Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » uitnodiging

The one I will love { GEEINDIGT }

9 aug 2009 - 22:59

280

0

271



uitnodiging

laat een berichtje agter ;P

Jonhanna POV
Snel trek ik andere kleren aan. De nacht vloog voorbij. Mijn gedachten blijven hangen rond Edward. Hij is zo ongrijpbaar maar toch wil ik hem iets in mij trekt hem naar mij toe. Als hij zijn mooie glimlach lacht kan ik het niet laten en moet ik wel de waarheid vertellen.
De dag vliegt voobij. Al voor ik het weet is het tijd om naar school te gaan. Ik zucht. Howww al die mensen ik word er gek door. Als een raket race ik door naar school. Ik pak mijn boeken en ik loop zuchtend naar binnen.
'Johanna' vraagt Lex
'Ja, wat is er?'
'Nouww. Tsja ik vroeg me af of je met me mee wil naar het eindbal aan het einde van de maand.' hij kijkt me lief aan. Ik hoor een auto de parkeerplaats op komen. Jah hoor perfect getimed het is Edward.
'Nouw ik kan niet. Ik heb het erg druk en..'
'Ik snap het al' en hij loopt weg in een vreselijke treurige toestand
'Lex. Wacht nou vraag Britt ik heb je naar haar zien kijken jullie zijn perfect samen'
'Ik zal kijken' en hij loopt nu nog droeviger weg. Edward kom naar mij toe gelopen.
'Kom zeg hij en Britt. Britt is veel te knap voor hem.'
'Ja en jij was veel te gevaarlijk voor Bella' Hij kijkt me pijnigend aan 'Je hebt gelijk' Het lijkt wel of dat ik iedereen om me heen pijn doet.
'Ik zal je wel op vrolijken. Umh wat dacht je van na school. Ik heb echt een geweldige plek ontdekt.'
Hij krijgt een glinstering in zijn ogen 'oke'
'Zie je na school.' De bel gaat en ik loop naar mijn les. Geweldig ik heb net Edward.. uitgenodigt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.