Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » gave deel 8

what if there is no hope

1 juli 2009 - 20:41

957

0

142



gave deel 8

Elise POV
WOW.. de weken vlogen voorbij. Op een dag was het genoeg. Ik verveelde me de tievus. Ik ging naar Edwards en Bella's huis ze waren op vakantie geweest en net thuis gekomen. Ik had wel eens zin om met Edward te praten. We begrijpen elkaar echt. Hij had ongeveer het zelfde met Bella toen ze nog mens was. Als ik bij Edwards huis ben aangekomen. Gaat de deur al ope voordat ik bij de deur ben. 'hi 'hoi Edward' 'kom binnen Elise'Ik stapte naar binnen toe 'Is bella thuis?' 'nee ze is een uhh.. een eindje wandelen' 'ok' 'Je wilt met me praten' 'ja graag ik verveel me zo erg, ik heb iks te doen en ik kan alleen maar aan Niek denken. Ik ijk hem aan. 'Ik kan elk instrument bespelen van doedelzak tot fluit' hij krijgt een lach ja dat hebben we gemerkt ja. ik giegel en ga veder'ik ken elk liedje uit mijn hoofd zelfs al jou nummers' Ik kijk hm weer even aan 'en ja ook die onder in je kast lagen warom heb je daar mozart ligen die horen toch boven aan te lichen' hij kijkt me vertijft aan 'wat.. nee joh ik hou wel van mozart... ja ik wil graag nog wat meer luisteren van hem. kom we moeten gaan Emmet roept kom dan gaan we jagen' hij kijkt me dieper in de ogen aan. 'wat zei je net allemaal' 'ik ga het niet nog een keer zeggen je hebt me wel gehoord' hij trekt me aan me arm we gaan het huis uit en rennen richting de huis van de Cullens 'wat is er?' hij kijkt weer even naar mij 'Emmet roepte hellemaal niet hij dacht het alleen maar kijk zo maar haij gaat het zo pas zeggen. We kwamen binnen en Emment kwam op oons afgelopen 'heej, boertje alles goed,ik heb zin om te jagen.' 'huh' Emmet kijkt me aan 'ben je gek kom daan gaan we jagen' ik kijk verschrikt Edward aan hij kijkt naar boven 'Carilise!' Carilise komt naa beneden 'wat is er Edward?' 'Elise heeft net mijn gedachte en die van Emmet gehoord. 'weet je zekker dat het geen visoen is. Edward knikt 'neej eerst was ik verbaast bij de eerste zin ik wou haar uit testen. plotseling doken de vragen in mijn hooft op en ze beand woorde ze allemaal en toen hoorde ik Emment gedachten en zij dus ook en stond op om te gaan jagen. erg raar want een vampier kan toch geen twee gaven hebben?' 'nee dat kan niet nog nooit gezien in mijn eeuwen bestaan' carilse kijkt me aan 'het is tijd dat we een oude vriend op bezoek vragen 'Elezar' zeiden ze in koor. 'Ik bel hem wel' en Carilise liep naar de telefoon. de telefoon ging 3 keer over 'hoi trouwe vriend met Carilse' ik ging zitten en op de bank en luister aandachteig naar het telefoon gesprek. 'ja alles is goed met mij blij dat het ook goed is met jou....Ummh ja ik belde omdat ik met een groot dilemma zit en ik zou graag willen of je zou willen komen om er naar te kijken' Esmee komt voor me staan ' kom mee Elise, dit hoef jij niet te horen' fluister ze en we lopen naar buiten om te gaan jagen. als ik terug komt na 4 uur zit iedereen beneden. 'Je ben tnet optijd kom gaat maar zitten' toen ik ging zitten ging de bel. Ik schrok een beetje. Carilise deed de deur open 'hoi vriend' 'hoi' 'blij dat je gekomen bent' 'ja ik was aan het jagen maar het klok best ernstig' 'het is niet echt ernstig zo als ik al zei we hebben een dilemma. Kom binnen' hij loopt naar binnen en gaat op een stoel zitten. 'Carilise?' ik kijk naar carilise 'ja ik weet het Elise. Hij is hier om te zeggen wat voor gaven jij hebt. Hij heeft de gave om gavens te weten van andere vampieren' 'Elezar weet je al wat?' 'neej ze is erg moelijk het lijk wel of ze een andere soort van vampier is nog wel een vampier alleen anders.. heel erg anders' 'Dat verklaart wel wat' iedereen kijkt nu naar Carilise behalve Edward 'wat verklaart dat dan' vaag ik nieuwschieg maar toch bang voor het andwoord Carilse gaat veder en trekt zich niks aan van al die ogen die naar hem staren 'Haar transformatie duurde maar liefts een week inplaats van 2 tot 3 dagen. Ze had niet gelijk dorts zo als iedere vampier en haar rode ogen waren na 2 weken al weg in plaats dan de normale tijd van een maand. Ze is sneller dan een jonge vampier en sterker en slimmer. Ze heeft de gave van Alice en Edward gehad en door all die dingen lijkt het wel alsof ze meer bloed nodig heeft ze jaagt om de 2 dagen in plaats van weken. ' 'appart heel appart. Gelukkig ben ik zo snel gekomen.' 'maar weet je al wat voor gave ze heeft' 'geef me een minuutje' Die minuut leek de langste minuut van mijn leven . Iedereen was dood stil en hield zijn adem in. 'ik denk dat ik het weet. Heel appart nog nooit v an zoiets gehoort of gezien. Ze kan gaves van anderen kopieren. Dat verklaart ook dat ze de gave van Alice en Edward heeft gekopieerd.' iedereen kijkt geschrokken eerst naar Elezar en dan naar mij. Als ik had kunnen blozen had ik het nu gedaan. ' waar is Renesmee Carilise? ik heb er al zolang neit meer gezien' 'Renesmee?' ik kijk naar Carilise. wie is Renesmee? is zij het zelfde als mij? hoezo hebben zij mij niks over Renesmee verteld? dan hoor ik de deur open gaan en ik kijk om.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.