Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » dubbel zicht deel 4

what if there is no hope

1 juli 2009 - 19:24

848

1

169



dubbel zicht deel 4

Niek POV
' heej, schat. Je bent wakker' 'pfff ' ik ga recht op zitten. Het lijkt wel of ik en kater hebt. 'alles goed' zecht Tess ' ja, maar wat is er allemaal gebeurt?' andwoord ik ' weet je dan niks meer' 'Nee alleen dat ik hier bij jou wakker word.... Wacht ik heb school heb ik me niet verslapen help me even ik kan me tas niet vinden. Ik kan niet telaat zijn op de eerste schooldag!' ik snel de door de kamer opzoek naar mijn tas.' we zijn niet bij jou thuis en je hebt geen school' We zijn hier heen gegaan want je had een flinke klap op je hoofd gehad' 'Huh' ' nouw je had veel bloed verloren en toen had ik ummh... je een soort van gebeten.' '???? gebeten' heeft ze me nouw gebeten hoezo, waarom ,wat is ze. 'nouw ik had je gebeten ik ben un soort van.. Vampier.. en jij nu ook' Zecht ze met een scheve glimlach. Vampiers bestaan die? is dit echt? staat ze nu te lieggen? ' shh rustig het is echt heel cool... je bent dan heel erg sterk en snel en....knap' Ze kijkt een beetje verlegen naar me 'kijk ik zal het je demonstreren' ze pak een stuk steen uit het vensterbank en sluit haar hand. Als ze het opend valt er een hoopje stof uit. 'nu jij' ze geeft me een steen. ik sluit me armen ik probeer zo veel mogelijk kracht te zetten. Maar de steen is al kapot voordat ik kraacht kan zetten. 'cool, maar waar zijn we' ze kijkt me aan 'we zijn hier, jij, ik meer telt niet, geen plek of plaats. Kom laten er profijt van maken, we gaan mensjes jagen je heb dorst ik zie het' ik zie weer een scheve glimlach op haar gezicht. Dan voel ik de pijnlijke steken in mijn keel. Dat is de dorst die ze bedoelt denk ik. 'kom' Ze klimt door het raam en springt. ik loop naar het raam en kijk naar beneden en ren snel naar de andere kant van mijn kamer. 'kom op je hebt tog geen hoogtevrees' ik slik 'nee maar dat is wel 15 meter hoog. ben je Gekk' 'neej kom nou maar er gebeurt niks ik sta hier toch ook' ik kijk naar voren. Ze heeft gelijk. ik neem een aanloop en spring uit het raam. na 2 sec ben ik beneden en sta ik op de grond een beetje gebogen door mijn knieen maar het was te gekk!!! 'wow' 'ik zei toch niks om bang voor te zijn, nouw wat ruik je?' ik ruik en ik ruik een hele vieze geur en ik steek mijn neus op. ' probeer het nog een keer, dat wat je ruik is mensenvoedsel je moet de lekkere geur ruiken. Ruik nog eens' ik ruik weer en ik ruik de geur van de uitlaats van aurto's en estoffen in de lucht en dan ruik ik het een heerlijke geur. verukelijk, het ruikt niet zoet of erg zuur het is perfect.'oke nu moet je luister, zijn het meerdere mensen of kinderen en/of is het een drukke straat' ik luister ik hoor voetstappen en de adem ' het is er maar eentje' zeg ik zelfverzekert. Ik luister nog een keer. Ik hoor wiellen maar niet veel meer alleen en beetje gekraak. Ik probeer meer me aandacht op de mens te richten. ' het is een rustige straat Het is een vrouw ze heeft een kind bij haar.. een baby het is een hij en zit nog in de kinderwagen' 'indrukwekkend' ze begint te laggen'dan laat je instinkt gaan ga op haar af en probeer niet na te denken. Wij staan nou eenmaal hooger in de voedsel keten.' Nadat ze dat heeft gezecht zet ik het op z'n rennen naar de vrouw. Dan als ik nader ga ik lopen. Ik kijk haar in de ogen aan 'wie ben jij' ze kijkt geschroken 'ga weg ' ze pakt haar baby. Ik begin te laggen ' ik ben Niek maar wees maar niet bang'. als ik voor haar sta zie ik niks meer en bijt ik haar in haar nek. Hoe orgineel. Dan komt Tess klappent aangelopen 'goedzo je eerste slagtoffer' ze komt voor me staan ' je ziet er echt schattig uit zo onder het bloed kom dan gaan we je een opvrissen en dan gaan we morgen wel veder mensjes jagen, oke' 'oke' Eenmaal aangekomen bij het huis was ik het bloed van mijn trui en mond af en dan kijk ik in de spiegel wow ik heb bloed rode ogen en mijn raar is zekker 5 cm gegroeit. het staat eigenlijk wel grappig. Mijn kaken zitten wat strakker. en mijn lippen zijn vreselijk gelijk qua kleur 'WOW. cool' 'ja, inderdaad' ze glimlacht 'die rode ogen?' 'die gaan binne kort weg ze worden dan goud, en als je heel erg dorst heb weer rood. als je gewoon dorst heb worden ze gewoon zwart' 'ow oke, daar kan ik wel mee leven' ze komt voor mij staan en pakt mijn handen 'je ziet er veel maelijker uit en knaper' ze buigt zich om hoog en kust me.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 1 juli 2009 - 19:21:
hey leuke hoofdstuk ik ga morgen de rest lezen. heb een verbeteringtje voor je
vouw-vrouw. het leest dan beetje raar..

daar staat een vouw met een baby.

verbetering.
daar staat een vrouw met een kinderwagen, en daar ligt een baby'tje in.
Ik hoop dit beetje werkt. het is goed bedoelt