Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Wat je allemaal neit tegen kan komen als je op de bus wacht!

Titelloos

30 juli 2009 - 1:23

329

9

534



Wat je allemaal neit tegen kan komen als je op de bus wacht!

Heey, een reactie is altijd Welkom. Ik en Linsey lopen in de stad. En dan komen we een aatal jongens tegen. Nogmaals, reacties zijn hier altijd Welkom en worden met plezier gelezen en NOOITverwijderd^^ Ook mag je kritiek plaatsen^^ nu mag je gaan lezen(A)

Linsey en Ik lopen in de stad, we hebben zin in een ijsje dus gaan naar een ijsjestent en kopen een chocolade ijsje . We gaan ergens zitte en eten de ijsjes op. YaY. Uwwhm, mijn mond zit onder de chocolade dus ik veeg het weg met een zakdoekje Als het ijsje van Linsey ook op is gaan we weer verder lopen en we zitten nogal gek te doen. Als we moe zijn en duizenden kleren hebben gekocht gaan we naar de bushalte (YaY openbaar vervoer -.-). En daar gaan we op de bus zitten wachten. Ik verveel me een ongeluk en Linsey zit nog altijd hyper te doen. Opeens komen er een aantal jongens aan lopen. Ik tik Linsey even aan "Uwm, Lins..." zeg ik en wijs naar de jongens. Linsey stopt gelijk met hyper doen zodra ze een van de jongens ziet. Haar hart begint sneller te kloppen en kan haar ogen niet van de jongen af houden. En dan komen de jongens ook nog is onze kant op!! "OMG, aaaaaaaaaaaaaaah" gil ik . Linsey gilt: "TAKUYAAAAAAAAAAAAAA". Miku:"Rennen Takuya ". Takuya begint te lachen en Linsey wil naar hem toe gaan maar hij begint al te rennen. Linsey rent er als een bezetene achteraan . Ik blijf nog steeds een beetje vermoeid bij de bushalte zitten. Miku komt naar mij toe gelopen. "Is dat je vriendin? " zegtie. "Jah ze is een beetje hyper en Takuya verslaafd". Miku en Ik beginnen te lachen. "Is ze ook fan van ons?" vraagt Miku als we uitgelachen zijn. Ik knik "Maar ik ook^^" zeg ik erachter aan. Miku kijkt even verbaasd. "WoW, een fan die ons niet gelijk begint te knuffelen XD" Zegtie verbaasd. "Haha, wil je dat ik je knuffel? " zeg ik flauw. Miku bloosd. "Aww wat schattig" zeg ik flauw . Opeens komt Takuya langs rennen en niet veel later Linsey erachteraan. Takuya stopt met rennen want hij is nogal uitgeput. En Linsey bespringt hem .







En??


Reacties:

1 2

Takuyaxme
Takuyaxme zei op 23 okt 2011 - 22:36:
awesome verhaal.. nee je kent me niet.


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 2 juni 2011 - 20:07:
WHAHAHHAHA XD Oke droogheid IK lig plat alweer oim dit verhaaal XD jah ik vind je verhaal nog steeds leuk^-^


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 2 nov 2010 - 19:18:
MWUAHAHAH NOG STEEDS FUCKING GRAPPIG XDXD


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:02:
omg omg ogm ik lig dubbel XD het is en blijft grappig XD xx linseyy XD


melmeisie
melmeisie zei op 29 juli 2009 - 5:36:
hahah ubber grappig :p