Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » nieuw hoofdstuk deel 13

what if there is no hope

5 juli 2009 - 19:15

810

1

190



nieuw hoofdstuk deel 13

tanks voor et leeze en leave a massage xx vn mell

Niek POV
Als ik mijn ogen open doe zie ik een wit licht voor me. 'O, Tess jij bent het' 'is het gelukt' 'nee, ik denk dat ik het niet meer kan' ze kijkt me stom aan 'niet meer kan?!!' 'nee, ik heb mijn gave de laatste tijd zo vaak gebruikt' ze word boos kijkt me aan en loopt dan eigenwijs weg. 'doe het voor mij' ze draait zich weer om en kijkt me aan met pruil lippen. ik begin te glimlachen 'je weet dat ik daar niet tegen kan, ok laat het me nog een keer proberen' ze komt naar mij toegelopen en geeft me kus. Ik sluit me ogen weer en probeer me te consentreren. Tess trekt haar armen om mijn middel 'Tess ik kan me niet zo constreren als jij je zo gedraagt.' ze krijgt een klein glimlachje 'ow, ow sorry'. Ik sluit weer mijn ogen en probeer me nu better te concentreren. Ik zoek in mijn hoofd naar een goed doelwit. 'hebbes, het is een jongen van ong. 17 jaar hij heeft 2 vrienden bijzich, das genoeg toch Tess.' 'ja, schiet op ik heb dorst.' ik ben in operste consentratie. Als ik mijn ogen open doe staan ze in onze woonkamer 'wat doen we hier? We liepen net nog op straat.' Tess zecht niks en valt aan ze neemt de kleine jongen hij is net wat jonger dan de jongen die ik voor ogen had. Tess weet dat ik extra bloed nodig heb voor mijn gaven dus laat ze de twee andere over voor mij. 'Ik ben zo blij met jou. Dat telepoorteren is echt cool, wis je nog de eerste keer toen je dat deed.' zecht ze grinkend. Dat weet ik nog maar al te goed. Ik zat lekker te leunen op een tafeltje ik keek ernaar en zat te denken aan plekken waa dat tafeltje zou kunnen staan ik dag op de euromast, tai mahal, op de maan, maar toen vond ik op de swinxs in Egypte. Opeens was het tafeltje weg en ik kletterde op de grond. De volgende morgen keek ik op het nieuws en zag ik dat tafeltje heel en wel op de... je raad het al. Op de swinxs staan.' haha ja dat was echt heel leuk, enige die echt lol had was jij, Tess.' 'ahh is het jongetje nu boos.' Ze rent naar de bank en gooit de kussen naar mij. ik begin te glimlachen en ik leg ze terug op de bank. IK ga zitten en trek Tess op mijn schoot en ik kus haar vol op de lippen. ze leunt achterover 'aww, we zijn vandaag al 6 maanden bij elkaar.' Ik glimlach naar haar ' ja en wat dan nog.' ze kijkt me boos aan en ik begin nog harder te laggen' jij bent ook zo leuk als je boos ben. Ze draait zig om en rent naar de lounge kammer waar vroeger de bad kamer zat, die hebben we toch niet nodig. Ik ren haar achterna en geeft haar een kus 'aw hoe kan ik dat toch vergeten, tuurlijk weet ik dat toch nog. Hoe kan ik jou nou vergeten. Jij bent mijn alles, als ik jou niet had was ik helemaal alleen.' ze lacht weer naar me maar haar lichaam werkt niet mee net alsof ze iets verbergt. Ik zet het beeld uit mijn hoofd 'Tess ik ga even een stukje rennen.' 'kom snel terug, ik mis je nu al' Ik ren de deur uit en ik ren naar de markt. Ik ga het ketingje ophalen dat ik heb laten maken voor haar voor vandaag. Als ik bij de juwelier kom krijg ik de keting in een zwart kleurig doosje met zilveren linten er om heen. ik reken af en ik loop naar buiten. Eerst open ik het doosje om te kijken hoe hij er uit ziet. Het ketingkje is van witgoud gemaakr en heeft een echt diamantje het is een medalion met een foto van ons tweeen er in en onze namen op de voorkant. Ik doe het doosje zelfverzekert weer dicht en ik ren op menselijke tempo weer terug. Ik ren over de markt. Opeens bots ik tegen een meisje. Het is een vampier ik ruik het. ze draait zich om en kijkt naar me 'Niek?!!!' ze kijkt vreselijk verbaast. Ik heb erg haast en ik moet weer terug naar Tess anders gaat ze zeuren maar hoe ken dit meisje mijn naam. Tess zij dat we ver weg waren en dat niemand me hier zou kennen, of ubberhoud kunnen herkenen. Ik was zo vreselijk veranderd volgens haar. Maar dit meisje ik moet met haar praten. Ze kan me vertellen wie ik was, hoe ik was, hoe zij mij kent.' Ik zie je om 4 uur s'avonds bij de eifeltoren.' Zeg ik tegen haar en ik ren snel veder. Hopend dat ze er vanavond zal zijn.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 5 juli 2009 - 19:46:
Snel verder