Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » De waarheid deel 14

what if there is no hope

5 juli 2009 - 22:17

920

1

252



De waarheid deel 14

berigtjes zijn leuk.. Thanks (l)

verstijfd sta ik stil op de plek waar Niek net tegen mij aan heeft gelopen. Ik kan niet meer bewegen of mijn mond open trekken. Is het geluk, of het lot ik weet het niet maar wetend dat hij nog leeft en dat ik hem straxs ga zien op de eifeltoren maakt me wild. Hij is en was alles voor me en nu is hij terug. Als er een lange tijd is verstreken kijk ik om. De markt is al afgelope en iedereen is naar huis gegaan en gaan slapen. Die gene die er nu nog lopen zijn vampieren en ze kijken me allemaal raar aan, maar lopen den door het maakt me allemaal niet .Mischien krijg ik hem HEM!!!, dan word hij van mij. Ik kijk op de klok en ik schrik vreselijk het is al 3 uur en ik ben minstinstens een uur van mijn hotel vandaan. Ik ren zo ontzichtbaar en snel als ik kan naar mijn hotel ik klim naar boven en ik ga mijn kamer in. Ik neem een diepe zucht en ren naar de douche onderweg naar de douche kijk ik op de klok ik hab nog iets van 10 minuten en dan moet ik weg. Goed dat ik zo hard kan rennen anders had ik helemaal geen tijd meer. Als ik klaar ben met douchen trek ik alle kleren uit de kast ik pas mijn rokje met een t-shirt, is niet leuk. dan trek ik mijn Jurk aan met een hadtas, is te tutig. Zo trek ik alles aan maar uit eindelijk kom ik weer bij mijn lievelings jurk die ik al aan had. Ik heb nog 2 minuten. Ik ren naar mijn kaptafel en alles wat ik kan opdoen is mijn rouge, want mijn handen trillen zo vreselijk erg. Als ik eindelijk klaar ben ren ik naar de eifeltoren. Om het hoekje stop ik met rennen en begin ik te lopen naar de eifeltoren. Hij staat er al zo'n 5 min. denk ik. De gaven van andere vampieren zijn zo handig. Ik loop naar hem toe en persies voor hem val ik heel klunzig.... Kan ik nog stommer zijn. Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'Dankje wel dat je ben gekomen. Ik zou graag met je willen praten. zullen we maar naar boven gaan hier heb ik het gevoel dat iedereen mee luisterd.' Ik volg hem naaar boven en voor het topje is een soort plateau. Niet te zien doo mensen, gemaakt voor vampieren. ' De argitect van de eifeltoren was een vampier' fluisterd hij in me oor als hij mij verbaast ziet kijken naa het plateau.'Ik zou je graag wat vragen willen stellen, zou dat mogen?' hij mag mij alles vragen 'natuurlijk' 'Om te beginen zou ik vagen hoe heet je en hoe ken ik je?' ik kijk hem met grote ogen aan. Ke hij me niet meer 'h.. herken jj..je me niet mmmmeer?' 'nee, sorry maar ik ben alles vergeten.' 'owkee... Ik ben Elise. Ik zat bij je op school, maar wat herinner je je dan nog wel?' 'dat ik wakker wed bij Tess en..' 'TESS' zeg ik te hard en vreselijk boos. Ik bol me handen tot vuisten. Hij kijkt me vreselijk geschrokken aan. 'wat is er met Tess?' 'ze heeft jou en mij veranderd in een vampier' 'huh' 'heeft ze je dat deel neit verteld, nouw lekker dan....Je had met Tess en je had mij uitgenodigt voor gewoon te komen. Ik kwam en Tess was er ook onverwachts. Ze werd rood gloeiend. Ze zei iets van dat ze banden kan voelen en dat dat onze band sterk was.' Hij keek me verschrikt aan 'h..hh..hoe weet je dat ze dat kan' 'laat me verder praten, ik was nog niet klaar.' 'ow ok' hij kijkt me nog steeds verstijfd aan en ik ga rustig vedder.'ze kan dus voelen of iemands band sterk is. Ze greep jou beed en zei dat je eigen verdiende loon was. Ze beed je en ze gooide je op de grond dus van daar dat geheugen verlies. Denk ik. Ik rende naar je toe. maar toen ik bij je zat beed ze mij ook. Ze was van plan me te vermoorden maar de Cullens kwamen me redden.' 'wie zijn die Cullens?' 'ze zijn een hechte familie en echt heel hecht ze drinken geen bloed alleen dat van dieren.' 'hoe kan je nou weer overleven op dierenbloed?' 'gewoon' ik kijk naar de grond' het is niet zo goed vullend als mensen bloed maar het is te doen. 'heb je ook een mens gedronken dan?' 'nee, maar de aroma van de geur van mensen zeggen al hoe ze smaken maar een leeuw is ook niet verkeerd op z'n tijd.' hij kijkt me verbaast aan ' maar als die Cullens je niet gered hadden was je nu dood gemaakt door Tess?' 'waaschijnlijk wel, of het zou ook kunnen zijn dat ze me een vampier maakte en me ergens dumpte ofzo, want ik zou nooit bij jou in de buurt mogen komen.' De klok slaat 6 uur. 'ik denk dat we moeten gaan de mensen worden wakker.' zecht hij 'jammer, ik zou nog wel wat met je bij willen praten.' ik glimlag lief naar hem 'oke. Morgen weer, zelfde tijd?' 'oke tot morgen' ik sprint naar mijn hotel en ik kijk maaar een keer om. Als ik in mijn hotel kamer ben spring ik op van vreugde. Het is tijd om drinken te gaan halen. Ik kleed me even om en ik loop naar het dierenasiel waar ze dierenbloed appart houden.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 6 juli 2009 - 7:59:
Verder Oehw ze heeft niek weer gvonden wouw... snel verder xx