Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Jasper

I hate myself for loving you

19 juli 2009 - 20:54

329

0

386



Jasper

laat een berichtje agter xx vn mell

Jade POV
Nu kwam het er op aan ik moet al mijn angsten over winnen. Ik kan Jasper niet alleen laten. Wij zijn samen een. Als ze mij moeten hebben hebben ze ook Jasper nodig. Ik probeer op te staan. Mijn bennen doen pijn. Niet allen mijn bennen heel mijn lichaam doet pijn. Zo veel pijn. Het is moeilijk te verdragen maar Jacob houdt me op de been. Hij is zo lief. Ik kijk naar hem. Hij is nog steeds in zijn wolfen vorm. Het is eigenlijk best schattig zo'n wolf. Maar wat ik zei is echt waar. Ik mis zijn stem zo. Zijn stem kalmeert me. als hij praat krijg ik een gevoel van rust over mij heen. Jake rent weg "Jake!!" Na een seconde tijd staat hij weer voor me in zijn menselijke staat. "Jake ik dag bijna dat je weg ging" "tuurlijk ga ik niet weg bij jou." Hij slaat zijn armen om mij heen. "Kom en nu gaan we naar Jasper." We rennen het stuk naar jasper toe. "Jasper!!!!" roept ik hard. Ik zie Edward voor het raam staan. Kriebels overspoellen mijn lichaam. Mijn hart staat stil. Mijn kleur trekt weg. mijn ogen worden rood. Ik voel het gewoon. Er komt een brandend gevoel van binnen. Ik bal mijn vuisten. "Jade wat is er." Jacob kijkt me bezorgt aan en hij kijkt naar het huis en kijkt weer naar mij. Kan hij het dan niet zien Edward staat daar. Te kijken. Hij is afwezig. Jasper komt naar buiten gerent. "Wat is er aande hand Jade" Ik ontspan mijn lichaam. Of te minste hoeverre dat mogelijk is. "Er zitten vampieren achter haar aan en ze zecht dat ze niet weg wil gaan zonder jou. Ze moet hier weg. We zijn hier al veel te lang. We moette hier weg voo ze komen." Aiden zcht het. Ze hebben allerdrie manelijkere vormen gekregen in hun gezicht wat ouder. Ik voel een kriebeling over mijn lichaam. Iets klopt hier niet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.