Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Since I don't have you

I hate myself for loving you

22 juli 2009 - 4:14

434

0

423



Since I don't have you

xxxxxxxussies vn melll laat een berichtje agter.... plies (baby) :$

"Jade kom je nog zwemme?" "Ik kom al zeurende wolf." Geiriteerd pak ik mijn tas en loop ik naar Jacke toe. "Pak je ook even de zonnebrand" Ik kijk jake zuur aan "Ok, sorry." Het is nu persies de dag dat we hadden gezoent en persies een half jaar dat ik hem voor het laats had gezien. Pfff. Rustig loop ik naar het strand. "Jake, waneer is de volle maan?" "Binnekort why?" "Kwee niet echt. maar ik wil het gewoon weten." Kriebels komen in mijn buik als ik het koude water in loop. Jake kom naar me toe gelopen en slaat zijn armen om mij heen "Jake..." "hhahaha" Het helpt wel. Jake is zo warm dat het water zelfs bijna kookt.
"Ik ga naar huis." "Ok, Jake ik blijf nog effe." Hij loopt aar huis toe. Ik loop nog even over het stand en na een tijdje neem ik een duik in het water. Hoor ik een paar zoete tonen. Ik laat me lijden door de klanken en ik loop langzaam naar het geluid toe.

I don't have plans and schemes,
And I don't have hopes and dreams.
I don't have anything,
Since I don't have you.
De stem is echt wonder schoon. Ik zucht uit en ik kom in de grot. Ik herinner hem wel het is de grot waar ik en Edward eerst kwamen. Ik kijk om het hoekje en ik zie Edward acchter zijn piano zitten te zingen.

And I don't have fond desires,
and I don't have happy hours.
I don't have anything,
Since I don't have you.


Happiness, and I guess,
I never will again.
When you walked out on me,
In walked ol' misery,
And he's been here since then.


(spoken) Yeah, we're fucked!


I don't have love to share,
And I don't have one who cares.
I don't have anything,
Since I don't have you.
You, you, you, oh, oh!
You, you, you, oh, oh!
You, you, you, oh, oh!
You, you, you, oh, oh!
You, you, you, oh yeah!
(k eb hem van Guns 'n roses) wees maar niet bang ik heb deze gekose omdat ik het vond dat de gitaar het mooiste was.
http://www.youtube.com/watch?v=MIEENy-bYfk&feature=related
"Edward" Hij kijkt neer "E" "Je wil niet weten hoelang ik hier op je gewacht heb."Ik ren naar hem toe en omhels hem. Het gevoel van trannen overspoelt mijn lichaam. "Ik had het niet zo bedoeld. Ik had het al helemaal niet zo gewild. Alles en iedereen die ik wil ben jij." Ik kijk hem aan. "Sttt" Ik leun mijn volle lichaamsgewicht tegen hem aan. Want ik voel me zo vreselijk licht. "Edward ik heb van je gehouden." Hij schrikt. "J.." Ik leg mijn vinger voor zijn mond. "en ik zal altijd van je blijven houden."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.