Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » gevoel

I hate myself for loving you

18 juli 2009 - 6:24

534

0

392



gevoel

un berichtje is leuwk xx vn mell

Hij doet de deur open. "Wow, ik wist niet dat je..je.. nog niet." Ik pers al mijn enegie uit mijn lichaam om naar hem te laggen. "Ik had nog geen zin om uit bad te gaan." Hij kijkt naar me. "Jasper begrijpt je punt." Wat klinkt hij nu formeel. "Hij vindt het vreselijk te zien hoe Edward met Bella om gaat." Bij zijn naar krimpt mijn maag in elkaar en bij het horen van Bella's naam walg ik. "Het is echt tijd om uit bad te gaan.. Het is ijskoud geworden. Ik ben in de woonkamer als je me nodig hebt. " Ik zou maar ook een oeps uit moeten brengen en hij komt geschrokken binnen zetten. Hij loopt de deur uit. Ik strompel naar de badjas. Ik neem nog geen eens de moeite om me af te drogen. Ik droog toch wel ooit. Ik loop langzaam en voorzichtig naar de deur als ik de deur open doet komt Jacob zo wat naar me toegerent. "Ahh je bent nog helemaal nat" en hij pakt een handoek en begint mijn gezicht te drogen. "Laat maar Jacob ik wil even liggen." Hij leid me naar zijn slaapkamer. Het hangt helemaal vol met foto's. Het is ook zo klein dat er alleen, maar een bed in past en foto's. Op de foto's staan allemaal foto's van de pack en Billy en de oudere en ik en Jacob samen en ik alleen. Het is heel gek en vast creepy, maar ik vin het zo lief. "Ga maar liggen ik ga wel naar de woonkamer." "Nee, Jacob ik wil juist dat je bij me blijft." Ik ga ligen op de ene kant van het bed en Jacob op het andere.Ik zeg bijna niks tegen hem. Alleen hij praat alleen maar. Ik vindt het zo fijn om naar zijn stem te luisteren. Na een paar uur midden nacht valt hij in slaap. Hij heeft die wel verdient met zo'n blok aan zijn been als ik. Rustig ga ik tegen hem aanligen. Het lijkt wel alsof ik door hem al mijn zorgen vergeet. De nacht gaat langzaam voorbij. Ik voel me eenzaam, maar toch ook weer niet. Het is zo vervelend soms voel ik me vreselijk. Dat zijn dus de meeste keren en Heel soms voel ik me veilig en gelukkig.

Jacob POV
Wat is er mis met me. Ik vind Jade nog steeds heel leuk. Wie hou ik voor de gek ze vind me niet leuk en ik ga haar en me zelf niet voor de gek houden. Ik werd de avond vroeg wakker maar ik zag Jade tegen me aan liggen en ik wou dat het nooit op hield dus blijf ik net als of doen dat ik slaap. Haar geur is heerlijk anders dan bij andere vampieren. Jade is nu echt in een slechte staat en ik kan nog steeds niet geloven dat die Edward niet ziet wat voor moois hij weggooid Ik zou alles voor haar over hebben. Haar ogen worden met de dag donkerder. Ze wilt niet gaan jagen. Ze wilt niet zwemmen. Ze wilt nog geen eens de deur uit. Die jonge heeft haar echt pijn gedaan en op een dag krijgt hij daar zo vreselijk spijt van.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.