Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » de Redding deel 17

what if there is no hope

8 juli 2009 - 2:32

535

1

131



de Redding deel 17

berigtjee xxxxx

Elise POV
' ok wat moet ik doen en wat kan ik doen?' ik ben helemaal klaar voor de strijd. Zij hebben mij ik krijg hun.
' Rustig Elise' Hoe kan ik rustig zijn. Ze hebben Jason bijna te pakken. 'ok hier is ons plan, we hebben een vampier gevangen genomen. Ze was bij de vampier de Jason achtervolgt en ons aanviel, maar ze hadden niet zo'n grote familie verwacht. De vampier die we gevangen hebben is Hanna ze is erg slim en sluw. Je neemt haar mee ook Bella, Edward, Jasper en Alice gaan met je mee. We weten nog niet je capaciteit van je gave maar je zult vast twee gave tegelijk kopieeren. Hanna is een soort spoorzoekker dus je zal hun snel vinden. Ga snel en redt Jason. Ik zal bij Niek blijven en zijn vragen beantwoorden' Ik kijk Carilise aan 'zal er niemand gewond raken, nee zeg me dat niemand gewond raak.'
'Ikk.... ik zou het nooit kunnen verdragen als er iemand gewond raakt.' Carilise schud zijn hoofd en kijk zuchtend naar beneden en slaat op de boven kant van de auto en we scheuren weg. Zou er iemand gewond kunnen raken. Heeft Alice wat gezien, Dat hij er zo onzeker van is. STOP, denk aan je missie je bent hier om Jason te redden en niet om er aan te denken wat er allemaal mis kan gaan, er kan niks mis gaan. Dat mag niet.
'Elise waar moet en we nu heen?'vraagt Jasper.
'we moeten naar het zuiden ze zijn in een soort gebouw het sigaal is een beetje vervaagt door de muren' mijn ogen spingen open wacht. Ze staan stil in een gebouw. Dat kan maar een paar dingen betekenen en een spookt er door mijn hoofd. Hij is gevangen genomen. Ik draai me snel om 'JASPER!!!'
'wat is er Elise?' 'ze hebben Jason. Hij zit vast in dat gebouw. Het kan een val zijn.' Ik ren naar die Hanna ik pak haar stefig beed bij de kraag van haar vest. 'Wat zijn ze van plan. Zeg het!!!' ik loop naar voor en ze komt met een grote botsing tegen een muur. Er gaat een trilling door haar lichaam en door mijn armen. Ik voel niks meer alleen maar woede.' Zech me, je weet het. Kom op je durfte ook mijn familie in je eentje aan te vallen. ZECH HET!!!' ik sla hard met mijn vuist op de muur. De muur trilt weer. Ik knijp mijn handen steviger aan. Ze trillen van de kracht in mijn arm.
'stop, Elise stop. Ze weet niks, anders had ze het je wel verteld. Rustig' Edward en Jasper proberen me te kalmeren. Dan zak ik in elkaar en trek ik mijn benen op en sla me armen er overheen. Alice loopt naar me toe. 'Ik weet wat je hebt gezien, rustig het staat nog niet vast. Het zal anders lopen, Ik weet het zekker.' ze weet het niet zekker. Ik ga dood als ik Jason red. Dat kan niet ik... ik kan nog niet dood gaan. Ik zal niet dood gaan en ik ren zo hard als ik kan naar het huis waar Jason gevangen zit. Als ik dood gaat voor hem het zijt zo.


Reacties:


MissCullen
MissCullen zei op 8 juli 2009 - 19:51:
Verdr Leuk verhaal trouwens
Xxx