Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » bezoek

I hate myself for loving you

19 juli 2009 - 20:10

312

1

371



bezoek

heel maf tel me wat je er van vind kan ik het beterm make xx vn mell

Jacob POV
Ik kom naar buiten nog in mijn wolf vorm. Ze zit op een steen aan bloemetjes te pulleken. Ik brom een beetje. Ze schrikt. "Jake?" Ik knik. "Cowl ik heb je nog nooit zo gezien." Ze aait met haar hand over mijn kop. Ik trek haar op mijn rug. Ze blijk het waaschijnlijk te snappen en sluit haar armen om mijn nek heen. "Jake, je bent best schattig zo, maar aan de andere kant mis ik je stem." Ze sluit haar armen nog dichter tegen mij aan. We komen aan waar ik afgesproken hebt. Sam en de vampieren staan er al. Waneer Jade ze ziet. Rent ze -Je kan eerder strompelen zeggen- naa de vampieren toe. "Jhon, Aiden, Bruce. How ik heb jullie zo gemist. Wat is er met jullie gebeurt. Na dat ik ergens werd gedumpt." Werd ze ergens gedumpt. Er zit meer achter ik voel het. Dat waar zij nu mee zit is niet alleen van Edwardt. Ze lijdt onder meer dingen. Alleen hij heeft het uit balance getrokken. "Jade, we hebben daar geen tijd voor. Je moet hier weg... Ver van hier. De vampieren die je verandert hebben hebben iets gevonden en eisen je nu weer op als hun eigendom." Ik kijk Jade aan. Ze is niemands eigendom. "H..hoe bedoel j..je?" Stottert Jade. "Ze hebben iets gevonden. Iets wat waardevol vinden en ze hebben jou daar bij nodig." Ze mompel iets. Zo tezien verstaat niemand het "Weet je ook wat??" "Nee." "Ok, maar waar moet ik naar toe dan?" "Weten we nog niet Jade. Je moet hier weg." Ze kijkt kwaad op. "Ik ga niet zonder Jasper." "Wie?!" "Jasper mijn broer herinner je nog wat ik had verteld over mijn broertje. Hij is nu we ouder maar ik ga niet zonder hem." "Ok we moeten dan nu naar die broer van je. Er is geen tijd te verliesen."


Reacties:


leeuwinx
leeuwinx zei op 19 juli 2009 - 16:29:
maff ik snap t niet egtt meer!! Zo';n dom hoofdstuk heb je nog nooit gemaakt wat is r aan de hand..!??

Graag reactie trug op me profiel!!