Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I hate myself for loving you » Vakantie huis

I hate myself for loving you

24 juli 2009 - 2:03

412

0

409



Vakantie huis

Laat een berigthu agter... dat zou heel lief zijnnn xxxxxxxxxx vn mell

Jade POV
Ik loop richting de grot. "Eej Edward" Ik zwaai naar hem en ik loop naar binnen toe "Ik heb wat vooe je..." "Ok" Ik kijk hem aan. "Kom mee." en hij trekt mij aan mijn arm mee. We gaan door het bos. Hij stopt en leg zijn handen voor mijn ogen zodat ik niks meer zie. We lopen nog een stukje enn dan tilt hij me op. Ik hou mijn ogen nog gesloten en na een tijdje stoppen we met rennen. Hij zet mij weer neer en zet hij zijn handen weer voor mijn en we lopen nog een stukje. "Dit is voor jou. Sgat" Fluistert hij in mijn oren en langzaam haalt hij zijn handen voor mijn ogen vandaan en zwaait met een paar sleutels. "Wauwww Edward!!" en ik vlieg hem om zijn nek. "Dit is prachtig." Ik draai me weer om en ik zie een heel groot mega huis. "Het is een vakanitie huis. Esmee heeft het ingericht en Rosalie heeft het met Alice de 'Finish in touch' gegeven." "Ik weet wat ik moet zeggen " Hij tilt me op en ik lig roerloos in zijn armen. "Zeg dat je van me houdt" Ik glimlach naar hem en geef hem een zoen vol op zijn mond "Edward ik hou van je." We komen langzaam binnen gelopen. Ik zie bijna niks meer om me heen behalve Edward, maar het huis is zo mooi van binnen dat het wel op valt in mijn oog hoekken. "Wow en Esmee heeft het zo ingericht? " Edward knikt. "Emmet en Jasper hebben het verbouwdt en zo." Ik lach "Edward.. Heb jij nou je familie laten werken en zit je er nu zelf mee te pronken" Edward begint een beetje schamtelijk te bewegen. Als hij nu had kunnen blosen had hij dat gedaan. Dat weet ik zeker. "Nou.." Hij tilt me weer op en brengt me de trap op. Naar een kamer toe. Hij doet de deur open. Ik knippe met mijn ogen en ik loop langzaam aar binnnen toe. "Edward?!!" Ik kijk om me heen en ik zie sweer verlichting en allemaal kaarsjes. De vloer is bedekt met rosen blaatjes en er hangt een heelijke geur. Hij gaat zitten op een knie "Jade? Wil je met me trouwen?" Ik knik "Ja heel graag" Hij shuift een ring met helemooie parel om mijn vinger. Ik vlieg hem om zijn nek en geef hem een zoen. Het is geen normale zoen. Hij zit vol met passie en liefde.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.