Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Verleiding

I hate myself for loving you

17 juli 2009 - 3:29

757

0

383



Verleiding

Het onweerdt oewww spooky laat een berichtje achter xx vn mell

Het rijd geweldig in de Jagg. Ik laat iedereen uit stappen. "Jacob ik laat de mijn favo race wagen bij jou.. let jij er op dan ga ik Emmets hoofd laten opblazen." Hij lachte bij het idee daar bij en ik lachte terug. Tevreden stap ik in mijn convortabele zelfverdiende Jagg. De wagen komt brullend van kracht tot stil stand en voor ik het weet staat Emmet al voor mijn neus "Wauwieeee, hoe kom je daar nou aan." Hij staat zo te spingen en te gillen zo als ik deed toen ik hoorde dat Alice ging trouwen. Al snel was iedereen buiten "Zelf verdiend" "Hoe kan je dat nouww verdiennen" Edward kijkt me jaloers aan..... huh wat denk hij nouw... "Ik heb geraced" Iedereen kijkt me met grote ogen aan. Edward nu echt duidelijk op gelucht net als Jasper maken zich opeens zorgen "Dat had je nooit moeten" begint Jasper "doen das gevaarlijk" maakt Edward af. Nu ben ik verbaast "Zijn jullie gek, mag ik geen plezier hebben..." Ik kijk hun met pruillippen aan "Ik ben een vampier herinner jullie je dat nog??" Duidelijk dus niet, maarja. Ik kijk naar Alice ze kijkt een beetje moelijk net alsof ze ergens mee zit en het wilt verbergen. Ik ken der ondertussen wel. Ik kijk weg en ik denk er niet meer aan. Ze komt er binnen kort wel mee. Rosalie begint gezellig "Er is een nieuw meisje op school" "Echt waar.. hoe heet ze?" "Isabella" Die naam er is iets mee, het zit me niet lekker, maar ik denk er niet meer aan. "Emmet wil je een ritje." Emmet staat nu zo trouw als een hond naast me. "Ja zo graag." Ik gooi hem de sleutels toe en voor ik het weet trekt hij Rosalie mee en scheurt de Auto weg "Hij komt er niet meer uit zekker."Alice schud haar hoofd "Geen kans mogelijk tenzij je een nog mooiere wagen hebt." Ik zucht ik had nog met Rosalie willen praten. pff en ik loop met de rest mee naar binnen. Edward wenkt me naar boven. Nu ben ik zo trouw als een hond en volg ik Edward. Hij sluit me in bij de muur met handen tegen de muur zodat ik niet kan ontsnappen.. Wat ik dus ook niet will. -.O Hij zoent me teder dit keer en ik herinner hoe erg ik hunkker naar mee meer van Edward en ik trek zijn shirt om hoog zo dat ik mijn handen op zijn strakke buik kan leggen. "Jade, ik wil op vakantie een tijdje.. even weg van hie van de rest.." Ik frons een beetje.. "Ik kan toch wel met je mee?" "Hij zoent me en lacht "Je dag dat je niet mee mog.. ummh nouw je het zegt.. ik heb wel wwat tijd voor me zelf nodig." How wat een irritand jongetje. Ik leg mijn handen om zijn heupen en trek hem tegen mij aan. "En wat als ik mee wil" "Ummh ook erg verleidelijk, maar dan moet ik wel over gehaald worden." Ik duw hem wat dichter tegen mij aan en zoen hem vol op zijn zachte lippen. Al snel komt zijn tong in mijn mond en komen de smaken van zijn zoette tong in mijn mond. Ik stop en kijk hem aan "Alsjeblieft." "Ok door je Alsjeblieft ben ik overgehaald en meer niet." en hij trekt zijn kin omhoog. Ik ga op mijn tennen staan en geef hem een kus. Hij pak mij nu in mijn middel en tilt mij op draait om en legt me op zijn bed. Zo'n ding is toch best wel handig.. ook al hebben we hem niet nodig. Het was een tip van Emmet... Die nu mijn auto heeft gestolen.. ik grinik bij die gedachten. Edward tilt mij hempje een beetje omhoog zodat hij mijn buik kan strelen met zijn handen. Hij zoent mij in mijn nek. Ik sabbel een beetje aan zijn zachte oor lel. "Edward" kreun ik zachtjes "Ja, liefste?" "We kunnen niet ver gaan.. je voor waarde" Dat laatste fluister ik zachtjes in zijn oor. "Weet ik maar, ik wil meer van je je bent zo onuitstaanbaar."zecht hij zachtjes terug "Dat gevoel ken ik.." "Dus waarom niet?" Ik duw hem van me af "Edward!! Ga je een belofte zo snel weg gooien omdat je verlangt naar mijn lichaam. Hoe kan ik gan nog ooit met jou beloftes aan gaan?" "Ok, je hebt gelijk, maar ik wil wel morgen met je op vakantie. Jij... ik samen." Ik kruip weer tegen hem aan "Ik kan niet wachten tot dan."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.