Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Edward

I hate myself for loving you

15 juli 2009 - 1:42

804

1

404



Edward

xxxx vn melll

Ik lig dood stil op de bank bij Maya "Waar denk je aan?" vraagt Jacob "Aan mijn tweelingbroer." hij kijkt me met grote ogen aan "Heb.. heb je een tweeling broer?" ik kloot wat met mijn medalion "Ja alleen toen we nog klein waren. Werd hij ontvoerd." "waren jullie een twee- eiige tweeling of een een eige?" bij het laatste slikt hij." Een twee eiige. Vlak voor hij werd ontvoerd was onze verjaardag we werden 6 jaar en we kregen allerbij zo'n medallion, Hij kreeg er een met een leeuw er op hij was daar helemaal weg van en ik een Tijger. Nadat mijn Broertje was ontvoerd veranderde het thuis." Hij zag dat ik het moelijk had om er over te praten en hij kwam naast me zitten met zijn arm om mij heen. Het voelt erg veilig en ik kruip dichter tegen zij gloeiende lichaam aan. Het voelt net als of hij mijn broer is. Wow wat zou ik dat graag willen. De deur vliegt open "Jade je gelooft nooit wat er is gebeurt!!" ik kijk haar kant op ze glinstert helemaa "Ow ik ga wel naar boven toe" "nee joh" Jacob staat op "Ik was toch al van plan om te gaan" en hij loopt naar de deur "Doei Jacob." Ik zwaai naar hem en draai me om naar haar "Ik heb met Seth.. Ik vin hem al zo lang leuk. Alleen hij is de laaste tijd wel erg sjaggo, omdat iedereen hem buitensluit" ze is helemaal in haar gedachte "Leuk voo jou" ik probeer mijn leukste lag op te steken. Geweldig het lijkt wel of iedereen om me heen verliefd is. "Ik ga even jagen" "Ow ok" en dromerig loopt ze naar haar kamer. Ha Ik laat me even lekker gaan en ren met enorme snelheid door de bossen. Plotseling van ik een overheerlijke geur op. Het is geen mens ik weet het zekker en ik en er op af. "Ow hi" Het is Edward "Hoi wat kom jij hier doen?" hij kijkt me met op getrokken wenkbrouw aan "Jagen en gewoon wat aan het rennen." "Umhh ok maar er zijn hier geen mensen" "Wat doe jij hier dan?" zeg ik eigenwijs "Aan het jagen" "Nou dan zijn we toch het zelfde aan het doen" Ik glimlach een beetje. "Umh tsja je hebt gelijk. ik ken gewoon niet zo veel vampieren die.. nouja ook .. Vegertarierers zijn." "Nou dn ken je er nu een, Ik ben Jade aangenaam"
"Ik ben Edward ok aangenaam dan maar." Ik kijk hem nieuwschierig aan "wat is jou lievelings prooi?" "Poema's jouwe" "Ik weet het niet echt, maar tot nu toe een leeuw." hij lacht de lach is zo perfect. "Waar woon je nu" "Ik woon bij Maya, ze heeft me een soort van gevonden en me een onderdak gegeven" hij kijk me nu een beetje verstijfd aan "Jou geschiedenis vehaal was mooi, waar haalde je je inspiratie vandaan?" hoe... "Heb je het gelezen?" "Uhu ik was wel geintereseerd over het meisje dat er ook een tien voor had gehaald, maar waar is het opgebaseerd?" Ow nee ummh ummh "Op een meisje uit die tijd ze was mijn buurmeisje"Pff een perfecte redding ik wil niet dat hij mij nu zielig gaat vinden "Ik heb medelijden met haar."hij kijkt droef naar beneden "Maar betekendt dat dat jij ook in die tijd hebt geleeft" "Umu jij ook dan" "Jep" hij schoptje een kiezelsteentje om en we prate nog heel de avond door. Hij is zo cute. Zijn glimlach maakt mij helemaal blij en als hij lacht voel ik een ultieme vreuge door mijn lichaam heen "Ik moet gaan. Ik moet me nog omkleden en zo. Ik zie je op school wel" "Nouw. Ummh vandaag komt er zon. Alice heeft het voospeld maar kom je dan weer hier heen?" "Ok tot straks dan maar" en ik ren naar huis toe. "Maya, waar ben je?" Ze is zeker bij Seth. "Hi" en Jacob schiet te voorschijn. "Hoi Jacob." "Waar hebbie Maya voor nodig?" "Ow niks bijzonders gewoon wat meiden gepraat" Hij gaapt "Ben je heel de nacht wakker gebleven?" "Ja ik moet met jou praten. Seth is een weerwolf veranderd. Hij is hier nu weg Maya is mee. Want hij kan zijn zelf beheersing kwijt raken en dat gebeurt sneller met jou in de beurt dus.." Hij is zeker niet blij dat hij dit tegen mij moet zeggen. "Rustig Jacob ga maar slapen je hebt het hard nodig" "jij slaapt toch ook niet" "Vapierending weet je nog?" "Ow ja" hij gaapt weer en zakt in op de bank en valt gelijk in slaap.Ik ga naast hem zitten. zijn hoofd leunt tegen mijn schouder. Ik kijk wat naar hem. Ow Jacob, maf kind. Na een tijdje kleed ik me om en ga ik naar de plek waar ik en edward hebben afgesproken.


Reacties:


MissCullen
MissCullen zei op 15 juli 2009 - 8:36:
Snel verder