Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » plotseling deel 15

what if there is no hope

6 juli 2009 - 20:38

652

0

131



plotseling deel 15

berigtje (H) xxxx thanks

Elise POV
Ik kijk op de klok. nog steeds 3 uur voordat ik had afgesproken met Niek op de eifeltoren. Ik kijk weer op de klok en er is nog maar 1 minuut voorbij. De tijd is nog nooit zo langzaam gegaan. Ik zie de camera naar mij kijken. Ik loop er naar toe en ik ga naar buiten. Ik maak foto's van alles wat ik tegen kom. Na een tijd kom ik bij de eifeltoren. Ik kijk op de klok Pfff nog een uur. Ik klim alvast naar boven om foto's te maken. Tot mijn verbazing zit Niek er al. 'Hi, wat doe je hier al zo zo vroeg' zech ik zacht ' Ik ben aan het nadenken, ik denk altijd alleen' hij zucht en gaat vedder ' Waarom ben jij hier al zo snel?' ' ik verveelde me en ik herinerde mezelf aan deze plek en het mooie uitzicht.' 'mooi zekker weten' ik maak een foto en ik draai me dan weer om naar Niek. ' gaat alles nog wel goed met Tess....enzo?' hij kijkt me wazig aan 'ik weet het niet, ik zit gewoon alles nog aan het verwerken en over te denken. vertel me eens iets leuks. Hoe zijn de cullens bijvoorbeeld?' 'ow ze zijn heel aardig. Je hebt Esmee en Carilise Cullen zij zijn echt heel aardig ze zijn als ouders voor me en Carilise is een doktor, echt heel handig. Je hebt Rosalie en Emmet Cullen zij hijn heel appart samen Emmet houd van grapjes en is echt suppersterk net een grote beer.' hij grinikt' Je hebt Alice en Jesper Cullen. Alice is echt heel aardig en echt een meisje-meisje. Je hebt ook Bella, Edward en Rosalie cullen. Bella en Edward zijn getrouwd en een stel echt heel schattig en ze hebben een dochtertje Rosalie.' hij kijkt me verschrikt aan 'Hoe..hoe kan dat?' 'van Renesmee, nou Bella was nog mens en dus nog vruchtbaar. Bij jongens veranderd er niet veel. Dus ze kregen een kind. Edward had Bella net optijd nog gered door vampiergif gelijk in haar hart te spuiten.' hij kijkt me verschrikt aan en we praten nog een tijdje veder na een uurtje gaat me telefoon ik haal mijn telefoon uit mijn broekzak. Ik kok op het schermpje 'Deze moet ik even op nemen. Het is Alice, ze heeft vast een midnight-crisis over welke schoenen ze moet aan trekken.' Hij begint te lachen en ik neem op 'Hallo met Elise' 'Hi je moet gelijk komen Je hebt geen tijd. KOM NU!!!!' 'Rustig Alice wat is er?' 'Er is iets aan de hand met Jason ik heb geen tijd om alles uit te leggen.' ik kijk verschrikt voor uit en ik kan niet meer bewegen en mijn mond valt letterlijk open. 'wat is er' ' Ik.. ik weet het niet, alleen dat ik snel naar huis moet.' 'ik ben er zo ik ga wel zwemmen.'zeg ik nu gericht op Alice 'mij maakt het niet uit als je maar snel ben' ze hangt op en ik doe de tele foon in mijn hand. ' Ik.. ik' begint Niek te stotteren ' ik kan teleporteren, niet allen dingen maar ook mezelf. Ik heb het Tess nog niet verteld maar mischien kan het helpen? alleen ik weet niet waaar we heen gaan.' 'geniaal, ik kopieer je gave wel, ik weet het namelijk wel.Hoe werkt je gave?' ik nkijk hem aan. Hij kijkt terug met wazige ogen 'ik kan gaven kopieren.' ok denk ergens heel heel erg aan en dan lukt het bij mij dan.' ik pak hem beed en dan denk ik aan Forks en Het huis van de Cullens. Ik sluit me ogen en dan doe ik ze weer open. Er komt een oogverblindende filts en alles is wit en voor het we weten zijn we bij Het huis van de Cullens. Alice komt met een vreselijk snelle vaart naar me toe gerent. 'ELISE!!!'ik draai me om en dan word alles zwart voor mijn ogen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.