Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Geheim

I hate myself for loving you

22 juli 2009 - 16:01

257

0

372



Geheim

beetje kort :O naar k eb niet zo veel tijd dus xxx vn mell and I hope you like it

Jacob POV
"Ben thuis."hoor ik Jade roepen "Alles goed Jade." Ik knik "Jake, ik wil je wat vertellen." "Hoeft niet ik weet dat naar de grot toe ben gegaan." Hij slaat zijn hoofd neer. "Ik wou het zeker weten. Dus ging ik naar Alice. Zij had het ook al voorspeld. Ik heb er dagen mee gezeten, maar ik wil dat jij gelukkig ben ook al is het met zo'n....." Ze kijk me aan "Jake je weet toch wel dat ik altijd je beste vriend blijf. Ik zal hier nog altijd heel vaak komen. " Ja tuurlijk. Dat ze bij elkaar zouden komen was niet het enige waar ik mee zat Alice had nog iets veel ergers er bij voorspelt. "Jake, kun je me iets vertellen?" Ik kink "Wat kan ik je vertellen?" "Wat deed je bij Edward?" Ik neem een dieppe zucht. Ja hoor heeft hij dat ook al verteld. Wat voor iemand is dat zeg. "Ik was gaan vertellen wat hij jou had aan gedaan. Ik vond dat hij moest zien wat hij heeft aan gericht met je acties." "Jake, wil je me een ding beloven?" Ik zucht en knik. Tuurlijk wat wilt ze nu weer van me dat ik het op stapje ben bij de... "Dat je dat neit meer doet. Hij heeft al heel veel geleden." "Maar Jade jij ook en.." "Alsjebliefd Jake" Ik neem een hele diepe zucht "Is goed" "Dankje Jake" en ze werpt haar armen om mij heen. Dat zal ik binnen kort ook niet vaak meer voellen. Ik mis haar nu al.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.