Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » Parijs deel12

what if there is no hope

5 juli 2009 - 3:05

625

1

150



Parijs deel12

berigtje :P thanks

Elise POV
rustig loop ik door naar een taxi en rij ik naar mijn hotel. Als ik uit stap kijk ik mijn ogen uit. dit kan noooooiiit!!!! mijn hotel zijn. Kijk hoe groot het is. ' ummh weet u zekker dat we hier goed zitten?' 'ja' ik geef hem het geld en loop naar binnen toe 'Kan ik u helpen?' 'ja, graag' ik geef haar mijn papieren' oke uw kamer is boven, gastheer Jean zalt U helpen, een pretigge veder en totziends' Jean neemt me mee naar mijn kamer als de deur open doed zie ik een grote kamer. De kamer is bijna nog groter dan heel het hotel bijelkaar. Als ik de sleutel krijg van de kamer loop ik naar binnen toe en doe ik de deur opslot. Ik ren naar het grote bokspring King-sise bed. het bed is bijna 3 bij 3 meter. Ik spring op het bed en ik word een meter de lucht in gelanceerd. Als het me eindelijk is gelukt om op het bed te gaan ziten zonder om te vallen doordat het matras erg indeukt. Kijk ik rond in de kamer de kamer is erg groot met grote gouden dingen. De muren zijn een soort creme achtig goud gesoust. Als ik links van me kijk zie ik een grote spiegel van goud met een kaptafel er onder. De lijst van de spiegel is goud en bekleed van allemaal kleine figuren er in. De kaptafel is een beetje ouderwets, maar echt vreselijk mooi. Het heeft laatjes voor de sieraden. Als ik rechts op kijk zie ik een kleine verlaging. Als ik het bed uit klim en naar de verlaging toe loop zie ik een grote openhaard. daar bij staan juist een beetje modernere banken ze zijn bekleed met een soort bronsachtige/ goude kleur. Dan draai ik me hooft om en zie ik een deur. Ik ren er naar de deur aan de anderekant van de kamer toe. Ik open de deur en ik zie een grote batkamer met een goot bubelbad een sauna een douche en een enorme spigel met nog meer sanitaire dingen. Dan gaat de bel. Ik loop naar de deur om niet op te vallen. 'sorry mevrouw dat we zo laat zijn.' Ik zie allen zijn haar maar dat lijkt verdoemt veel op die van Niek. ik tik op zijn rug. 'ja wat is er mevrouw?' hij draait zich om. Na 5 sec kijk ik hem in de ogen. Er gaat gelijk een gevoel van terleurstelling over mijn lichaam heen. 'nee niks sorry, maar als nog bedankt voor het brengen van de koffers. Straks had ik ze nooit terug gekregen.' hij krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'alsublieft mevrouw.' hij loopt de kamer uit en ik begin gelijk mijn koffers uit te pakken eerst doe ik mijn sieraden en make-up. Ik weet toch al waar ik die moet stoppen. dan trek ik nog een paar deuren open. Ik heb gewoon een eigen bios en een eigen sport kamer. Na 5 deuren met leuke dingen heb ik de kast gevonden. Ik pak mijn tas uit en ik begin mijn gelijk te schamen. Wie zecht als ik in frakrijk ben dat ik gelijk frans lingerie aan moet. Ik wis nog geen eens dat ik dit had. Echt typisch iets voor Alice, Bella heeft heel haar kleren trouma aan mij verteld van haar huwelijksnacht. Bij mij vond ze het zekker ook nodig. eindelijk ben ik klaar. Die tassen waren niet alleen zwaar.. van daar die vertraging. Ze waren ook nog eens vreselijk schamtelijk en een moeite om uit te pakken.Ik pak mijn camera en ik begin allemaal foto's te nemen van mijn kamer. Dat zal Esmee vast leuk vinden. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat ze dit voor mij over hebben.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 5 juli 2009 - 12:22:
snel verder