Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Het medallion

I hate myself for loving you

16 juli 2009 - 0:22

818

0

394



Het medallion

http://www.youtube.com/watch?v=mchWKHaxcVI&feature=PlayList&p=FD480A4181FDB5A2&playnext=1&playnext_from=PL&index=11 dis het nummer dat ze zingt. Allen het word wel door een man gezongen hier ;) xx vn mell

De nacht ging snel voorbij en ik ben nu onderweg naar het huis van de Cullens om me om te gaan kleden. Voor ik de bel luidt doet Alice al open "Je bent er" en geeft me een knuffel. Pff je stinkt en ik begin te lagen. "Kom binnen" "Ik kom me omkleden." Alice lijd me naar boven.Ik kleed me langzaam om . Pff waarom heb ik me laten over halen en er gaat een rilling over mijn lijf. Oja nog een keer te moeten shoppen met Alice en Rosalie. Ik loop naar beneden toe. "Wat mooi" Alice begint te lachen. Mijn ogen dwingen mij zelf om naar Japer te kijken. Ik knipper met mijn ogen om better te kunnen kijken "Nee..." Dat kan niet. Dat hoort niet. hoe zou het ubberhoud kunnen? Zal hij.. Ik word gek van mijn vragen en ren zonder na te denken naar buiten toe zo hard als ik kan laat ik alles achter me. Ik stort onder weg in "JADE!!" "JADE, WAAR BEN JE??" Edward en Jasper zijn mij achter na gekomen en hebben mij ingehaald en stoppen waar ik zit. Ik kijk Jasper met grote ogen aan "Wat is er." Alles wat ik kan doen is naar het medallion kijken wat om zijn nek hangt. "Jade, zeg wat." Edward schud me heen en weer. Alles wat ik nog kan doen is met mijn trillende handen mijn medallion onder mijn truitje vandaan halen. Het is nu de beurt aan Jasper om mij met grote ogen aan te kijken. We staren wat voor ons uit tot dat het tot hem door dringt. "Jij..jij bent mijn..." hij sluit mij in zijn armen "Zusje" ik sla mijn armen ok om hem heen. Edward kijkt ons verbaast aan en waneer Jasper dat had gezecht liep hij weg om ons wat tijdd samen te gunnen. "Waar was je al die tijd." vraag ik terwijl ik nog in zijn armen zat. "Ik werd opgevoed door een lieve vrouw die me gevonden had. Na een tijd werd ik een soldaat.Op mijn twintigste ond ik een paar vrouwen en dacht dat ze afgedwaaldt waren, Maar ze waren opzoek naar strijders en maakte mij een vampier. Ik vechte voor hun vele jaren en toen vond ik Alice en zij vond de Cullens." "Haha nu bent jij de grote broer" en hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. "Ow ik heb je zo gemist. Zo lang niet gezien." Ik voel me opeens vreselijk triest en sluit me zelf dichter tegen hem aan. Ik heb het gevoel dat ik moet huilen bij de gedachten aan vroeger. Ik kan neit huilen, maar het gevoel is erg sterk. "Ik heb het verhaal gelezen. Is het allemaal echt gebeurt." Hij pakt me bij mijn armen en houd mijn gezicht voor de zijne. Alles wat ik kan dan is mijn hoofd heen en weer knikken. "Ow lieve zusje van me toch en hij sluit me nog dichter tegen zich aan."Ik sla mijn armen om hem heen en ik ben van plan om hem nooit meer los te laten. Ik wil hem niet weer verliesen."Jasper beloof me een ding. Ga nooit mee bij me weg." Hij geeft me nog een kus op mijn voorhoofdt. "Ik laat je nooit meer gaan" en vrijft met zijn hoofd licht over mijn hoofd. "Tuutlijk laat ik je nooit meer gaan." "Jade ik wil jou nog een ding vragen. Wil je nog een keer voor mij zingen." Ik kijk hem maf aan "Ik hielde er van wanneer jij voor mij zingde voordat we gingen slapen." Ik glimlach en denk terug het was altijd zo heerlijk en ik begon zachtjes te zingen wat ik vroeger ook zong.

Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby


And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby


And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

We blijven samen in elkaars armen staan voor een tijdje. Ik ben van plan hem nooit meer los te laten
(Guns 'N Roses - Don't cry dit is het nummer dat ze zingt )


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.