Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » school

I hate myself for loving you

15 juli 2009 - 0:13

865

0

443



school

laat een berigtje agter thanks <3

Jade POV
Heel de avond heb ik maar wat zitten jagen. Verveelt kijk ik op "Jade we moeten naar school" mooi Maya is ook al wakker in een oogwimp sta ik voor haar. Ik pak mijn tas en ik stop mijn spullen er in. Ik loop richting de auto en ik ben van plan om in de bestuurders stoel te gaan zitten "Hell no daar komt niks van in." Maya kijkt me sirieus aan. "Met jou achter het stuur krijg ik nog een hartaanval." "ok dan" Ik glimlag en ik schuif een stoel opzij. We rijden rustig naar school "Met jou rijgedrag krijg ik nog een hartaanval. Je rijdt zo vreselijk sloom" Na een tijdje zijn we eindelijk bij school. We stappen uit en mijn neus word gelijk met overweldige geuren, Maar een geur is nog lekkerder dan de andere geuren om mij heen. Ik kijk om me heen. Opeens vangen mijn ogen een beeldschone jongen. Zijn gelaatstrekken zijn perfect zo als die andere vampieren. Ik kijk naar zijn ogen ze zijn perfect. Zijn ogen hebben een goude kleur. Hij is een vampier dus. Iets in hem trekt me aan, maar na enkenle seconde staan er allemaal mensen om ons heen met verschillende vragen. "Wie is ze" "waar komt ze vandaan" "Hoe kent Maya haar" gelukkig gaat de bel pff letterlijk 'saved by the bell' Ik loop richting de les en ga op mijn plek zitten gelukkig zit ik deze les bij Maya. Ik kijk rond in de klas iedereen is gewoon het zelfde maar een paar mensen vallen mij op "Wie zijn dat?" ik wijs met mijn vinger naar een jonge vrouw met blond haar en krullen "Die met die krullen is Rosalie en die jongen met het korte haar en gespierde lijf is Emmet Cullen. 2 van de 7 cullens." "wie zijn de andere 5 dan?" "die daar met dat korte zwarte haar is Alice en hij ernaast met dat blonde haar is Jasper Cullen ze zijn geadopteerd door Esmee en Carilise Cullen" "Wie is de laatste dan?" "De knappe jongen met het warrige haar hij is je vast al opgevallen." ik schud mijn hoofd. "Je zal hem vast nog wel een keer tegen komen" De les vliegt voorbij en ik loop naar de volgende les. Ik heb helemaal geen zin in deze les dit is op een andere na de enigste les zonder Maya. Ik loop naa binnen toe en ik ga zitten op een plekje. Er komt een jongen naast me zitten "Hi ik ben Jack." "Ik ben Jade, hallo." Ik pak mijn boeken en leg ze op tafel "Hallo leerlingen we hebben vandaag een nieuwe leerlinge er bij. Wilt U, U zelf voorstellen' ik sta op "Hi ik ben Jade en ik ben 17 jaar" opeens hoor ik een jonge fluiten in de klas. Grr zo genant. "Ik kom uit een klein plattelands stadje en voor de rest weet ik niks te zeggen." Ik kijk nog even om mij heen. Daar zit hij dan in al zijn glorie. Zal dat Edward zijn? "Ok vandaag gaan we opstel schrijven het moet een bladzijde lang zijn en het moet gaan over ongeveer rond 1918. Sorry, Jade maar we moetten vedergaan met de les. Maak er maa wat van"hij loopt door de klas de blaatjes uit te delen "En geen sicefictions dit keer Jack" iedereen begint te laggen "Zorg dat je om 11 uur af hebt dan kan ik ze nog tijdens de les nakijken weten julie gelijk julie cijfer." Hij geeft mij een blaadje en ik begin gelijk te schrijven. Makelijk het is van mijn eigen tijd. Kwart voor 11 lever ik mijn verslag in. De jongen waarvan ik denk dat hij Edward is lever hem vlak na mij in langzamere hand leverdt de rest hem ook in. De rest van de dag hebben we uit ons boek geleerd. "Ok ik heb de cijvers. Het is een wonder er zijn dit keer 2 mensen met een tien. Edward mooi geschreven met die griepepdimie een 10. De twede tien het is echt een wonder is voor... Jade. Het lijkt wel dat je er zelf hebt geleeft. Ik leefde helemaal mee met het meisje dat zo werd mishandeldt." voorde rest kreeg iedereen zijn verhaal terug. Edward kijkt me heel de tijd verbaast aan.
De bel gaat eindelijk eht is pause. Ik ren zo wat naar buiten naar Maya toe. "Eindelijk vrij." roep ik sarcasties "We moeten nog een paar lessen Jade" "Klote.."Ik zuch en ik loop met Maya naar de aula.
De tafel waar we aan zitten is vol met mensen iedereen prat zo wat over mij. Zo irritant. "Maya kun je me wat meer vertellen over die Cullen" "Nee sorry alleen dat ze niet in La Push mogen komen door een soort contract." "Vertel me eens over het contract" "Nou de Cullens waren aan het jagen een aantal jaar terug. Onze stam houde ze tegen maar ze beweerde dat ze anders dan normale je weet wel wat te zijn en we sloten een contract af. Dat zij geen mensen mogen bijten en dat wij op elkaars land niet mogen komen." Rustig denk ik het over en over en alle lessen gaan lanzaam voor bij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.