Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » gevaar

I hate myself for loving you

20 juli 2009 - 17:14

591

0

379



gevaar

leave a message xxxxxxxx vn mellll

Langzaam pak ik wat spullen en de sleutels van mijn wagen. "Ik ga met de wagen. Dan hoeft Jacob me niet steeds te dragen. Waarom gaan we eigenlijk niet allemaal met mijn wagens. Dan rijd Bruce in mijn Jagg" Hij was inmiddels de beste die ik ooit gekent heb qua auto bestuurders. "Maak er geen krassen op hea" Ik knipoog naar Bruce en hij kijkt moeilijk naar mij. ???? wat is er met hem? naja ik gooi mijn lichaam in de Cadillac en ik start de wagen. Hij komt brullend tot leven. Het is gek want zo te zien heeft Bruce de wagen nog niet gestart. Das niks voor hem. Na een tijdje start hij eindelijk de wagen en komt heel rustig naar mij toe gereden, Omdat Jasper mee ging wou Alice natuurlijk ook mee. Bruce, Aiden en John zitten in de Jagg en Alice, Jasper en ik in de Caddilac. Jacob rent achter ons aan. Bruce rijdt voor me, maar niet in zijn normale snelheid. Echt heel maf wat is er met hem. Na een tijdje gaan we even rusten op een stopplekje met zo'n picknick tafel. "Buce wat is er je rijdt zo.... Niet jij." Het lijkt wel of het zweet op zijn voorhoofdt uitbreekt. "Bruce." Hij kijkt naar John en Aiden zij schudden hard nee. "Wat is hier gaande!! Ik wil het weten." Ik heb nooit echt een zwak gehad voor andere met geheimpjes. Ik kan er zo niet tegen. "Ok wil je het zo graag weten" Ik knik. "Ik ben die Bruce van je helemaal niet en hij is geen Aiden en er is geen John" Ik kijk hea. Ik zie hun toch. Ik word boos en ik ben verwart. "Ze zijn dood. Wij hebben ze vermoort." "Hoezo????" "Agg weet je het dan niet meer dom meisje. Wij zijn de vampiers die je hebben verandert. Koen laat het maar zakken" Die koen heeft dus een gave waarmee je kan veranderen in andere gedaantes en ook die van de andere mensen. Ik zie nu inderdaad het zijn de mensen die mij daar hebben laten cremeren. Laten liggen om eeuwig verdoemt te zijn. "Die jochies van je waren op een of andere manier onstnapt. Wij hadden ze weer gevonden en vermoordt. Zo simpel."Een rilling gaat over mijn rug. Pijn en woede is alles wat ik nog voel. "Waarom komen jullie hier dan? Wat moeten jullie van me?" "We moeten niks van je. Wij zijn hier van je broer. We hoorde dat hij een goede soldaat was. Hij was de beste uit onze streek. Wij komen voor hem." "Ik zal nooit wat voor jullie doen." Jasper kijkt hun aan hij heeft bloed rode ogen. Ze rennen op mij af en pakken me beet voordat ik me ook maar om had kunnen draaien. "Wel toch voor haar." Hebben ze soms geen rekening gehouden met Jacob en de Pack. Ik zie de Pack om ons heen. een heel groot net onder hun tilt hun naar boven toe nu zitten ze allemaal gevangen. Wel dus. Alice staat geschrokken achter Jasper. Voor ze het weet is zij ook gevangen genomen. "Dus wat woord het Jasper????" Jasper zwijgt "Hun leven of je hoort bij ons leger." Ik kijk Jasper aan "Doe het niet Jasper. Beter mijn leven dan jou in gevangenis" Jasper probeert me duidelijk te kalmeren. "Jasper doe het niet..." Zucht ik zachtjes ik ken die blik hij heeft alles liever dan Alice en mij ook maar wat aan te doen. Alice heeft een plan ik zie het. Ze heeft zo'n lag op haar gezicht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.