Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » You are my live

I hate myself for loving you

22 juli 2009 - 14:22

452

1

399



You are my live

xxxxxxxx vn mell vergeet geen berichtje achter te laten <3

"Edward?" "Uhu, wat is er?" "Wat is er gebeurt met jou en Bella?" "Ik heb nadat jij me hebt verlaten haa nooit meer gezien of gesproken. Ik ben een tijd de stad uit gegaan. Ik ben naar Volterra gegaan." Ik schrik "Ik kon me zelf niet laten vermorde dus kwam ik terug om weer voor jou te vechten, maar dat ging een beetje moeilijk omdat je in het reservaat was. Dit hier werd mijn toevlucht. Ik ben wel weer gewoon naar de Cullens gaan, maar Jasper kijkt me altijd zo zuur aan. Nadat ik jou had gezien. Had ik een klein praatje met Jacob. Hij heeft me laten zien hoeveel jij geleden heb. Die beelden zijn niet meer mijn hoofdt uit gegaan. Ik vind het zo vreselijk wat ik jou heb aan gedaan." Ik twijfel niet meer en ik geef een zoen op zijn mond. dit is wat ik wil. Ik wil hem. Hij is mijn leven. Zonder hem ben ik niks. Ik bijt zachtjes op zijn lip en ik werk mijn tong naar binnen. Hij haalt zijn handen door mijn haren en ik sluit mijn armen dichter om hem heen. De verlangens zijn niet te beschrijven ze zijn zo heftig. Het lijkt wel of alle verlangens die ik voor hem had zich hebben opgehoopt en er nu in een keer opgehoopt. Ik wil meet van hem en wel nu!! Ik trek zijn t-shirt een beetje omhoog en stop mijn handen er onder. Ik streel met mijn handen langzaam zijn rug. Ik neem een kleiin stapje naar achter om zijn t-shirt uit te kunnen trekken. "Jade, mijn voorwaarde..."Hij haalt mijn handen weg "Ik hou zielsveel van je maar ik kan het echt niet nu met je doen, omdat ik je zo gemist heb." Hij heeft gelijk. Dan zouden we het allleen maar uit verlangen doen. Zecht mijn hersenen maar mijn lichaam wilt meer. "Jade, ik moet nu gaan...Iets regelen, maar ik ben hier altijd duss." "Ik ben hier morgen ook" Ik geef hem een kus op zijn mond en hij rent weg. Ik loop door de grot. Ik zie net een soort map liggen zo als ik er eentje heb er staan ook allemaal liedjes in. Ze zijn vreselijk mooi. Eentje vind ik het mooiste. Hij is zo hartverscheurend. Ik pak een gitaar en begin te spellen.
(Metallica-Fade to black het word aleen wel door een man gezongen)
http://www.youtube.com/watch?v=3_Q4rfPRUsQ&feature=related
Ik zet de gitaar terug en ik loop stil naar Jake's huis. Wat zal hij hier van zeggen? Zal ik erg naar Edward stinken? Zal Jake boos worden ? Wat zal ik moetten zeggen? Nog tal loze meer vragen spooken door mijn hoofd. Ik hoop alleen maar dat Jake er niet te veel haisa van zal maken


Reacties:


leeuwinx
leeuwinx zei op 22 juli 2009 - 14:39:
ga snl vrdr pleasssee Xd