Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » nieuw begin deel 5

what if there is no hope

30 juni 2009 - 19:42

602

1

150



nieuw begin deel 5

laat plies een berigtje achter

Elise POV
Ik kijk better het is Edward. 'hoi' zecht hij. 'hi' zeg ik teug. 'alles ok' zecht hijom de opkomende stilte te vermijden 'nee' 'stomme vraag natuurlijk niet' 'wat kom je hier doen' 'sorry maa ik leef met je mee want..' 'want wat je hebt toch alles een lieve vrouw een kind een mooi leven' ik kijk naar de ring om zijn vinger. Hij kijkt er ook naar. Dan kijkt hij op 'dat is niet zonder vechten gekomen ik heb veel mee gemaakt, ik besta al lager dan jou ik heb een eeuw op haar gewacht, en dat was ook niet echt een pretje' 'nouw lekker dan' 'Ik weet hoe je je voelt ik heb het ook gehad toen ik in een vampier werd veranderd had ik ik ook niks meer, mijn vader en moeder waren dood, Ik was alleen met Carilise je weet niet hoe erg ik mezelf toen ver afschuwde. Ik was/ben een monster. Dat zou nooit veranderen ik had gewoon een geluk met bella ze is alles voor me. Carilise ziet altijd dingen zwart.' Hij duwt mijn kin omhoog en kijkt me reht in mijn ogen aan ' Jij bent anders ik zie het en voel het. Word nou niet naief. je hebt alle tijd. kijk het van een zonnnige kant..' hij heeft gelijk ik bekijkt het erg somber. hij gaat veder ' Word eerst sterker, kijk anders naaar dingen, en vind hem, ga opzoek naar hem. Wraak is nergens voor nodig. wees blij hoe je nu bent. In iedergeval ben je niet alleen wij zijn hie allemaal voor je.' hij begint te lagen zijn lach is aanbiddelijk 'Kom dan gaan we de anderen wachten op je.' hij tilt me omhoog glimlacht en rent dan richting het huis. ik ren zo snel mogelijk achter hem aan ik noef niet veel moeite te doen voor ik hem inhaalt dan kijk ik om hij stopt. 'stop Elise STOP!!!' en voor ik het weet knal ik tegen het huis aan. Ik voel het huis trillen. 'sorry, ik liep denk ik te hard van stapel.' hij lacht hard en dan komen Emmet en Jesper naar buiten ze beginnen allemaal hard te lachen als reactie dat de rest er achter aankomt. Iedereen licht in een deuk. 'ophouden allemaal ze is nog maar een nieuwe hoor!' Dan help de vrouw me op mijn benen 'Ik ben Esmee' versuft kijk ik haar aan 'aangenaam kennis te maken' ze glimlacht en we lopen naar binnen. Als de deur opengaat kijk ik mijn ogen uit. Ik ben in een prachtige witte kammer met een piano en een heele groote breedbeeld tv ik zie ook allemaal bloemmen in kristallen vazen en kleurige schilderijen. 'vind je het mooi.' 'het is geweldig esmee' alice rent naar boven en is na een paar seconden weer naa beneden ze houd een cadeautje voor mijn neus 'Voor jou van ons allemaal. heb je wat te doen. Wij zijn ook zo saai.' ze glimlacht en ik pak het cadeautje aan ik glimlag slapjes terug en ik ga zitten op de bank. Voorzihtig maak ik het pakje open. 'wauw' 'vindje het leuk' alice springt op en begint in haar handenn te klappen 'nou ik vinde het vreselijk' alice gaat gelijk weer zitten en kijkt sip 'leuk. ik het vreselijk leuk. dit hadden jullie niet moeten doen' alice kijkt blijer dan de net en komt naar me toe 'asjeblieft' ze knipoogt en loopt weer weg naar Jasper. Ik kan niet geloven dat ik een nieuwe camera heb gekregen een rose. echt leuk. ' ik denk dat ik hem maar uit ga proberen' 'ok' ik loop naar buiten het bos in.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 2 juli 2009 - 23:25:
Jesper- Jasper..

En nog een tipje, gebruik altijd bij namen de hoofdletters zoals Alice Edward Bella Japer Emmet en zo voort
Gewoo weer een tipje
xx