Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » what if there is no hope » Vrij Deel 20

what if there is no hope

15 juli 2009 - 14:47

565

0

164



Vrij Deel 20

deel 20 alweer ;P xx vn mell

"Ahh het kleine meisjes vampier heeft dus een plan." De vampier komt dichter bij "Ja en jou adem stinkt" Ik geef hem een met op zijn gezicht zo hard als ik kan. Hij komt dichter bij. "Zo.Zo" "Blijf met je vuile poten van me af." Ik schop hem in zijn ballen. en probeer onder het ijzer waaraan ik vast zit los te komen "Laat me gaan!!"Woest probeer ik nog er onder uit te komen maar het lukt niet. "Dus wondertje wat mij ultiem sterk gaat maken. Even stil zitten dit zal geen pijn doen." Hij steek een naalt in mijn zij. Een vreselijke pijn gaat door mijn lichaam. "Ow sorry doet het wel pijn mijn schuld."Hij haald de naalt uit mijn lichaam en ik voel me een beetje moe. "Wat heb je gedaan?" "Maar een agresief slaap middeltje" Ik worstel tegen de moeheid en ik zet al mijn kracht op de stalen buizen om mij heen. Er komt een beetje beweging in mooi. Ik adem uit en het ding verschuift een heel stuk en glij er onder door. Mooi zo. Eindelijk vrij. Ik sluip naar Edward en Bella toe. "Edward ik kom je helpen" en ik maak de buizen om hun heel ook los "Dankje" Mijn moeheid overwint het en ik val in slaap."Elise wakker worden." En Edward slaat op mijn gezicht. "Huh waa zijn we?" "We zijn weg gegaan, het is veel te gevaarlijk daar." "Maar hoe kun je. Zij komen vas wel een keertje achter mij aan." Ik sta op en naar het huisje terug. Ik zal ze krijgen!! Ik maak alledeuren en ramen dicht en opslot dat ze er niet meer uit kunnen. Hoop ik dan. En gooi er biezine over het huis heen en steek het in de fik. Ik hoor een paar kreten maar het is snel voor bij. "Zo. Zo... Slim van je, Maar ik was daar niet. Pech gehad " "Ik krijg jou wel hoor!!" Spug ik uit naar hem. Ik ren naar hem toe om hem neer te slaan maar hij ontwijkt. Nu zijn de rollen om gedraait. Hij rent op mij af, maar ik had hed niet in de gaten en ik kom met een enorme knel tegen een boom aan die vervolgens om valt. Houdt hij dan nooit op. Ik spug in zijn gezicht. Het helpt hij laat mij vrij en ik Bijt een stuk van zijn arm af en gooi het ver weg. "Auww trut." Hij haalt uit naar mij, Maar krijgt mij net niet te pakken. Ik trek nog een stuk arm van zijn arm. Nu heeft hij nog maar een arm. Hij is woest en slaat met zijn overgebleven arm keihard op mijn gezicht. Gelukkig kan ik geen blauwe plekken krijgen, Maar het doet wel vreselijk pijn. Howw hij is ook niet om uit te houden en in mijn woede trek ik hem voor de rest uit elkaar en ik steek hem in brand. Ik zit helemaal on het bloed van hem. Alice en de rest komt naar mij toe gerent. Ik zie Jason en ik ren naar hem toe en sluit hem in mijn armen. Geluk overspoelt nu mijn lichaam. "Elise" Ik zie in mijn oog hoekken Niek die nu keihard wegrent. How nee en ik probeer naar hem toe te rennen maar hij heeft een tegrote voorsprong. Ik zek in op de grond. Warom moet mij dit nouw weer over komen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.