Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Break Up

I hate myself for loving you

17 juli 2009 - 15:54

435

0

363



Break Up

laat een berithu achter xx vn mel <3

Ik ga steeds meer naar Jacob toe en ik probeer zo min mogelijk. Bij Edward te zijn, Terwijl mijn lichaam hem wilt, mijn hoofd hunkerrt naar hem. Mijn lippen missen de zijne. Dit moet ophouden. Ik kan niet zo van hem houden... Ik sta op van het tafeltje "Jonges ik moet even wat regelen" En of ik dat moet. Ik sta op "Ok, maar kom wel snel weer terug"Hoor ik Jack nog ergens zeggen op de achtergrond. Ik loop zelfverzekkert naar Edward. "Edward we moeten praten." Hij staat op en zo doet Bella dat ook. Is ze een stuk aanbeeld om zijn been of zo!? "Onder vier ogen graag en Bella gaat geiriteerd zitten. We lopen naar de parkeer plaats en er is voor de rest niemand. Perfect... Ik draai me om naar Edward. "Edward, Wat is er met jou en Bella?" Ik probeer luchtig te beginnen om het zo simpel mogelijk te houden. "Bella, is een mens Jade." en hij komt naar me toe gelopen en probeert me te zoennen.. Nu opeens we hea. Zelfs om dat te zien heb ik geen Alice nodig "EDWARD!!! Hou op! Ze is niet alleen een mens voor je." Sis ik er uit. Door die actie van hem verlies ik als nog mijn zelf controle en wankel ik op mijn bennen. Voor hij ook maar iets kan zeggen ga ik vedder "Edward, ik ben niet een stuk speelgoed dat als je het niet meer leuk vind kunt we gooien" "Jade, begrijp nou Bella is als een drug voor me. Alleen haar geur al." "Dus dan moet je maar gelijk met haar gaan." "Je snapt het niet Jade!!" "Ik snap je heel goed, ik weet wat je voelt wat je door maakt." Hij kijkt me verbaast aan. Ik zucht "Ik heb het ook met Jack maar je zie mij toch ook niet gelijk op hem springen. Zoals jij dat bij Bella doet." "Jade, alsjeblieft kom bij me teug ik zal het niet meer doen, jij ben alles voor me" "Nee Edward dit keer haal je me niet over." Ik ren weg. Zo hard al ik kan. Mijn lichaam beeft helemaal. Ik weet niet welke emotie ik moet uiten. Mijn hele lichaam hunkert naar hem.Ik wil hem. Ik wil terug rennen naar hem en hem zoenen, maar dat kan niet. Ik mag dat niet. Mijn gedachtes dwalen af naar hem, Naar zijn aanraking, zijn zoennen, zijn ogen. Jade, hou je gedachte erbij. Hij wilt Bella niet jou. Ik stop en stort in elkaar. Waar moet ik nu heen? Ik sta op na een tijdje en ik ren richting La Push.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.