Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » Open kaart

The one I will love { GEEINDIGT }

9 aug 2009 - 22:47

732

0

284



Open kaart

laat een berichtje agter geen moeite tog vreselijk leuk <3 xxx thanks

Johanna
OMFG. Hij is zo cute. Alleen door die lach bezwijk je al tot een plasje water. De perfecte ogen zijn mooier dan de mooiste zonsondergang ooit. Met een gezicht met een oceaan van schoonheid.

'We zijn er' roept hij van uit zijn auto en hij stapt uit
'ok' wow wat is dat een groot huis. Mijn huis is daarbij een speelgoed huisje.
hij doet de deur open en we lopen de woonkamer in.
'Hallo, jij moet vast Johanna zijn. Ik ben Esmee'
'Ik zie haar als mijn moeder' voegt Edward toe
'Ik ben Carilise, Welkom in ons huis. Een soort van Edwards vader.'
'Hallo' en ik glimlach een beetje en ik geef Carilise een hand
'Hallo ik ben Alice en dit is Jasper'
'Hi' zeg ik terug.
'Wij zijn Rosalie en Emmet' Zegt Emmet. Hij is letterlijk zo groot als een beer.
'Hallo'
Als ik iedereen heb gezien en een hand heb gegeven lopen ik en Edward naar boven naar zijn kamer.
'Wow wat heb jij veel muziek. Ah Mathilde Wesendonck een klassieker . Hoe kom je hier aan?'
'Het is wat voor mijn tijd maar ik heb het van Carilise gekregen. Ze was een geweldige Muze.'
'Ze was niet geweldig haar muziek heeft een ziel het leeft voort het is een wonderbaarlijk iets' Hij staart me aan
'Wat is er?'
'Hoe lang leef jij al' Mijn ogen slaan gelijk neer. Een pijn slaat op mijn hart.
'Umh ik weet het niet meer persies het was ong. in het jaar 1847 dat ik geboren ben en in het jaar 1864 soort van dood gegaan ben. Jij?'
'Ik ben geboren op 20 juni 1901 en ik werd getransformeerd in 1918'
'OMG ik ben ouder.'
Hij glimlacht zijn mooie glimlach.
'Ok, Wat is er nou met jou gebeurt?'Ik sla mijn ogen neer en ik sla mijn armen om mijn lichaam
'Nou mijn ouders waren nogal rijk'
'Nogal rijk hoe rijk?'
'Hoezo ok We hadden een groot stuk land en ze waren land hersers Koning en Koninging dus'
Hij kijkt me met grote ogen aan. 'Dus jij ben dus ene prinses'
'Ja, Moet ik mijn verhaal nog vertellen'
'Ja ga maar door'
'Ik was dus een prinses en als prinses ligt er een grote last op je schouders. Van mijn vader was ik oud genoeg om te trouwen. Dus ik werd verloofd met een of andere sukkel .'
'Verloofd....'
'Ja dat zeg ik toch'
'En hoe zag hij er uit?'
'Ik heb hem nooit kunnen zien maar goed. Ik ga vedder. Ik droomde die nacht van iets wat mij irriteerde en ik werd wakker door een schreeuw. Ik rende naar mijn ouders maar ik was te laat. De vampiers hadden hun al. Ik zag letterlijk heel mijn leven uit elkaar vallen.' Ik voel de woede weer in mij op broeden. 'Ik keek naar alle mogelijk heden na om ze te redden maar niks was mogelijk. Me moeder riep dat ik moest rennen maar ik was te laat en ik werd een vampier. De jaren daar na waren erg zwaar en ik werd behandeld als een slaaf en ik was er werkelijk ook een.' Ik krijg een rilling over mijn lichaam
'Op een dag zag ik mijn kans te ontsnappen en dat was drie dagen geleden.'
Hij kijkt me met grote ogen aan.
'en wat is jou verhaal?'
'Ik had een meisje ontmoet ze hete bella. Ze was nog mens. Haar bloed ruikte zo aantrekkelijk voor mij het was het lekkerste wat ik ooit had geroken. Ik snapte er niks van en het duurde een paar weken voordat ik zag dat zij alles voor mij was. Tijdens een potje honkballen kwamen we James tegen en hij was een spoorzoeker. Hij wou Bella. We hebben hem vermoord. Zijn vriendin wou zijn wraak wreken. Er was veel gebeurt tussen ons waardoor we closer en closer werden. Bella hoorde een verhaal over een vrouw die zich zelf opofferde voor haar geliefden. En toen victora haar kans schoon zag hapte ze toe. Ze kwam niet bij Bella door mij, maar ik en een jonge weerwolf waren in een slechte stand tegenover Victoria en haar nieuwe vriendje en Bella pleegde zelfmoord. Het is dat ik Bella beloofd heb dat ik me zelf niet zou vermoorden nadat zij ooit dood zou gaan anders was ik nu een hoopje as.' Ik ben diep geschokt door zijn varhaal. Hij was zo verliefd.. Zo veel verdriet. Zo veel pijn.
We praten nog heel de nacht door. Tot dat ik echt naar huis moet om andere kleren aan te trekken en ik rij naar mijn huis toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.