Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » het contact

The one I will love { GEEINDIGT }

9 aug 2009 - 22:18

402

0

313



het contact

laat een berichtje agter <3 xx

Ik rij naar een makelaar. Het regent lekker dan. Heb ik net een Auto met een opendak gekocht. Maarja zelfs met dat zuil ding is het een geweldige auto!
Ik stap naar binnen.
'kan ik uw helpen mevrouw?' Zecht de makelaar
'ja, ik zoek een huis'
'Ok, hier heb ik een hele mooie flat. Hij is lekker goedkoop en ook nog eens een goede liging en het is een huur huis' De man meent het nog ook!!
'Nee, ik zoek een Gezellig vrijstaand huis een beetje afgelegen maar toch bij de stad in de buurt. Ow en het liefts een koop huis dat ik gelijk kan kopen. Ik ben nu namelijk een soort van dakloos. Ik ben net bij mijn vriend weg gegaan. Ik heb een beetje haast dus' Ik knipoog. Ow wat heb ik toch slechte flirt pogingen. Maar zo te zien krijgt ik toch wat ik wil.
'Wij hebben een huis. Er woonde een lieve dame en haar vader er is iets tragies gebeurd ze zeggen dat het er spookt. Hij voldoet aan al je eisen' hij laat me de foto's zien en ik ben gelijk verkocht.
'Er is maar wel een badkamer'
'is dat alles? alleen maaar een badkamer en dat het spookt' hahah ik weet zelfs dat spooken niet bestaan. Ben benieuwd welke vampier daar spookt en ik begin te giegelen.
Ik rij samen met makelaar naar het huis. Het huis is perfect. Er voor staat een eik en het is aan de rand van een enorm bos. Het huis is klein en leuk. Het heeft ook een oprijlaan. Dit huis is in een woord perfect en ik heb nog geen eens binnen gekeken.
'het huis is al ingericht. Zullen we vedder kijken, binnen is het nog mooier' hij ziet vast hoe ik me voel.
Als ik de deur binnen kom lopen komt er maar een woord uit mijn mond 'WOW'
'vind je het leuk'
'Ik ben verkocht, hoe duur is het?'
'197 duizend euro 'vind hij dat wijnig. Ik kijk in mijn tas. Dat zit er vast nog wel in
' verkocht, ik betaal graag contant'
'hier?' vraagt hij
'waaranders' en ik geef hem het geld
Hij lijkt overdonderd. Hij haalt het contract uit zijn zak en ik teken het. Ik geef hem het geld en hij mij de sleutels en een kopie van het contract.
'Asjeblieft' en hij vertrekt.
Perfect ik heb het huis en de auto. Nu alleen nog een school en hier en daar wat nieuwe meubels.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.