frisjes hier' als we naar boven lopen stopt hij bij een deur en zegt :'dit is mijn kamer ik hoop dat je hem leuk vind' hij doet de deur open en ik zie een witte kamer met overal skateboards en dingetjes 'wow erg ja.. jou' 'ummh dankje ik vat dat op als een comnpliment' ' ga maar naar binnen toe ik ga wel even wat drinken halen wil je iets ?' ja graag een glas cola' 'oke' als hij naar beneden loopt kijk ik wat rond in de kamer hij heeft veel muziek, echt erg cool. dan gaat de deur open. 'hoi ben je er weer' zeg ik maar ik hoor niks 'hallo' dan loopt iemand naar binnen toe als ik goed kijk zie ik Tess. 'Dus jij bent de gene die hij zo leuk vind' zegt Tess' hea ik.. ik?!' ' ja jij wie anders een boskabouter!!' 'maar hij vind jou toch leuk' 'kind ik heb maar een gave en dat is voelen hoe sterk banden zijn en die van jou en hem is erg sterk dus zeur niet' op dat moment loopt Niek naar binnen toe ' wat doe jij hier?' ' ik kom onverwachts langs. Heb je bezoek?' ' uhh ja dat zie je toch' 'je vind haar erg leuk hea' hea neej jij bent toch mijn vindin' dan binnen een paar seconden staat ze voor hem en tilt hem met een hand op tegen de muur 'lieg niet tegen mij. 'oke ik vind er wel een beetje leuk maar jij blijft mijn schat' 'ja. ja nouw dit is je verdiende loon. voordat ik met mijn ogen kan knipperen heeft ze hem een soort van gebeten ik ren naar hem toe. Hij bloed helemaal 'wat heb je gedaan??!!!' 'hem gebeten dat zie je toch' 'ja maar waarom' ' awwh ik ga me kwade plannen nog niet vertellen. maar ik verklap je een ding hij word vampier..' wat ??? vampier.. is dat mogelijk? bestaat dat.. haar ogen zijn nu niet meer die gouden kleur die ze normaal zijn .Ze zijn nu bloed rood.' nu je alles hebt gezien.' zecht ze terwel ze naar me toeloopt 'kan ik je niet laten lopen anders ga je het door vertellen en komt de vultuti achter me aan en dan ga ik dood dat wil jij toch niet' ' als ik naar Niek kijk die daar op de grond zit te shaken lijkt me dat iet erg plezierig .Ik kijk haar aan maar als ze vampier is kan ze me ook makelijk dood maken. ik denk snel door alle mogleijk heden ik kan niet ontsnappen ik heb gezien hoe snel ze is .Ik kan niet terug vechten ze lijkt me heel erg sterk. dus hoop ik dat er en wonder komt... plies laat er een wonder gebeuren. Ze komt langzaam met een geniepige lach op me afgelopen . ze stopt op het moment dat ik haar adem in mijn nek kan voelen ' geniet je zul niet een tweede keer door een vampier gebeten worden' voor ik het weet voel ik iets in me nek en er gaat een pijn scheut door me heen. op dat moment woord de deur open gegooi en zecht een jonge man ga bij haar vandaan ze doet wat hij zecht. ze pakt Niek op en rend weg. waarom gaat hij niet achter haar aan ze heeft niek!!!! hij gaat naast me zitten en kijkt naar me ' het gif zit te diep in je bloed ik kan niet veel meer doen, sorry dat ik zo laat was ze heeft en moelijke geur' en dan word alles zwart voor mijn ogen en voel ik niks. en niks anders meer dan pijn.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 29 juni 2009 - 21:13:
Hey leuk verhaal.. Maar ik weet alleen niet wie wat zegt.. Je kan better..
''Hoi' zeg ik vrolijk. ''Hey' zegt hij ook vrolijk terug.
Het is maar een tipje.. maar je verhaal is harstike leuk dus snel verder

En ik ben ook niet zo goed in schrijven..
Maar zo heb k het gleert ook van tips van anderen, zo schreef ik het ook altijd
En je hebt wel paar spelfoutjes. Iet-niet Hoesow- hoezo. EN nog meer ..

Groetjes