Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » gevangen

The one I will love { GEEINDIGT }

11 okt 2009 - 14:33

475

0

298



gevangen

laat een berichtje achter xxxxxx

Johanna POV
Dagen gaan voorbij, Weken vliegen voorbij, Jaren schieten voorbij.
'JOHANNA!!' schreeuwt een van mijn O zo hogere "bazen".
'Ik kom al' schreeuw ik beschaaft terug.
Gevangen als een slaaf, van binnen een prinses.
Moeder vader ik kom julie wel op een dag redden. Jullie zijn niet alleen.

Dit is mijn kans. Ik loop naar de ronde tafel en zet de drankjes op de tafel. Ik ren op Willem af en ik scheur een stuk van zijn nek af. De andere vampieren komen op mij afgerent.
'Ze heeft nog steeds zo'n sterke wil' spugt Petrus af naar mij.
Ik ren op hem af en ik probeer te rijken naar zijn arm. Hij ontwijkt en gaat met zijn nagels af op mijn been 'shit' Dat zal hem berouwen. Ik voel mijn ogen Rood worden. Ik draai me om naar hem toe en ik trek hem uitelkaar. De andere vampiers schrikken. Dat hadden ze nooit van mij verwacht. Ik kijk hun recht in de ogen. Een gedaan nog vijf te gaan. Ik ren weer op willem af. De ander vampiers verzamelen zich om mij heen. Ik neem een grote hap adem. Ik sluit me ogen en laat mijn instinkt het van mij over nemen.

Ik ben vrij! vrij.. Ik ren zo hard ik kan en zo ver als ik kan. Ik zwem over rivieren en zeeen zij krijgen mij niet te pakken. Niet meer. Nooit meer! Ik ren en ik ren. Tot dat ik in een klein dorpje ben gekomen. Het dorpje heeft wijnig bevolking. Dit lijkt me perfect en ik verminder vaart.
Ik heb gelukkkig nog een tasje vol met geld meekunnen nemen. Het is nog een wonder dat het geld in dit tasje past.
Ik wandel voor bij een groot bord. [b]"welkom in Forks"
Ik loop naar een auto winkel het eerste dat ik moet hebben is een auto.
Als ik aan kom bij een kleine auto winkel zie ik de perfecte auto staan hij is oud maar toch perfect. Het is een Cadillac convertible uit '62 hij is perfect. Hij heeft vleugels en zo'n cabriodak. Ik loop de zaak zelverzekkerd in.' Doe mij die Cadillac maar.' Zech ik smoot. De verkoper kijkt me met grote ogen aan ' hij is wel erg duur dat weet u wel hea. Jongedame' Ik knik
'ja, hoe duur?'
'Hij is 96 duizend euro zonder btw. Weet u het zekker?'
'Dat is toch geen verkopen. Ik zei toch ik neem hem.'
'Ok, hoe wilt u betalen' Ik krijg een glimlach.
'contant' en ik leg het geld met btw op tafel Ik lag nu bijna. Hij valt bijna van zijn stokje. Hij telt het na en geeft me de sleutel hij belt snel zijn baas
'U weet nooit wat er net is gebeurt!!! ik heb net ons prontstuk verkocht!!'
hij knikt 'Contant!!! JA de Cadillac!!' Ik stap in de auto en ik rij zelf verzekkert weg. Nu alleen nog een huis.[/b]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.