Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The one I will love { GEEINDIGT } » eerste les

The one I will love { GEEINDIGT }

9 aug 2009 - 23:25

331

0

286



eerste les

laat een berigtje agter

Johanna POV
Hij helpt me overeind. Ik wagel een beetje maar na en half minuutje sta ik weer stevig. Edward ziet er helemaal opgewekt uit. Ik wou dat ik nu zijn gedachte kon lezen. Hij lacht.
'Kom op we hebben niet heel de dag de tijd' en hij trekt mij mee
'In principe wel, we zijn vapieren' Dat laatste fluister ik in zijn oor
Hij tilt me op in zijn armen en hij neemt een enorme sprint. Totdat we op een open plek zijn. Hij legt mij en de samuai zwaarden neer. Ik begin te laggen.
'Je kunt niet gelijk bij de top beginen. Je moet klein beginnen.' een ik geef hem een stok en ik pak zelf mijn zwaard.
'Maar dat is oneerlijk.' Hij kijkt me sip aan
'Als jij mij kan verslaan met die stok ben je een zwaardt waardig.'
'maar dat gaat nog al moeilijk, jij bent een vampier.' Dat laaste fluisterd hij in mijn oor. Hij is toch ook om gek van te woorden ook hea.
'Ok dan als je mij op de grond krijg.'
'um makkie' en hij komt op mij af rennen op het laatste moment ontwijk ik.
'shit, miss' mompelt hij.
Verleidelijk loop ik naar hem toe 'Je moet bliksemsnel zijn- das niet zo moelijk voor Edward maar ja - een geweldig balance hebben, en nooit maar dan ook nooit opgeven zonder er voor te vechten.' ik kijk door mijn wimpers.
'Ok jou zin. Ik begin wel bij het begin' en ik hoor hem zuchten. Ik bijt op mijn onderlip 'Ok better ' dan ga ik in de kleermakerszit zitten op de grond.
'eerst moet je je geest ontruimen. Je innerijke ik versterken.' hij gaat voor me op de grond zitten ook in de kleermakers zit.
'Adem rustig in en uit. Laat je hoofd vullen met leegde. Laat je je herineringen vervagen, want het enigste wat je tegen houd van jou zijn je herinneringen. rustig je ziet ze alleen... ze zulle niet vergaan..... adem in.. adem uit... adem in ... uit.. in.' ik zucht 'sluit je ogen '


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.