Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » De Cullens

I hate myself for loving you

15 juli 2009 - 13:16

905

0

403



De Cullens

Laat een berichtje agter ;)

Ik kijk om me heen. ummh hij is er nog niet. Ik spring in een boom en ik ga zitten op de bovenste tak. Wauw wat een mooi uitzicht. "OW hi" Edward spingt naast me in de boom. "Hoi" "Ik heb een vraagje" vraagt hij een beetje verlegen "Ja wat is het dan?" "Ummh hoe bent jij verandert naar zeg maar dit?" "het was lang geleden ik was weggelopen met een paar jongens en toen ongeveer een jaar daarna gebeurde het. Hoe is het bij jou gebeurt?" "Ah ik wist het wel jij was dat meisje waar je over hebt geschreven." "Nietus" Ik sla eigenwijs mijn armen overelkaaar. "OK ben jij dat meisje dan?" "Je hebt nog geen eens mijn vraag beantwoord." "Ok dan, Er heerste een griepepidemie en mijn moeder vroeg aan Carilise of hij mij kon redden. Mijn moeder stierf en Carilise bijte mij" Ik sloeg mijn hoofd neer. "Ok.. Ik ben dat meisje. Alleen ik durfte mij niet te verzetten teggen mij vader en als ik het deed werd het alleen nog maar erger." Hij sloeg een arm om mij heen "Wat erg" Waarom kon ik niet gelijk zeggen dat ik het was? Zijn arm zo perfect al hij is hangt om mijn lichaam. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan."Ik wil dat je mijn familie ontmoet" Zecht hij snel met zijn engelse stem. "Ok waarom niet?" We klimmen allerbij uit de boom en Edward begint richting zijn huis te rennen. Ik achter volg hem. "We zijn er." Ik kijk letterlijk mijn ogen uit. "Wat is het hier groot." Verbaast loop ik achter hem aan naar binnen. "Mag ik Uw jas mevrouw" "Doe niet zo mal." Ik giegel "Ok hier, mijn jas" Ik geeft jas aan hem en samen lopen we naar de woonkamer. "Ahh Edward wie heb je hier mee genomen?" "Ik ben Jade." "Ik ben Emmet." Ik loop Edward achterna. "Ik wil je voor stellen aan mijn 'ouders' Carilise" "Hoe maakt U het" en ik tover een lach op mijn gezicht "en Esmee" "Hallo aangenaam kennis te maken Jade"Edward loopt weer naar de woon kamer "Alice en Jasper zijn even een dagje weg. Je ziet ze vast wel een andere keer"Ik ga zitten op de bank tegen over Edward. "Hi ik ben Rosalie en jij kan wel een schoonheids behandeling gebruiken" Ze trekt me aan mijn arm mee "Edward ik leen haar even van jou" Edward zucht en gaat onderuit gezakt op de bank zitten. "Ok het eerste wat je nodig hebt is een bad. Je stinkt"Ik ruik aan mijn haar "Helemaal niet" "Je leeft toch bij die weerwolven nou daar stink je nu naar" Ze trekt haar neus op en laat mij even alleen in de bad kamer om mij te laten douchen "Ik ben klaar." en ik open de deur. Ze komt glimlaggend naar binnen gelopen "Kijk ik heb hier nog wat kleren. Ik denk dat jij en Alice ongeveer de zelfde maat hebben" Ik frons mijn wenkbauwen "Mag jij die zomaar pakken" Ze glimlacht nu nog meer "Nee, maar ze merkt het toch niet. Hier trek nou maar aan" Ik lach met haar mee en ik trek snel de kleren aan. "Ok heb jij eigenlijk wel eigen kleren." "Niet veel. Ik heb niet zoveel tijd gehad om ze te kopen" "Ok morge als Alice er weer is gaan we shoppen." Ik knipper in mijn ogen. "Juist en hoe kom ik aan het geld." "Krijg je van ons"Ze trek haar schouders op als of het niks bijzonders is "O, nee. Dat kan ik niet maken." "Ik sta er op. Aders sleur ik je gewoon mee" "Er is geen andere uitweg hea?" Ik probeer mijn laatste poging "Nee die is er niet. Dus je komt mee" Tevreden schuift ze een stoel onder mijn lichaam en begint allemaal make-up er op te smeren.
"Ben klaar" Na ongeveer een uur legt ze het laaste kwastje neer. "Wow het is eigenlijk best mooi. Dankje"Ze schud haar hoofdt "Ik hoef geen dankje. Ik ben blij dat ik iemand als mijn opmaak pop kan gebruiken Emmet rent gelijk weg als ik ook maar met de make-up doos in de buurt kom" Ik lach, Kan ik nu naar beneden dan?" "Ok je ben vrij" Lachend lopen we samen naar beneden. "Is het meisje eindelijk klaar?" Zecht Edward zuchtend "Jep dit meisje is helemaal klaar" Roslie loopt naar Emmet en geeft een zoen op zijn wang. "Wow je ziet er. Wel mooi uit zo?" "Dankje" Ik loop naar de bank en ik ga ziten "Eindelijk uit de greep van Rosalie" Ik glimlach naar hem
"We zijn thuis" Zecht Alice vrolijk "Wat zo vroeg al "vraagt Rosalie "Ja het begon er te regenen dus ik vond het niet meer leuk en toen gingen we maar naar huis toe." Ze kijkt sip naar beneden "Ow jij bent dus Jade" Hoe weet ze mijn naam "Ik kan in de toekomst kijken" Is haar verlossende antwoord. Ok dan.. "Ik ben Alice en dit is Jasper." Ik schud mijn hand met Jasper. Ik voel me heel veilig bij hem. Heel maf. "en ik zie iets van een uitstapje naar de winkels." Ze staat bijna te springen. "Uhu Jade kan wel wat nieuwe kleren gebruiken en u jij er eerder ben kunnen we eerder weg." Edward zucht "Sorry Edward maar ik moet haar weer van je stelen." en voor ik het weet zit ik in de auto op weg naar de stad.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.