Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Prooi vangen

I hate myself for loving you

18 juli 2009 - 14:59

650

0

362



Prooi vangen

laat een berichtje agter... al op 1/4 van de honderd ;) xx vn mell

Jacob POV
"Jade, moet je nu echt niet gaan drinken. Je ogen zijn pik zwart." Ik kom naast haar zitten op mijn bed. Ze schud nee. "Kom op Jade het is al meer dan een maand geleden dat je hebt gedronken." "Ik wil het niet Jake." Ze moet drinken het word straks nog gevaarlijk met Billy in huis. Ze moet vast vreselijk dorst hebben. "Het heeft toch geen nut." Mompel ze zachtjes uit. Bijna op onluisterbare toon. "Jade dat heeft het wel. Edward was niet de enige die van je hield. Denk aan de pack denk aan mij. Je wilt niet weten hoeveel pijn je mij hier mee doet. Ik kan niet kijken hoe jij je zelf hier uithongert." Ze kijkt me aan. Ze heeft haar kleur verloren. Ze lijkt wel van wit zand dat elkmoment uit elkaar kan vallen. Zo fragiel. Zo breekbaar. Ik moet zorgen dat ze weer gaat drinken. Weet je wat ik breng het prooi naar haar. "Jade ik ga even boodschappen doen." "Ok tot straks." Ik haat het haar achter te laten in deze staat. Ik wil bijna weer naar haar terug gaan ik kan er niet tegen haar zo achter laten. Jake denk na.. Ik haat het nog meer haar te zien lijden van die dorst. Ik stap in mijn wagen en ik rij het bos in. Eens zien wat ik kan vangen. Ik loop op een beer af. Die ziet er wel goed uit. Maar hoe ga ik eigenlijk... Dat dier vangen. Umh das een goeie. Ik probeer het eerst met mijn handen. Ik ren op de beer af. Ik strek mijn handen om hem te pakken, maar hij rent weg. Pff, dit gaat nog irritand moeilijk worden. Hoe doen die vampier dat man. Ik zie een tweede prooi. Dit keer is het een bergleeuw. Wajo hoe ga ik die nouw weer vangen. Ik sla mijn hand voor mijn hoofdt. "Kan je wat hulp gebruiken." "Ja graag ik moet een prooi halen voor Jade" Ik kijk nu Jasper in de ogen. "Je hebt niet veel geslapen Jacob." "Ik weet het maar ik kan niet slapen. Als ik zie hoe slecht het met Jade gaat." Hij kijkt mij nu bezorgt aan. "Ze heeft vanaf dat ze bij mij komt niet gedronken en is het ook niet van plan dus dacht ik ik van het wel voor haar. Maar das niet zo makkelijk." "Ik doe het wel even." In een flits is hij weg en weer terug met de beer en bergleeuw die ik wou vangen. "Hoe doe je dat zo snel." "Geoefend, breng ze nouw maar naar Jade ik ga wel met je mee ik draag de leeuw wel. Ik pak de beer zonder moeite van hem over en ik leg hem boven op mijn wagen en ik zet hem vast met touwtjes "Tot zo." en Jasper is al weg naar mijn huis. Pff vampieren.. Na een tijdje kom ik aan gezet. "Ze is in mijn slaap kamer. " "Je hoeft me niet de weg te wijzen ik ruik haar al, maar toch bedankt." Hij brengt een klein lachje uit en is al weer snel weg. " Hoi, Jake. Wat vrienden." "Der broer." Billy houdt na dat zijn mond en kijkt weer vedder naar het honkbal. Jasper staat helemaal verstijfd voor mijn deur "Jade je ziet er vreselijk uit." "Rustig Jasper." Ze probeert hem te kalmeren maar hij is al vreselijk bezorgt "Jake je hoeft dit niet te zien." Zecht Jasper tegen mij. Juist hij heeft gelijk en ik leg de beer in mijn kamer en ik loop weg. Toch handig zo'n vampiertje in de buurt. Als je aan het zorgen bent voor een vampiertje. Jade wilt echt niks meer doen en dat doet ze ook niet. Ze doet haar zelf gewoon pijn. Ik ga naast Billy zitten "Hoeveel staat het?" "3-2" Ik kan mijn aandacht niet op de game richten. Het dwaalt steeds af naar Jade.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.