Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » Oud Gif deel 18

what if there is no hope

8 juli 2009 - 20:36

601

1

194



Oud Gif deel 18

laat een berichtje agter :P binekort een actie scene ( :P K ga proberen duidelijker te gaan schrijven :P hoop dat dit wat duidelijker is en makkelijker te lezze ;p tell me you opinion

Elise POV
als een bliksemschicht scheurde ik langs de bomen. De wind vliegt door mijn haar. Ik span mijn vuistenn. Ik moet Jason redden. Het moet. Door mij zit hij in de problemen. Als ik hem niet red dan gaat hij dood, maar als ik hem red word het mijn eind. Dat kan niet. Ik ga niet dood. Ik hou het me zelf voor en ik probeer harder te rennen.
Ik heb de andere al zo ver achter me gelaten dat het voor hun nog een lange tijd duurt. Ik kan het niet bedenken dat zij ook nog het gevaar lopen om gewond te raken. Als er hier een iemand die zijn leven moet opgeven voor de anderen ben ik dat. Zij blijven ongedeerd.
Ik ben er eindelijk. Ik sluit mijn ogen en neem een diepe zucht. Ik strek mijn handen en ik loop naar het huis. Het is een soort houten hut. Ik smijt de deur open met een neergelagen hoofd. DIT IS HET DAN! 'Laat hem gaan!'
'ow dat is zo zonden hij is net zo goed aas.' zecht een van de vampiers
'hoezo aas?'
'kijk hoe snel jij hier bent.'De vampier krijgt een glimlach op zijn gezicht.
'I..i..ik hoezo ik. Ik ben hele maal niks, niks bijzonders iedergeval'
'hhahahahahah' Iedere vampier in de hut begint te laggen ik kijk naar Jason hij zit met ijzer vast gebonden op een paal.
'anders ontsnapt hij. hij is nogal wat sterker dan een mens.' De vampier knipoogt naar mij.
'maar wat is er met mij? waarom lagten julie?'
'ow meisje, jij bent geen normale vampier, waarom denk je anders dat je sterker, sneller, slimmer, meer moet drinken, dat jouw trasformatie langer duurde, dat je zo'n bijzondere gave hebt, dat je zintuigen beter ontwikkeld zijn en kijk hoe je hier staat zo zelfverzekkerd zo sterk'
Ik trek mijn vuisten samen. Wat ik bijzonder? Ik ben niet sneller dan Edward dat kan niet. Hij is zo snel. Ik kan nooit sterker zijn dan Emmet, ik bedoel kijk zijn spierballen. Ik, ik ben gewoon ik, ik ben normaal.
'jij bent niet normaal' een andere vampier staat op en loopt naar mij 'jij bent uniek, jij bent een uit miljarden. Nee er is er maar een en dat ben jij!'
Ik nee dat kan niet. Kom op. 'wat en wie ben ik dan?'
De vampier kijkt recht in mijn ogen 'jij bent de uitvolkorene, de rechstreekse afstameling van de eerste vampier'
'dat kan toch nooi die is allang dood en hij heeft vele afstamelingen zo als jou en mij,ja en de andere hier in deze hut.'
'dood, ja. Ik ben inderdaad ook een afstameling. Maar hij zou een afstmeling hebben die een goed hart heeft. Het gif is van de een op de ander overgegaan en niemand had de kracht het in zich te houden. Maar jij daar in tegen, jij bent bijzonder altijd al geweest. Dus het gif bleef zitten en het zit nu in je bloed verspreid door je lichaam.'
Ik kan niet meer bewegen. Ik een regstreekste afstammeling van de eerste vampier ooit! Ik! nee!
'Laat hem gaan jongens hij is niet meer nodig'
ze laten hem gaan maar waarom.Wacht ze hebben wat ze willen. Maf maar mij dus maar waarom 'Hoezo ging ik dood in een visoen, als ik zo bijzonder ben als julie zeggen warom zou je me dan dood willen hebben?'
'Jij gaat niet dood, ok je lichaam wel.' De vampier krijgt een geniepig lachje
' we hebben alleen je bloed nodig' hij kijkt me nep zielig aan met een vreselijk pruil lipje 'wij willen ook zo goed en sterk worden als jij'
ik kijk de hoek om. Mooi Jason is weg. Klaar voor Actie. Here I come!!!


Reacties:


MissCullen
MissCullen zei op 8 juli 2009 - 20:29:
Oewh snel verder Ik hou van Actie i love it haha xx