Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Irritante bewakers!!!!

Titelloos

30 juli 2009 - 1:31

247

5

299



Irritante bewakers!!!!

Bewakers zijn zo irritant!! Nu mag je gaan lezen en snap je dadelijk wel waarom!!

We lopen naar het hotel en ik ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig.. Linsey pakt het briefje met de hotelkamer van Takuya en begint het te knuffelen XDXDXDXDXDXDXD. En doe mijn handen in mijn zakken en voel mijn mobiel af gaan ik open het en zie dat ik een sms'je heb.
Hey, komen jij en je vriendin naar ons hotelkamer? X Miku
"DAMN, hoe komt Miku aan mijn nummer? " sgreeuw ik. "Die heb ik aan Takuya gegeven en gezegd datie die aan Miku moest geven want jij bent toch te verlegen om de jouwe aan Miku te geven " zegt Linsey trots. Ik begin te blozen. "Dat klopt" zeg ik. Ik tik een berigtje terug: We waren net op weg XD, we komen er zo aan : ) X Ik doe mijn mobiel weer terug in me broekzak en we lopen verder naar het hotel. Als we daar zijn gaan we naar binnen en naar het hotelkamer van An Cafe omg.. Er staan natuurlijk van die bewakers voor Zal niet zo zijn -.- "Wie zijn jullie?" vraagt een van de bewakers bot aan ons. Ik durf niks te zeggen. "ze is Vriendinnetje van Miku " zegt Linsey plagend en wijst naar mij. Ik begin te blozen. "En ik die van Takuya " zegt ze weer. "Ja, dat zal wel -.-" zegt de bewaker ongeinteresseerd. "GA ZELF DAN MAAR VRAGEN " schreeuw Linsey arrogant. We worden het hotel uit gezet door de bewakers en we gaan boos op het stoepje zitten...

















En??


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 17 sep 2009 - 19:29:
mwhahahaha nu WEER een berichtje van MIJ

ik ga nu snel verder lesen byeeeeeee <3<3<3<23<3<3<3


melmeisie
melmeisie zei op 29 juli 2009 - 5:46:
ahahah zo schattigg
En maffe bewakers


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 juli 2009 - 20:51:
i kon ook gewoon het papiertje laten zien of ji jkon ook nara miku smsen muahahah lol


Kyoru
Kyoru zei op 27 juli 2009 - 20:48:
HAAT AAN BEWAKERS!

please snel verder!
xK.K.


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 juli 2009 - 20:47:
whahahahah we zijn buiten gesmeten omdat ik arrogant doe muhahahaha klig dubbel je moet echt verdre schrijven zo komisch

xxxxxx linsoo