Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » La push

I hate myself for loving you

15 juli 2009 - 0:18

498

0

432



La push

laat een berichtje agter <3

Jacob POV
wow ik wis niet dat vampieren zo aardig kunnen zijn. We hadden heel de avond nog lopen praten. Ze is een klein beetje verlegen maar dit is ook allemaal nieuw voor haar. Ik loop naar binnen toe "Eej Jacob, alles kids"billy komt naar me toegereden "Ja hoor." "Het is meer dan alleen ja je glimt helemaal" ik lach naar hem. "Het is niks echt waar" "Het is zekker dat nieuwe meisje dat hier rondt loopt." Hoe weet hij nu al van haar.. Grr Maya. Zij kan ook nooit haar mond houden. Op dat moment gaat de bel. Ik sleep mijn lichaam er naar toe. "Ow hi, Ik had jou niet verwacht." Het is Jade "Nouw ik verveel me en ik wis niemand anders" Billy kijkt achte mijn rug mee en rijdt tevreden weg "Zullen we een eindje gaan lopen"stel ze voor "Ok kom gaan we naar het strand" Ik loop langzaam met haar naar het strand. "Wauw wat is het hier mooi" ik kijk haar aan ja dat is ze inderdaad en ik voel mijn wangen rose worden. "Jullie hebben kliffen." ze kijkt me met een overweldigende blik aan en rent er dan op onmenselijke snelheid er op af. Ik ren naar haar toe. Ze kijkt me nu verwondert aan. "Ik wist niet dat jij ook zo snel was" "Weerwolvending weet je nog" en ze lacht "A juist een wolvenging." En ze trekt haar broek en t-shirt uit als we op de kliffen staan. Mijn wangen worden rose en mijn ogen kunnen niet op houden met staren. Ik wist al dat ze knap was maar.... Wowie. Ze gaat recht opstaan en springt in ee keer van de klif af. Ik knipper met mijn ogen. Dus ze moet dit ook al eerder gedaan hebben. Ik Schud mijn hoofd en ik trek mijn t-shirt uit en ik sspring ook van de klif. "Waar bleef je nou het duurde wel een eeuw." Ze grinnikt en zwemt terug naar het strand. Ze pakt haar t-shirt en broek en ze gaat op haar t-shirt zitten. Ik doe het zelfde."Je hebt al vaker ge klifdived." "Jep, dat deed ik veel toen ik nog mens was met mijn vrienden." We praten nog heel da dag door en lopen als de zon ondergaay weer richting huis. Het is zo makelijk praten met haar. "Morgen ga je naar school."zeg ik "Pff geen zin, ga jij morgen ook naar school" "Nouw maya heeft je ingeschreven voor een opebare school waar zij ook op zit. Ik zit hier in het resevaat op school" "Ahh jammer het had wel leuk geweest." ik zucht ja dat had het zekker en ik zwaai haar gedag en ik ga weer naar mij eigen huis. "Dus je vind haar inderdaad wel leuk. Is is ook knap ook ik moet het toe geven" Mijn wangen beginnen weer helemaal te gloeien "Ik wil slapen pap. Ik spreek je morge wel weer. Ik ben kapot" En ik loop nar mijn bed en ik ben gelijk weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.